איזו הסמכה יש לאוטמי גגות

בין אם אתם מעוניינים לעבוד בתור עצמאים או שכירים בתחום של איטום מבנים, אתם תצטרכו לעבור קורס רלוונטי ולקבל הסמכות איטום.  מאחר שהתחום של איטום גגות הוא תחום מורכב למדי, אתם תצטרכו לעבור את הקורס במכון התקנים הרשמי של ישראל.

במכון התקנים הישראלי יהיה ניתן לעבור הסמכה מסוג אוטם גגות מקצועי, וכך תוכלו להתחיל לרכוש את ניסיונכם בשטח. אם אתם מעוניינים לעבור בחברת איטום גגות, או שמא בכלל מעוניינים לפתוח חברת איטום מבנים, זה יהיה השלב הראשון שלכם. מאחר שהתחום הוא גם מורכב וגם מסוכן, יהיה עליכם לשקוד וללמוד במשך 20 מפגשים שבועיים אשר פרוסים לפי תוכניות לימודים שונות. נוח לכם בבוקר? ניתן לברר לגבי תוכניות לימודים ומסלולי לימודים לאיטום מבנים בבוקר. אם אתם מעדיפים בערב, ניתן לברר גם לגבי מסלולים אלו. קבלו כאן מידע נוסף: https://www.k-h-azrad.co.il.

 

הסמכת אוטם גגות מוסמך במכון התקנים הישראלי

התהליך של הסמכת קבלני איטום מוסמכים, הינו תהליך אשר יש לעבור אותו במכון התקנים הישראלי. התוכנית של הסמכת קבלני האיטום של מכון התקנים מותאמת עבור פרטיים אשר מעוניינים לעבוד בתחום הנ"ל.

חשוב להבין כי תחום האיטום כולל מורכבות לא מבוטלת. עיקר התביעות המשפטיות אשר דנים בהן בתחום של ליקויי בנייה, הן תביעות בנושאי איטום מבנים. עבודות איטום עשויות להיות מורכבות למדי, מה שבעצם מוביל לא מעט אנשי איטום לספק עבודות לש מקצועיות דיה.

 

כשעבודת האיטום לא מקצועית מספיק מתחילות הצרות

כשעבודת האיטום אינה מקצועית מספיק, אז מתחילות הצרות. זהו פתח לכשלים וליקויים בבנייה, מה שבעתיד בהחלט יכול להוביל לתביעות משפטיות. בואו נגיד ככה, חברות בדק בית ובדק מבנים בד"כ לא יאתרו בעיות אינסטלציה. כלומר, זה יכול לקרות. אבל כשחברת בדק מבנים מבצעת בדיקת מבנה, לרוב היא תמצא את לוחות החשמל ואת תשתיות האינסטלציה – תקינות.

מאידך, עבודות האיטום מורכבות למדי ומצריכות המון מקצועיות, ידע וניסיון. לכן, יהיה מומלץ לעבוד בהתחלה בתור שכירים. תרכשו את הניסיון שלכם בשטח, תלמדו את העבודה מבעלי מקצוע. אמנם הקורס במכון התקנים כולל גם התנסויות בפועל ובשטח, אבל בכל זאת אין כמו ניסיון אמיתי שרוכשים עם 2 ידיים. חשוב להבין כי התחום של האיטום.

 

כדאי לעבוד בתור שכיר או בתור עצמאי בתחום איטום מבנים?

ובכן, זו שאלה שאתם לחלוטין צריכים לשאול את עצמכם. אל תשאלו את דוקטור גוגל, זה בטוח. רק אתם יודעים אם מתאים לכם להיות שכירים, או שמא מתאים לכם להיות עצמאים בשטח. אוהבים לדעת שיש לכם מקום עבודה בטוח ומוגן? שיש לכם פרנסה קבועה ואתם לא צריכים לחפש אותה תמיד? כנראה שעדיף לכם להיות שכירים בתחום איטום גגות. אחרת? אז אחרת, שיהיה בהצלחה.

 

איטום מבנים

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.