איך להתקין מצלמות אבטחה לצורך מעקב

הגעת למסקנה שאתה צריך להגביר את אמצעי הבטיחות בבית ולכן החלטת להתקין מצלמה, עם זאת הנך חדש בתחום? במאמר הבא תקבל את כל החוקים הבסיסיים שלא יהיו כתובים בהוראות ההפעלה של אף חברה, אבל נחוצים בכדי להתקין כל סוג של מצלמת אבטחה. דרגת הקושי של ההתקנה היא בינונית וזמן ההתקנה הוא בין שעתיים לארבע שעות.

באבטחת הבית, התקנת המצלמות משחקת תפקיד משמעותי. תהליך הלמידה של התקנת מצלמות אבטחה עלול להיות מסובך, אבל, רוב מערכות ההתקנה כוללות הוראות מפורטות אשר יעזרו לכם להביא את המערכת למצב מחובר ופעיל. בהמשך המדריך נתמקד בחוקים הראשוניים והבסיסיים ביותר של התקנת סקיוריטי מצלמות אבטחה.

 

צור מערכת התקנה ביתית

יצירת מערכת התקנה ביתית לפני רכישת האמצעי תעזור לך לקבוע בדיוק כמה מצלמות אבטחה אתה צריך ואת התכונות הדרושות להן. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לשרטט את מבנה הבית שלך ודיאגרמה הכוללת את האזורים בעדיפות העליונה עם זוויות מצלמה נבחרות. אם אתם מתכננים להשתמש במערכת חוטית, תמפה את המיקום של הרכיבים והעברת החוטים שמתחברים מהמצלמה לקופסת הבקרה. העברת כאבלים במערכת חוטית דורש קדיחת חולים לתוך הקירות והתקרות. לכן, אם אינך חש בנוח או לא בטוח ביכולות הקדיחה שלך, מומלץ מאוד לסקור מומחה.

 

המיקום המדויק של הקמת מצלמות האבטחה

מיקומים טיפוסיים של מצלמות אבטחה כולל דלת כניסה, חלון חיצוני, מרפסת, חדר מדרגות, חניונים וחדרי כניסה. כאשר מתקינים מצלמו אבטחה חיצוניות, השתדלו למצוא מיקום כמה שיותר גבוה בכדי להגן עליה מפני השחתה ובנוסף יאפשר כיסוי רחב יותר של השטח המצולם. בנוסף לכך, רצוי להגן עליה מפני תופעות מזג האוויר כמו אשר עלולות להרטיב אותה ולהשפיע על איכות התצלומים. דבר נוסף שאפשר לעשות למען האיכות הוא להציב את המצלמה במקום שבו העדשות לא תהינה מכוונות אל עבר מקור אור שעלול לסנוור ולהרוס את התצלום. מפני שהכבלים לא יכולים להיות חשופים, יש להתקין בצד הבניין או בתקרה – בכדי להסתירם.

 

שיקולים נוספים

מלבד העקרונות טכניים, יש להתחשב בעקרונות אסטרטגיים מסוימים שמתבססים על שכונת המגורים, היסטוריית הפשע, נקודות עניין חשובות בבית או בחצר וכדומה. בכל מקרה, עצם הופעתן של מצלמות האבטחה יכול להרתיע פושעים פוטנציאליים.

לסיכום, יש לזכור כי לכל מערכת התקנה הינה שונה מחברה לחברה ואין מערכות שהן זהות. מצד שני, החיבורים שכל מערכת משתמשת בהם חוזרת על דפוס כללי שהופך את תהליך ההתקנה לקל יותר.

 

מצלמה

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.