איזה מוצרים יכול חשמלאי לתקן?

גישת ה"סמוך" היא גישה מוכרת בקרב ישראלים רבים. "סמוך עליי, אני אסדר את זה". כשמדובר במוצרי חשמל, כדאי לא לסמוך, אלא להיעזר בחשמלאי מומלץ ומוסמך.
בביתנו קיימים מוצרי חשמל רבים. החל במכשירים הקטנים כמו הקומקום והטוסטר, ועד המכשירים הגדולים- מכונת הכביסה והמקרר. עוד משלב התקנת מכשיר חדש, התיקונים הנדרשים כשהמכשיר מתקלקל ואם צריך – גם החלפתו בחדש – אלו פעולות שכדאי שיבוצעו על ידי חשמלאי.

הזמנת חשמלאי לטיפול במוצרי חשמל מתחלקת לשלושה שלבים: התקנה, תיקון והחלפה.
לשלב התקנת מכשיר חשמלי כמו מכונת כביסה, מקרר, מדיח, או תנור כדאי להזמין חשמלאי. מלבד התקנה מקצועית ונכונה, התקנה על – ידי חשמלאי משמעותה אחריות על המכשיר החשמלי.
אז, איזה מוצרים יכול חשמלאי לתקן?

 

לוחות חשמל וחלקיהם

לוח החשמל- המסד המכיל את כלל הציוד החשמלי, הוא אזור סגור למי שהוא לא איש מקצוע מוסמך בתחום החשמל. במהלך היום-יום, עלולות לצוץ תקלות רבות בלוח החשמל כמו שריפה, הפרעות מתח, קורוזיה או מפסק זרם ראשי שקופץ בתדירות גבוהה. חשמלאי יתקן כל תקלה שתצוץ בלוח החשמל, כולל החלפת החלקים כמו ממסר פחת או מפסק זרם ראשי.

 

מוצרים יומיומיים

כשמדובר במכשירי חשמל בהם אנו משתמשים על בסיס יום – יומי כמו חברנו הטוב ביותר המקרר, הם אף פעם לא מתקלקלים בזמן טוב. תקלות רבות במכשירים אלו קשורים בעבודת חשמלאי, ולא טכנאי- בעיה בשקע אליו מחובר המכשיר, חוטי החשמל המחברים אותו או אם מחובר למגן ברקים.

 

גופי תאורה

בחרתם את גוף התאורה המושלם לחדר? חשמלאי יתקין את גוף התאורה באופן המקצועי ביותר- בין אם הוא גוף תאורה צמוד תקרה, שקוע או תלוי. גם אם גוף התאורה מצריך תיקון, כדאי לקרוא לחשמלאי (רצוי אחרי בדיקה שהנורה לא פשוט נשרפה) שמכיר את המוצר ואת החיבורים שלו.

 

מאווררי תקרה

גם בעולם מאווררי התקרה – עולם הולך ומתפתח במדינת ישראל הרותחת, התקנה על – ידי חשמלאי מוסמך היא כדאית. תחילה, תקבלו אחריות על ההתקנה של המוצר. לאחר מכן, אם מאוורר התקרה תקול, לא תמיד צריך לרוץ להחליף לחדש- ישנן פעמים בהן טכנאי יוכל לפתור את הבעיה ולתקן את המאוורר.

 

מקררים- המאוורר הפנימי

הוצאתם את קופסת הסלט מהמקרר והיא מלאה בקרח? זהו לא עידן הקרח בפתח- סביר להניח שהמאוורר הפנימי במקרר תקול. תפקיד המאוורר הוא פיזור אחיד של האוויר הקר במקרר או במקפיא. במידה והמאוורר לא עובד, המקרר לא יקרר וקרח יצטבר בדפנות.
פעמים רבות, החלק המקולקל הוא מנוע המאוורר ולא המאוורר עצמו- מה שיחסוך לנו חלק מעלות התיקון.

 

לסיכום

החשמלאי הוא הכתובת להתקנה בטוחה, טיפול נכון והחלפה מקצועית של מוצרי חשמל. גם אם מדובר בנורה קטנה צמודת תקרה, תהיו בטוחים שאתם עושים את הטוב ביותר בשביל הבית שלכם.

 

מכשיר חשמלי

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.