סוגים שונים של מעקבים

חוקרים פרטיים עוזרים בפענוח של מגוון מצבים בהם אדם מסויים זקוק להשגת מידע מסויים שאינו נמצא ברשותו. לחוקרים הפרטיים יש מגוון רחב של שיטות חקירה כמו סוגים שונים של מעקבים, האזנות, ציטוטים ועוד – כמובן הכל בגדר החוק. כדי להבין קצת את עבודתם מורכבת של החוקרים הפרטיים, בואו נעשה היכרות קצרה עם כמה סוגים שונים של מעקבים.

 

היום זה לא כמו פעם

כשאנחנו אומרים שיש כמה סוגים שונים של מעקבים, אנחנו בהחלט מתכוונים לזה. אם בעבר חקירות פרטיות היו מסתכמות במעקב פיזי, הליכה אחרי האדם, צילומים שלו בסיטואציות מסויימות ועוד, הרי שהיום קיימים הרבה יותר סוגים שונים של מעקבים.

הטכנולוגיה שהתפתחה כל כך אפשרה פיתוח נרחב של עוד סוגים שונים של מעקבים, עד כדי שהיום כמעט הכל פרוץ וניתן להגיע כמעט לכל סוג של מידע שנרצה. אולם לא כל האפשרויות הן חוקיות, לכן יש לשים לב היטב למותר והאסור בנוגע לחקירות פרטיות ובנוגע למעקבים.

 

סוגים שונים של מעקבים

אז כן, גם היום, שנת 2020, עדיין נערכים מעקבים שבאים לידי ביטוי במעקב פיזי, והוא אחד מסוגי המעקבים השימושיים והיעילים ביותר. בצורה זו החוקר יכול לעקוב אחר האדם החשוד לסביבות כמו הבית או מקום העבודה של אותו האדם, וינסה לתפוס ולצלם סיטואציות שמפלילות אותו בביצוע דבר מה שבגינו נעשה המעקב מלכתחילה.

מעקב טכני גם הוא חלק מסוגים שונים של מעקבים. המעקב הטכני, שמתאפשר היום לעומת העבר, כולל מגוון שיטות כמו התקנה של מצלמה נסתרת בבית, ציתות לשיחות טלפוניות, מעקב אחרי רכב ואחרי המיקום שלו ועוד.

 

מעקב נייח – סוגים שונים של מעקבים

מעקב נייח בא לידי ביטוי במעקב שמתבצע באותו המקום. בין אם מדובר במקום כמו הבית, מקום העבודה או כל יעד אחר – החוקר יכול לבצע מעקב אחרי אותו המקום.

 

מקצועיות זה שם המשחק

כמובן שכל פעולות ביצוע החקירה הפרטית מצריכות ידע, כלים ומקצועיות רבה, כך שכדאי שתשכירו לצורך העניין את שירותיו של משרד חקירות פרטיות בעל ניסיון שמדעסיק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. כדי להבטיח שאתם מקבלים את תוצאות החקירה הטובות ביותר, לא כדאי להתפשר על המחיר – גם אם הוא מעט חורג ממה שתכננתם.

 

מתי מבצעים מעקבים?

במידה ומישהו חושד, למשל, שבן או בת הזוג שלו בוגדים בו – ניתן לבצע חקירה פרטית הכוללת גם מעקב. ולא רק זה, מעקבים וחקירות פרטיות ניתן לעשות כאשר יש חשד למקרים של הונאה, איתור של רכוש, ריגול עסקי, חקירות כלכליות, חקירות מגזר ועוד.

 

כמה עולה לבצע מעקב?

בגדול המחירים של תחום החקירות הפרטיות נעים בין 2,500 ש"ח ל-10,000 ש"ח, כאשר תלוי כמובן בהיקף החקירה, סוג החקירה ועוד. על מנת לקבל מחירים מדוייקים יותר אנו ממליצים לפנות אל משרד חקירות מיומן שיוכל לתת לכם את המענה הראוי.

האזנות סתר

שאלות & תשובות

עוד בנושא:
מעקבים בארץ

 עורכי דין, עסקים, בני זוג ובני משפחה, כולם שוכרים חוקרים פרטיים שיעזרו לפתור בעיות ולקבל ראיות. חלק גדול מאיסוף ראיות ואימות דיווחים נעשה על ידי

קרא עוד »
מעקב בחו"ל

מעקבים הם אולי החלק הכי יעיל ושימושי בעולם החקירות. לא משנה תנאי מזג האוויר, מורכבות המקרה ולעיתים המיקום הגאוגרפי – חוקרים פרטיים יודעים להשיג מידע

קרא עוד »
מעקב עובדים

כל מעסיק רוצה שסביבת העבודה אצלו תהיה תומכת, מלאת אנרגיה חיובית ומוטיבציה. עוד בשלב הגיוס נעשים מאמצים רבים לבחור את האנשים הנכונים, שנאמנים לחברה ושמחים

קרא עוד »
מעקב אחרי גננת

הילדים שלנו הם כל עולמנו, אנחנו מפקידים את האוצרות הכי יקרים שלנו בידיהן של גננות ומטפלות בציפייה שיהיו דמויות בטוחות ואוהבות בחיי ילדינו. גן אמור

קרא עוד »
מעקב אחר מטפלת

ילדים בריאים ושמחים ככה אנחנו שולחים את הילדים למעון וככה אנחנו מצפים שיחזרו. אנחנו סומכים על המטפלות ליצור סביבה בטוחה ומהירה עבור הילדים שלנו כדי

קרא עוד »
מעקב נוער

הביטחון של ילדיכם הוא בעל חשיבות עליונה, כשהם קטנים קל לעטוף אותם ולשמור עליהם. אבל עם גיל ההתבגרות ובשלב מרד הנעורים הורים רבים מוצאים את

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.