כיצד לבחור משרד חקירות

העסקת משרד חקירות היא עניין רציני, זה דורש בירור מעמיק על מנת למצוא את המשרד המתאים עבורכם. ההבחנה בין משרד טוב, למשרד פחות עלולה לעלות לכם במובן הכלכלי והמשפטי. אל תחכו לרגע האחרון כדי למצוא את המשרד חקירות שאתם רוצים, זכרו את ההנחיות הבאות וכך תהיו בטוחים שאתם מקבלים את השירות האיכותי ביותר.

 

בקשו פגישה אישית

לעולם אל תעסיקו חוקר פרטי מבלי לפגוש אותו באופן אישי. פגישה אישית תעזור להחליט אם משרד חקירות מקצועי ודיסקרטי זה מכיל את האנשים שניתן לסמוך על הכישורים שלהם בביצוע המשימה. כאשר יש לכם חקירה רגישה וחשובה, אתם צריכים את מיטב התמיכה והמקצועיות.

פגישה אישית תעזור לכם לקבל רושם ראשוני טוב יותר לגבי המקצועיות והאופי של משרד החקירות. ייתכן שתזדקקו שהחוקרים יעידו עבורכם במשפט, לכן חייבים לוודא שאתם עובדים עם אנשים רציניים ייצוגיים ושומרי חוק.

 

בקשו לראות רישיונות וביטוחים

משרד חקירות טוב ואמין מעסיק אך ורק חוקרים מוסמכים בעלי רישיונות, שעברו שנים של התמחות בתחום. ביטוחים גם הם חשובים כדי להבטיח שאתם מוגנים במקרה ולחוקר קורה משהו בזמן החקירה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם אחראים לעוד תשלומים לא רצויים ואולי אפילו תביעות. אתם יכולים לבקש בעת הפגישה לראות את הרישיונות ופירוט הביטוחים.

 

סודיות ומקצועיות

תשאלו את החוקרים והמשרד מה הנהלים שלהם ודרכי הפעולה שלהם. אתם רוצים לוודא שכל העובדים במשרד פועלים לפי קוד אתי, במסגרת החוק. שימו לב שהם מתחייבים שהשירותים מאובטחים במידה מספקת כדי להגן על פרטיות הלקוח ואין אצלם דליפת מידע וחשיפת מידע על לקוח.

דיסקרטיות היא אולי הפרט הכי חשוב כשזה מגיע לחקירה פרטית ולכן חוקרים פרטיים חייבים לנהוג במלוא הזהירות והסודיות תוך שמירה רמה גבוהה של מיומנות וקשר כנה עם הלקוחות.

 

כישורים וניסיון

אתם רוצים לוודא שהחוקרים הפרטיים שאתם שוכרים מוסמכים ובעלי כישורים טובים חוקרים פרטיים רבים הם שוטרים לשעבר מה שמקנה להם הרבה ניסיון וידע מערכתי יעיל.

הקפידו לשאול את החוקר הפרטי שלכם כמה ניסיון יש לו או לה, האם כבר עבד על מקרים בעלי אופי דומה לשלכם והאם הם העידו בתיקים ויודעים את כל מה שצריך לדעת על מאחורי הקלעים. תשאלו על כלים שיטות ואמצעים שהם נעזרים בהם כדי להבין פחות או יותר איזה שירות אתם צפויים לקבל.

 

התמחות

לא כל חוקר פרטי מתאים לכל סוג חקירה, משרד חקירות שיכול להציע לכם מגוון של חוקרים המתמחים בתחומים שונים יכול לספק בדיוק את מה שאתם צריכים. בנוסף אתם תרצו לדעת מי בדיוק מטפל לכם בתיק. האם חוקר פרטי בודד או האם קבוצה של חוקרים פרטיים, האם התיק עובר מאחד לשני או האם לכל אחד יש בלעדיות בתוך המשרד.

 

המלצות והפניות

בתחום דיסקרטי שכזה, קשה פשוט למצוא ממליצים והפניות, זה לא שאפשר לכתוב פוסט זריז בפייסבוק, ותוך כמה דקות אנשים יגיבו עם המלצות. אולם יש שמות שעוברים מפה לאוזן ויש ביקורות אנונימיות. משרד חקירות טוב יהיה מוכר על ידי אנשים בתחום, אפשר לדוגמא להתייעץ עם עורך דין או איש משטרה.

