חוקר פרטי לאחר גירושין

לעבור גירושין יכול להיות חוויה מפרכת כמעט עבור כל זוג, וקשיים מתעצמים כאשר מעורבים ילדים. עד לקבלת פסיקת בית המשפט ייתכן ויעברו חודשים לא פשוטים על המעורבים בסיפור, אבל מה קורה אחרי? המציאות מלמדת שבמקרים רבים נדרשים חוקרים פרטיים לאחר הגירושין, אם זה בשל תחושה שבן/בת הזוג שיקרו במשפט, בשל הפרת הסכמים או שינוי התנאים. אם יש חשד, רצוי ואף מומלץ לפנות לחוקר פרטי בתחום.

 

חשד אצל אחד מבני הזוג

למרות המאמצים של בית המשפט להגיע לפשרה הוגנת ועשיית צדק בין בני הזוג, לצערנו זה לא תמיד הסיפור. במקרים רבים אחד מבני הצדדים חושב שיש לעשות שינוי בהחלטה בשל חוסר הגינות כזו או אחרת.

בגירושין מעורבים סכומי כסף לא קטנים, לכן אין זה מפתיע שמוצגים מצגי שווא והאמת לא עולה בשלמותה מול השופט. תפקיד חוקר פרטי לאחר גירושין הוא להביא את האמת לאור ולראות האם התנאים של ההסכם עדיין רלוונטיים והאם הם נשמרים כתקנתם.

חשד אצל אחד מבני הזוג

 

חוקר פרטי לאחר גירושין

חוקרים פרטיים הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה גבוהה המחפשים, מאמתים ומנתחים מידע וראיות. תוך שימוש במגוון שיטות לרבות מעקבים, תיעוד, חקירת מסמכים ורישומים, איסוף עדויות ועוד. חוקרים פרטיים עוזרים לכם לקבל תמונה כנה של המתרחש מתחת לפני השטח. אופיים הדיסקרטי ויכולותיהם המגוונות בתחומים רבים הופכים אותם לגורמים חשובים עבורכם ועבור התיק שלכם.

חוקר פרטי לאחר גירושין

 

מקרים בהם יש לפנות לחוקר פרטי לאחר גירושין

מקרים בהם יש לפנות לחוקר פרטי לאחר גירושין

 

1) שינויים שחלו בחיי הזוג

החיים ממשיכים לאחר הגירושין ואיתם משתנים גם תנאים בחייהם של בני הזוג הגרושים. מה גם, שלעיתים לשינויים הללו יש משמעות משפטית בנידון הסכמי גירושין. אם לדוגמא אחד מבני הזוג נפל מנכסיו אזי ייתכן ובבית המשפט יבטל את חובתו לתשלום מזונות. חוקר פרטי מעורב במקרים אלה על מנת לוודא שמדובר על נתונים אמיתיים ושאין כאן ניסיון להערים על בן/בת הזוג אליו מגיעים תשלומי המזונות.

1) שינויים שחלו בחיי הזוג

 

2) חשד להפרת הסכם גירושין

הסכם גירושין נקבע על פי חוק והפרת סעיפים יכולים להוביל להשלכות כבירות כגון הוצאה לפועל, צו עיכוב יציאה מהארץ עיקולים חלוקת משמרות ונכסים שונה בין בני הזוג ועוד. הפרות יכולות להיות אי עמידה בהסכמים של חלוקת המשמורת על הילדים, איחור או אי תשלום מזונות ועוד. חוקר פרטי יחשוף עבורכם הוכחות שיהיו קבילות בבית משפט ויאמתו את הטענות שלכם כלפי הצד השני.

2) חשד להפרת הסכם גירושין

 

3) מרמה בעת המשפט

מקרים של הסתרת נכסים ורכוש כמו גם מצב פיננסי של בן/בת הזוג יכולים שלא לעלות בזמן ניהול הגירושין עצמם. לעיתים רבות זה צף רק לאחר תקופה ואחד הצדדים מרגיש מרומה ושנגזל ממנו מה שמגיע לו. במקרים כאלה חייבים הוכחות מוצקות שאכן אחד הצדדים הסתיר פרטים פיננסים חשובים, רק כך בית המשפט יתקן את הפסיקה ויעניש את מבצע העבירה בהתאם.

3) מרמה בעת המשפט

 

4) חשד בפגיעה בילדים

כאשר יש חשד שאחד הצדדים נוהג באלימות כלשהי כלפי הילדים, אם הילדים חווים הזנחה או התעללות מכל סוג זהו דבר שחייב לבוא לפני בית משפט ומול הרשויות. לביסוס החשד חוקר פרטי יאסוף ראיות, ישיג עדויות ויפעל בדרכים יצירתיות על מנת להביא הוכחות מוצקות כדי להוציא את הילדים מהסביבה המזיקה הזאת.

4) חשד בפגיעה בילדים

 

עבודה מול חוקר פרטי

יש צורך להיות כנה ב-100% עם עורך דין לדיני משפחה וחוקר פרטי. אף אחד מהם לא יכול לעשות את עבודתו אלא אם כן הם יודעים הכל על המצב. למעשה, חלק מהחוקרים יפסיקו את הקשר שלהם עם לקוח ויסרבו להחזיר שכר טרחה אם הלקוח שיקר לחוקר.

חוקרים פרטיים הם לרוב חלק בלתי נפרד מתיק דיני משפחה, והם יכולים לסייע בדרכים רבות לחיזוק ההליך בבית המשפט ולסייע לצדדים לגלות את האמת. הם מספקים שירות משפטי ורגשי גם לאנשים שנמצאים במצב כואב מאוד ולכן חשוב להבין את יחסי החוקר פרטי והלקוח.

