זיהוי והוכחת בגידות

אם אתם חושבים שבן או בת הזוג שלכם בוגדים, זה דבר נורא קשה להתמודד איתו. בנוסף, זה גם יכול היות מאוד קשה להוכיח. אתם לא רוצים להטיח האשמות ללא הוכחות מוצקות כי כבר נמאס לכם לשמוע שקרים. כדי להוכיח בגידה, תרצו לשכור איש מקצוע כגון חוקר פרטי. מי שמנסה לאסוף ראיות לבד מגלה שזה לא כזה פשוט ויכול אפילו לסבך אתכם עם החוק.

 

בגידות

בגידה יכולה להיות טראומטית, והיא אחת הבעיות היותר מאתגרות העומדות בפני מערכת יחסים. בעוד האינסטינקטים של רבים אומרים להם שמשהו לא כשורה, קשה להם להוכיח זאת. תחושת האבדון מול העניין הכל כך רגיש ואישי הזה יכולה להשפיע על הבריאות הנפשית ואפילו הפיזית. ברגעים כאלה מומלץ לפנות לחוקרים פרטיים שינצלו את היכולות שלהם כדי לעזור לכם להשיג את האמת.

 

סימני זיהוי

אם אתם חושדים שבן/בת הזוג שלכם בוגדים, ישנם כמה סימנים נפוצים שכדאי לשים אליהם לב:

  • הם מבלים יותר זמן מחוץ לבית בעבודה או עם תחביב חדש.
  • שינויים בצרכי האינטימיות שבהם הם כבר לא מחפשים מיניות איתכם. זה יותר מסתם להיות קצת עייפים, זו החלטה מודעת להימנע מלהיות אינטימיים ביחד.
  • פתאום הופכים להיות יותר קנאים לטלפונים או להודעות. לעתים קרובות הם ישאירו את הטלפון שלהם עם הפנים כלפי מטה לידם או יכבו מהר את המסך שלא תראו התראות שנכנסות.
  • הבגדים שלהם עשויים להתחיל להריח שונה. זה יכול להיות עם בושם מהמאהב, טבק או אלכוהול מבר, או כל דבר אחר שאינו נורמלי לחיים המשותפים שלכם.

 

מזל שיש משפחה וחברים

זה גם עוזר לדבר עם החברים הקרובים או המשפחה שלכם על זה, הסודיות שנגזרת מהבושה יכולה מאוד להזיק. דווקא השיתוף עוזר להרגיש שאתם לא לבד וגם פרקטית יש לכם עוד עיניים בשטח ככה. בנוסף, חברים עשויים להבחין בדברים שלא ראיתם מעולם. הרעיון הטוב ביותר הוא לחפש חוקר פרטי,הוא או היא יתנו לכם את האמת הגולמית של המצב כפי שהם רואים אותה מנקודת מבט נקייה וחסרת אינטרס ונטייה כזו אחרת לכאן או לכאן.

 

שיטות מרכזיות למציאת הוכחות

חקירות מקוונות

מדיה חברתית ואתרי היכרויות אומרים הרבה יותר על כוונותיו של בן או בת הזוג מכל דבר אחר. חוקר פרטי איכותי יחשוף את פרטי התמונות כמו היכן צולמו, באיזו שעה וכל פרט אחר המאפשר ראיות מתועדות החושפות שקר או מצג שווא של מערכת יחסים.

 

מעקב אישי

זה הוא תחום מרתק ויעיל של חקירה פרטית, כשנעשה נכון מעקבים חושפים מידע רב אודות תנועותיהם של בן או הבת הזוג הבוגדים. מעקבים אחרי בני זוג הם התחקות אחר שגרת יומם החושפת לרוב את עיסוקיהם ואת האנשים שהם נפגשים איתם.

 

מסמכים

כל סוג של פירוט בנק רישומי טלפון המציגים טקסטים למאהב, חילופי דוא"ל, או אפילו פרופיל היכרויות במדיה חברתית עשויים לעזור במקרה. אלה נקראים לפעמים ראיות נסיבתיות מכיוון שטקסטים פלרטטניים כשלעצמם אינם עדות לבגידה ממשית. כאשר הם משולבים עם ראיות אחרות, הם נוטים לצייר תמונה אמינה יותר.

 

שבילי הזהב

אנשים שבוגדים מוציאים יותר כסף, ובמקומות שמעולם לא עשו זאת בעבר. חוקרים פרטיים עשויים לבקש לעיין בדפי חשבון בנק או כרטיסי אשראי שאתם מספקים, כדי לגלות חריגות שמשמעותן בגידה. זה יכול להיות כל דבר, החל מרכישת מתנות, הזמנת חדרי מלון וכלה בהוצאות יותר מהרגיל בברים ובמועדוני לילה.

 

הטמעה הסוואה והשתלבות

יש מקרים הדורשים רגליים על הקרקע, חוקר פרטי יכול לשלוח "מרגלים" או להעזר בהסוואה כדי למצוא דרך להשתלב בחיי הבוגד עד שיודה בפניו על מעשיו או לחילופין, החוקר יוכל לתפוס אותו בשעת מעשה.

 

שימוש בטכנולוגיה

ישנן כמה טכנולוגיות שניתן להשתמש בהן באופן חוקי במקרה של מעקב אחר בוגד/ת פוטנציאלים. לדוגמא מעקב GPS או התקנת מצלמה סמויה מותרים באזורים רבים, כל עוד בן/בת הזוג נתנו אישור לכך. בכל המקרים הללו, חוקר פרטי איכותי ייעץ לכם לגבי היקף מה שהוא יכול ומה לא יכול לעשות כמו גם ההשלכות במידה והמכשירים יתגלו.

 

עדויות בגידה המחזיקות בבית המשפט

כן, מקרים רבים של בגידה מובילים לגירושין. צריך אם כך ראיות הניתנות לאימות לדיון בבית המשפט כדי להוכיח את המניעים של אחד מבני הזוג בהשוואה לאחר. זה יכול לעזור לקבוע מזונות בני זוג, מזונות ומשמורת ילדים במקרים מסוימים וחלוקת נכסים. לכן להשיג הראיות הטובות ביותר הזמינות הוא רעיון טוב.

 

חפשו עזרה מקצועית

לא משנה מה הסיבה, חפשו תמיד חוקרים פרטיים מקצועיים ומנוסים, מחויבים לשמור על סודיות. חוקרים פרטיים מנתחים כל חלק וחלק מהמצב תוך שמירה על ראש פתוח לאורך כל שלב בדרך.המטרה היא לספק את האמת על סמך העדויות שנאספו, לא לצייר תמונה כוזבת של המציאות כדי לספק את הלקוח. אלו מציעים עובדות מאששות שניתן להשתמש בהן כדי לאמת את החשדות שלכם לבגידה.

עוד בנושא:
בגידות בחדר הכושר

פעילות גופנית סדירה טומנת בחובה יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים רבים, אנשי פוקדים את חדרי הכושר והאימונים כדי לשדרג את אורח החיים שלהם ולשמור על בריאות.

קרא עוד »
בגידות באינטרנט

בעבר בגידה הייתה עניין של פגישות חשאיות, שקרים על "נסיעות עסקים", תירוצים מביכים להסתיר ריח של בושם על החולצה. עכשיו אפשר להיות מעורב עם מישהו

קרא עוד »
סימני בגידה

איך אתם יודעים אם בן/בת הזוג שלכם בוגדים? בדרך כלל, אם אתם שואלים את השאלה הזו, אתם כבר חושדים שאתם קורבנות לבגידה, או לכל הפחות

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.