 

בקשו לראות דוגמה לעבודות

התוצר הסופי, בין אם זה דו"ח כתוב, תמונה או סרטון, הם סוג הראיות שאולי תזדקק ולה בבית המשפט. עדות זו חייבת להיות באיכות טובה. במקרים רבים של בתי משפט, הוכחה קונקרטית יכולה לתת לכם מספיק מינוף כדי אפילו להגיע לפשרה ללא משפט. סביר להניח שחוקר פרטי טוב יראה לכם דוגמאות לעבודותיו. תוכלו ללמוד הרבה על החוקר הפרטי על סמך איכות הדוחות שלו, האם הם מעמיקים ומפורטים.

 

הימנע מתמחור זול

כשאתם שוכרים חוקר פרטי, אל תחפשו רק את המחיר הנמוך ביותר. תעריפי פרמיה בדרך כלל אומרים שלסוכנות יש מוניטין טוב ובטוח שמצדיק את המחיר. חוקרים פרטיים זולים יספקו שירות בהתאם, אם הם מתמחרים נמוך ייתכן והכישורים והיכולות הטכניות שלהם נמוכות גם הן.

אתם לא רוצים להסתכן בקבלת שירות לא טוב כשהחיים האישיים ו\או העסק שלכם מעורב. תשכרו חוקר מקצועי שיש לו את הניסיון והכישורים להשיג תוצאות ואל תפחדו לשלם על זה.

 

ציוד

נדיר שחקירה מוצלחת מתרחשת ללא שימוש בגאדג'טים מיוחדים או מכשירים אלקטרוניים. תשאלו על הציוד הספציפי שבו ישתמש החוקר. תוודאו שארגז הכלים של החוקר איכותי ושהוא חוקי לשימוש. לא הייתם רוצים שהמקרה שלך ייזרק מבית המשפט או יגיע לעמודים הראשונים של התקשורת המקומית בגלל שבוצע שימוש במכשיר אסור. חוקר טוב יחליף בגדים, יסתגל בקלות לסביבה מסוימת, וידע לנצל את הכלים הנכונים לסיטואציות הספציפיות.

 

לכו עם האינסטינקט

תהיו קשובים למה שהבטן אומרת, משרד חקירות בו אתה מתקבל במלוא הרצינות, מקבל את תשומת הלב הנדרשת ואת פניך מקבלים אנשים אדיבים ומקצועיים הוא מקום שכנראה גם ישיג עבורכם תוצאות.people is a place that will probably also achieve results for you.

עוד בנושא:
מניעת ריגול תעשייתי

מידע זה הלב הפועם של כל חברה. חשיפת מידע על המוצרים, השירותים, הכספיים, המכירות והאסטרטגיה השיווקית שלה הם נשק של לוחמה כלכלית מודרנית. בשוק תחרותי

קרא עוד »
בריונות ברשת

בדיוק כפי שהשימוש בטכנולוגיה עצמה התפתח, כך גם היכולת לפגוע. בריונות, שבעבר הוגבלה לבית הספר או לשכונה, עברה כעת לעולם המקוון – "בריונות ברשת". בריונות

קרא עוד »
מודיעין עסקי

כל חברה ועסק צריכים להתמודד עם תחרות, זה חלק בלתי נמנע מהנוף של היום. מבין אינספור שירותים ומוצרים כל עסק רוצה למשוך את תשומת הלב

קרא עוד »
סקר סיכונים

עסקים ויזמים מסכנים את עצמם מדי יום. אין דבר כזה עולם בטוח, במיוחד אם פועלים בקרב מתחרים קשוחים וסבוכים. בנוסף, כל עסק פתוח לאיומים פנימיים

קרא עוד »
חוקר ביטוח

ביטוחים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, אנחנו משלמים כדי שאם חס וחלילה יקרה לנו משהו יהיה מי שיעזור לנו לכסות את ההוצאות. אם זה ביטוח

קרא עוד »
זיהוי טביעות אצבע

 טביעות אצבע הן חותמת זיהוי אישית של גוף שלנו, אין שני אנשים עם אותה טביעת אצבע והדוגמא הייחודית של כאחד לא משתנה עם הגדילה והגיל.

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.