עבודה מול חוקר פרטי

 

ראיות שאוספים חוקרים פרטיים לאחר גירושין

כל חקירה היא בעלת אופי אחר וצורך אחר, אך מבין שורת סוגי הראיות שחוקר פרטי אוסף במקרים כאלו ניתן למנות:

  1. איתור נכסים וחשבונות בנק
  2. סקירות כלכליות מקיפות
  3. הוכחות הזנחה
  4. עדויות רשלנות
  5. תצלומים
  6. טרנזקציות ועוד

חוקרים יאספו מספיק ראיות כדי שיתאפשר לפנות לבית משפט כדי לפתוח תיק מחדש. אם יש חשד לפעילות פלילית, אזי בעת הצורך גם המשטרה יכולה להתערב בסיפור.

ראיות שאוספים חוקרים פרטיים לאחר גירושין

 

בשורה התחתונה

חוקר פרטי עשוי להיות מועיל במהלך מספר שלבים של תיק דיני משפחה השונים. לפני פרידה, או לאחר הסכם פרידה – כדי לוודא שלא התרחשה הפרה של ההסכם, ואפילו לאחר גירושין של תקופה. מעורבות בנושאי משמורת ילדים או מזונות יכולות תמיד להיות רלוונטיות לא משנה כמה זמן עבר.

חוקר פרטי רשאי לאסוף ראיות הנותנות ללקוח עילה לבקש מבית המשפט לשנות צו קדום. זה עשוי להיות חשוב אם טובת הילדים מעורבת או אם בן זוג מקבל מזונות שלא בצדק או ההפך.

שאלות & תשובות

חוקר פרטי לאחר גירושין גם מוסמך עבור מקרים שונים ומרובים. אם יש צורך בחקירות מקיפות יותר, אז הוא גם מוכשר להתעסק גם בעניינים אלו. חוקר פרטי עובד במסגרת החוק וכל הראיות וההוכחות שהוא אוסף כשרות בעיני החוק ומורשות. וודאו שאתם עובדים עם חוקר פרטי בעל רישיון שמודע לחוקים ומקפיד עליהם. לכן לדוגמא אסור לחוקר פרטי לבצע האזנות סתר לבן/בת זוג חשודים, הרי לפי המחוקק הוא יכול לקבל עד שבע שנות מאסר וגם לאבד את הרישיון שלו.
אף פעם לא מזיק להתייעץ, בדרך כל אם מקונן איזשהו חשש אז משהו באמת חריג או מוזר. חוקר פרטי יכול לסייע להבין את המקרה ולייעץ לדרכי פעולה לפי מה שנראה לו מתאים. חוקר פרט לאחר גירושין לרוב לוקח תעריף שעתי, אך יש להתחשב בשלל הפעולות שהוא מבצע עבור החקירה. בניגוד לדעה רווחת שזהו שירות שמתאים רק לעשירים, אפשר להיות רגועים ולדעת שהמחירים לא כאלה גבוהים. לרוב הממצאים המתגלים שווים הרבה יותר כסף ממה שהוציאו על החקירה.
עוד בנושא:
חוקר פרטי תאונות דרכים

חוקר פרטי חיוני כאשר מדובר על תאונות דרכים. כמה גורמים יחקרו את ההתנגשות והתאונה כשיש נזק למכוניות, כשמישהו נפצע או כשחס וחלילה נהרג – במיוחד

קרא עוד »
חוקר פרטי סייבר

בעולם הדיגיטלי של ימינו, בו שפע של מידע חיוני עובר בערוצים המקוונים מתעצם הצורך בחוקר פרטי סייבר כדי להבטיח שאנו מוגנים. החיסיון, הביטחון והפרטיות יכולים

קרא עוד »
חוקר פרטי לעסקים

חקירה של עסקים הינה יסודית במטרה לחשוף עוולות שבוצעו על ידי ההנהלה, העובדים או צד שלישי. חקירות של עסקים יכולות לגלות האם שותף עסקי הוא

קרא עוד »
חוקר פרטי איתור כתובת

בעידן דיגיטלי שנדמה כי אין מי שיכול להיעלם מהרדאר ולהימנע מהפלטפורמות הדיגיטליות, יש שמופתעים לגלות כמה קשה לאתר כתובות ואנשים כאשר מדובר בעניינים רציניים. מסתבר

קרא עוד »
חוקר פרטי כלכלי

נכסים, פוליסות ביטוח, חשבונות, אשראי צרכני ואיתנות פיננסית ומספר מקורות הכנסה והשקעות, מראים ביחד את השווי הנקי של עסק או אדם פרטי. למרבה הצער, לפעמים

קרא עוד »
חוקר פרטי גירושין

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות במהלך גירושין כדי לסייע במתן מידע כדי לסייע בהליך המשפטי. חקירות אלו עונות על שאלות כמו האם היה רומן מחוץ

קרא עוד »
חוקר פרטי האזנות

בעידן של טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת האזנות נהיו נפוצות יותר וקלות יותר לביצוע. מדובר כמובן על חדירה חמורה ביותר לפרטיות של אדם או עסק ודליפה של

קרא עוד »
חוקר פרטי בגידות

לאחרונה אתם שמים לב שבן או בת הזוג שלכם מתנהגים בצורה שונה, מדאיגה וחשודה. אחרי שניסיתם לקיים איתם שיחות, לברר ולבדוק מה קורה ולשאול שאלות

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.