האלתוש כבר לא עובד? הנה 3 דרכים להרחקת יתושים

היתושים הם אולי המטרד הכי נוראי שאנחנו מכירים בימי הקיץ החמים. הם מגיעים ויושבים עלינו, מפריעים לנו בשינה ועוקצים אותנו והורסים לנו פשוט את המנוחה. הפצעים מגדרים בטירוף וקשה להתעלם זה ואנחנו רק מתים שהם יעזבו אותנו ויצאו מחיינו. אז איך מרחיקים יתושים? הכנו לכם מדריך קצר על איך אפשר להרחיק את המטרד הנוראי הזה.

 

למה צריך להרחיק את היתוש בכלל?

אז למי שלא מכיר את היתוש הוא תת סדרה של הזבובאים. המבנה גוף שלהם הוא סוג של מוערך והמחושים מחולקים לפרקים. את הזחלים שלהם תוכלו למצוא בדרך כלל במים. אז כן מדובר בחיה מציקה מאוד שמגיעה אלינו בשעות הערב ומוצצת לנו את הדם בזמן שאנחנו מנסים לנוח או לישון או סתם לשבת.

הרבה אנשים לא יודעים אבל חשוב להרחיק יתושים מסיבה מאוד חשובה והיא עקב כך שהם עלולים להביא איתם מחלות נוראיות כגון מלריה, זיקה ועוד שלל מחלות לא מהנות במיוחד. אז איך מרחיקים אותם? הכירו 3 דרכים פשוטות במיוחד:

 

אל תשאירו את המים עומדים ולא מכוסים אף פעם

שיטות כמו שימוש ברשת יתושים לחלון הן שיטות ברורות מאליו. אבל חשוב להבין שהמים העומדים הם המקום המושלם ביותר עבור המזיק להתרבות. הם מחפשים את הדליים ומקווי המים הלא מכוסים הללו ומדובר בכר הגידול הטוב ביותר עבורם. אז תזכרו להעיף את המים ולרוקן אותם ככל הניתן, לשמור עליהם מכוסים במידה והם חייבים להיות במקומות מסוימים וככה תורידו את הכמות של המזיקים הללו אצלכם.

 

צמחים שדוחים יתושים

אז כן יש גם צמחים שאין יתוש שיכול לעמוד בהם. קודם כל תעשו לעצמכם טובה ותתחזקו את הגינה שלכם הצורה טובה על ידי העפת כל העלים שנופלים מהעצים וכן שמרו על הדשא שלכם קצוץ. אתם יכולים להשתמש בצמחים רבים כגון הלבנדר לדוגמא שמרחיק יתושים בעזרת ריחו הנעים לנו אבל קצת פחות להם.

צמחים נוספים שיכולים לשמש כמרחיקי יתושים הם הנענע, הלמון גראס, רוזמרין, ריחן ונפית. כל אלה ועוד שלל רחב של צמחים מפיצי ריח אחרים יכולים להרחיק את המטרד הנוראי הזה.

 

השתמשו ברוחות על ידי מאוורר

המאווררים הם האויב הגדול ביותר של היתושים, אם אתם משתמשים בהם ברמות הגבוהות של המהירות היתושים פשוט לא יכולים להתעופף. הרוחות הכבדות הללו פוגעות ביכולת שלהם לנוע ובכך הם מספיק חכמים לא להתקרב יותר לאזורים הללו כל עוד המאווררים פתוחים.

אז לסיכום, ישנם מספר שיטות רב להרחקת יתושים ואנחנו ממליצים לכם להשתמש בהן. מהרגע שתתחילו תשימו לב להקטנת מספר היתושים בחיים שלכם ואתם תהיו הרבה יותר ממאושרים עקב כך. מקווים שעזרנו, ובהצלחה!

להרחיק יתושים

עוד בנושא:
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.