אילו סוגי נשקים הכי מתאימים לאנשי ביטחון

אם תשאלו את אנשי הביטחון שנמצאים בשטח, אתם כנראה תשמעו שהנשק שלהם ברוב המקרים משמש אותם לאיום בלבד.

כלומר, הרמת קצה החולצה כדי להציג אקדח מונח בנרתיק בד, מספיקה כדי להפוך סיטואציה מ"ביטחונית" ל"רגילה".

זו הסיבה שיצאנו לבדוק מהם הנשקים המאיימים ביותר שמתאימים לאנשי ביטחון. הנה כל המידע שריכזנו בנושא:

 

רקע אודות בירור הפרטים בנושא

אנחנו מוכרחים להודות בפניכם שאין לנו שום רקע בכל הנוגע לנשק חם, ובכל זאת, נתבקשנו לבדוק את הנשקים המאיימים ביותר. כדי להציג בפניכם את סוגי הנשקים המאיימים ביותר שמתאימים לאנשי ביטחון, היינו צריכים להיפגש עם אנשים מהתחום. אנחנו לא יכולים לציין את השמות שלהם ולהודות להם בגלוי על הסיוע שהם העניקו לנו בנושא, אך אנחנו כן יכולים להודות פשוט מבלי לציין את שמם. אז תודה לעוסקים במלאכה שעזרו לנו להכיר את 2 סוגי הנשקים הבאים שנחשבים למאיימים ביותר:

 

נשק מספר 1 – אקדח רמון

השם של האקדח הנוכחי מעביר מסר מאיים (כך לפחות אנחנו מרגישים). אם תהיתם, אקדח רמון הוא אקדח שמיוצר בישראל והוא מותאם במיוחד עבור אנשי הביטחון שלנו. בניגוד לאקדחים אחרים שדורשים הוספה של שדרוגים, הוא מגיע עם כל מיני שדרוגים מראש, כך שלא צריך לשנות בו דבר. להלן כמה שדרוגים שתוכלו למצוא באקדח זה:

  • הדק מינוס
  • כוונות לילה
  • פסי דרכיה קדמיים
  • מסילת פיקטין מלאה

אלו שמבינים עניין באקדחים, יכולים לראות ברגע שמדובר באקדח רציני ומאיים, כך שאפשר להבין למה הוצע לנו לציין אותו ברשימת סוגי הנשקים הנוכחית.

 

נשק מספר 2 –אקדח גלוק

מתברר שאקדח גלוק נחשב לאחד המוכרים והאמינים בתחום. אקדח גלוק בניגוד לרמון, לא מיוצר בישראל, אלא באוסטרליה וניתן למצוא אותו ב-74 דגמים שונים. האקדח כולל מנגנון הגנה מיוחד שמעניק חלופה יעילה לאקדחים שיש בהם ניצרה חיצונית שנראית לעין. המנגנון המדובר כולל 3 מנגנונים של בטיחות, כך שאלו שמעוניינים להשתמש בו, צריכים לעבור הדרכה קפדנית כדי להכיר את התפעול שלו. הגלוק נחשב לאחד הנשקים המתאימים ביותר לאנשי הביטחון בעיקר בגלל שהוא מצופה בשכבה מיוחדת, כזו שמאפשרת לו למזער הופעה של סדקים וחלודה על חלקו החיצוני.

 

איך תוכלו לבחור את הנשק המתאים לכם ביותר?

אם אתם אנשי ביטחון ומצאתם את עצמכם ניצבים בפני רכישה של נשק חדש, כדאי שתדעו שהבחירה בין אקדח רמון לגלוק הינה מורכבת וצריכה להיעשות בהתאם לצרכים שלכם. אנו ממליצים לכם לפעול כמונו ולפנות אל המומחים בתחום, לציין בפניהם מה חשוב לכם ברכישה של נשק והם יסייעו לכם לרכוש את האקדח המתאים לכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף הנוגע לסוגי נשקים המאיימים ביותר שמתאימים לאנשי כוחות הביטחון. כעת, נותר לנו לאחל לכם בחירה נכונה ומתאימה. שמרו על עצמכם!

 

כלי נשק

 

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.