המדריך המלא לזיהוי מתחזה

המדריך המלא לזיהוי מתחזה, מה חשוב לדעת כאשר מנסים לזהות מרגלים תעשייתיים? והאם ישנם גם מתחזים במסגרות אחרות בחיינו? האם יש חשש כי הבעל או האישה מנהלים חיים כפולים? הגיע הזמן להסיר את התחפושת, וחוקר פרטי יהיה האיש שיסייע לכם לעשות את זה.

מתחזים קיימים בעולמנו, בין אם הם מתחזים בעקבות נסיבות אישיות ורומנטיות, או שמא הם מבצעים ריגול תעשייתי. מתחזים יכולים לגרום ולהוביל לנזקים משמעותיים בחייכם. ככל שתואילו לחשוף אותם מהר יותר, ככה אתם תוכלו לישון בלילה בשקט. אנחנו מזמינים אתכם לקחת בחשבון את העובדה הבאה: חוקרים פרטיים יכולים לחשוף מתחזים בחייכם האישיים ובמקומות העבודה הרבה יותר מהר ממכם. בואו נבין מספר דברים לגבי חשיפת מתחזים במקום העבודה ובחיינו האישיים.

 

מה יעשה משרד חקירות פרטי בכדי לחשוף מתחזה?

בואו נתחיל קודם כל עם פעולות מנע שיבצע משרד חקירות מקצועי. לא פעם, מעסיקים ומנהלים בחברות וארגונים בוחרים להעסיק "איש סוד". במילים אחרות, לפעמים בתור פעולת מנע והקדמת תרופה למכה, בעצם המנהלים מעסיקים מרגל משלהם – מטעמם. בואו נקרא לזה מעין ריגול תעשייתי חיובי-פנימי.

בחלק מהמקרים, יהיה ניתן לחשוף את המרגל בעקבות שתילת מרגל נגדי מטעם החברה, או הארגון. המדריך המלא לזיהוי מתחזה, ימליץ לכם גם על בדיקות של אי-מייל העבודה של החשוד. וכעת זו הנקודה להדגיש את הדבר הבא – שימו לב שעל פי החוק, זוהי עבירה לחדור לפרטיות של מועסק (לתיבת המייל שלו למשל). יחד עם זאת, ישנם גם חריגים.

מה יעשה משרד חקירות פרטי בכדי לחשוף מתחזה?

 

האם יהיה ניתן לבדוק ולחקור מיילים של מקום העבודה?

במקרים מסוימים יהיה ניתן לחדור חוקית למיילים של מועסק (למשל אם הם מיילים של מקום העבודה). אבל אנחנו בכל זאת שוב מדגישים, אל תסתבכו עם שום דבר ואל תבצעו עבירות. אם אתם צריכים משרד חקירות פרטיות מקצועי, לכו על זה ואל תחשבו פעמיים.

אל תנסו לקחת את החוק לידיכם, זה אף פעם לא נגמר בטוב. גם אם תמצאו ראיות אשר מפלילות את המרגל או את המתחזה, כנראה שתהיינה לכם בעיה להציג ראיות בבית משפט, אותן ראיות שהשגתן בצורה לא חוקית.

האם יהיה ניתן לבדוק ולחקור מיילים של מקום העבודה?

 

מתחזים בחיינו האישיים? גם זה קורה לדאבוננו

מעבר למתחזים ומרגלים במקום העבודה, כמובן שבמקרים מסוימים אנשים מנהלים חיים אישיים של התחזות. אם אתם מרגישים נבגדים, אנחנו ממליצים לכם בחום לקבל סיוע של חוקר פרטי מקצועי. תפיגו את סימן השאלה שיושב לכם על הראש ומדיר שינה מעיניכם.

במידת הצורך, חוקרים פרטיים גם ייצאו לסיורים ומעקבים בשטח, בין אם בלילה או ביום. החוקרים יסתוו באמצעות כל מיני תחפושות והסוואות אם יש צורך, וכנראה שגם ישיגו לכם את ההוכחות שאתם צריכים בכדי לישון טוב יותר. בהצלחה!

 

חוקר מקצועי

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.