בגידות בחדר הכושר

פעילות גופנית סדירה טומנת בחובה יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים רבים, אנשי פוקדים את חדרי הכושר והאימונים כדי לשדרג את אורח החיים שלהם ולשמור על בריאות. למצוא את המוטיבציה ללכת לחדר כושר כל יום יכול להיות קשה, עצוב לגלות שרבים מוצאים תמריץ ללכת דווקא מהסיבות הלא נכונות. חדרי כושר משמשים מקום זמין ונוח למפגשים ולצערנו – לבגידות.

בגידות בחדר הכושר

 

התחילו ללכת שוב לחדר כושר

המגמה לחיים בריאים הופכת פופולריים יותר ויותר, ולכן שגרת אימונים בחדר כושר אינה חריגה. היא יכולה להיגרם ממאות גורמים, ולא רק בשביל כאילו המנסים להרשים את המין השני.

הסיבה שבני הזוג התחילו להתמיד בחדר כושר יכולה להיות באמת כי הם רוצים להשקיע בעצמם, שכן זו דרך מצוינת לשפר את ההערכה העצמית ולבנות ביטחון עצמי. הבעיה היא שבגידות במרחב כזה הן נפוצות מאוד, נשים וגברים שבאים להשקיע בגוף שלהם, לבושים בביגוד ספורטיבי ומזיעים הורמונים – זה לא תמיד השילוב הכי טוב.

התחילו ללכת שוב לחדר כושר

 

התירוץ הכי מתקבל

ערכו סקר ומסתבר שלצד "אני בעבודה עד מאוחר" התירוץ הנושן אך הנפוץ ביותר בקרב אנשים הבוגדים בזוגיות שלהם הינו " אני הולך להתאמן/ אני בחדר כושר". אז לא צריך להיות פרנואידים, לא כל הליכה לחדר כושר היא נורה אדומה. אבל אם אתם חושדים שבן/בת הזוג שלכם בוגדים בחדר כושר, כן יש דברים שאפשר לשים לב אליהם.

  • הם הולכים מצוידים לספורט
  • הם משאירים את הטבעת נישואין בבית
  • הם חוזרים מיוזעים/ עם ציוד כושר מיוזע בתיק
  • אימון ממוצע יימשך בין 1-2 שעות, כך שאם הם מבלים באופן עקבי 3-4 שעות בחדר הכושר זה חריג
  • הם לא משתפים על החוויה או ההתקדמות שלהם

התירוץ הכי מתקבל

 

קלישאת המאמן

כן, זה קורה, אנשים באמת בוגדים עם המדריכות יוגה שלהם או עם המאמני כושר. כשמתאמנים שמים הרבה דגש על הנראות, מחמיאים זה לזה ומסתכלים מסביב על שאר האנשים המיוזעים. כשעובדים כמה פעמים בשבוע צמוד עם מאמן או מאמנת, שנראים חטובים להפליא, שמדריכים ומדרבנים אנשים רבים מתחילים להקשר אליהם.

מאמנים מעידים שרבים מהלקוחות שלהם פותחים בפניהם סיפורים אישיים ומרגישים איתם בנוח. אנשים בוגדים עם מאמנים כי הם רוצים להרגיש טוב עם עצמם, הנה מגיע מישהו שמחמיא להם על הגוף וגם מקשיבים לצרות שלהם.

קלישאת המאמן

 

חוקרים פרטיים חושפים את האמת

לגלות שבן/בת זוג בגדים זה אף פעם לא קל – אבל רוב האנשים מעדיפים לדעת את האמת מאשר להישאר בחושך בנוגע לעניינים שכאלו. כדי לתפוס שותף או שותפה לא נאמנים בזמן מעשה או לאשש חשדות, אנשים פונים למומחים – חוקרים פרטיים, שמשימת חייהם היא לחשוף מערכות יחסים נסתרות ופרשיות לא חוקיות. בתור אלו שצדים בוגדים, חוקרים פרטיים מכירים את כל הסימנים המעידים על כך שמישהו מסתיר משהו – או מישהו.

חוקרים פרטיים חושפים את האמת

 

זמן להוכחות

אם אתם חושדים שבני הזוג שלכם עוסקים בפעילות גופנית שונה מאשר להרים משקולות בחדר כושר, אולי כדאי לשקול לדבר עם חוקר פרטי. לא פעם התחושות והחשדות התגלו כנכונים.

בן או בת זוג הבוגדים, משנים לרוב את דפוס ההתנהלות שלהם בתחומי החיים השונים וזה חורג הרבה מעבר לקירות חדר הכושר. חוקרים פרטיים מנצלים את המרחב הזה בשביל להשיג הוכחות מוצקות למעשי הנאיפה כדי לספק לכם תשובות שלא משתמעות לשתי פנים.

זמן להוכחות

 

לא לקפוץ למסקנות

חשוב עם זאת לזכור, ששינויים לא מתרחשים בן לילה אז אל תניחו ישר שהם בוגדים כי הם היו בחדר כושר כבר שבועיים ואין להם עדיין שישייה. חוקרים פרטיים יכולים לספק שירותים מגוונים כדי להניח את דעתכם למשל

  • יכולים להשלים מעקבים אחר בן/בת הזוג שלכם – יתחקו אחר הפרטנר שלכם, יצפו לאן הם הולכים, עם מי הם ומה הם עושים עם אותם אנשים.
  • מעקב אחר רכבים – ייתכן וישימו מכשירי GPS או התעזרו בטכנולוגיות מסוימות כדי לראות אם "אני באימון" זה בעצם קוד ל "אני בוגד בחדר במלון".
  • להסתוות כמתאמנים בעצמם ולתעד באמצעות מצלמות נסתרות את המתרחש.
  • לאסוף עדויות והוכחות כגון מסמכים, בעיקר קבלות וכו, מרשיעים.
  • אם יש צורך, גם עוד פתרונות יצירתיים לאיסוף ראיות.

לא לקפוץ למסקנות

 

רגיש ולכן מקצועי ללא פשרות

לקוח המגיע לחוקר פרטי בשל דאגה שבן או בת הזוג שלהם בוגדים מתקבל בפרטיות, בדיסקרטיות ובמקצועיות. כל התהליך נעשה בסודיות, כך שאין מה לדאוג שהשותף הבוגד יגלה שעורכים אחריו חקירה. התהליך אינו מורכב וחוקרים פרטיים משתדלים להפוך את התקופה הקשה והמבלבלת הזאת לקצת פחות נוראית. הם יהיו לאוזן קשבת, רגישה ויבצעו את תפקידם בקרירות ודיוק, מבלי לתת למשהו לטשטש את יכולת השיפוט שלהם.

רגיש ולכן מקצועי ללא פשרות

 

לסיכום

בגידות בחדר כושר הן נפוצות והן מדאיגות, לפעמים מרחבים שכאלו מהווים פריצה גדולה מידי לגנב. אם אתם חושדים שבן או בת הזוג שלכם אינם נאמנים, אל תוותרו והשיגו את התשובות שמגיעות לכם באמצעות שכירת חוקר פרטי מקצועי ואמין.

עוד בנושא:
בגידות באינטרנט

בעבר בגידה הייתה עניין של פגישות חשאיות, שקרים על "נסיעות עסקים", תירוצים מביכים להסתיר ריח של בושם על החולצה. עכשיו אפשר להיות מעורב עם מישהו

קרא עוד »
סימני בגידה

איך אתם יודעים אם בן/בת הזוג שלכם בוגדים? בדרך כלל, אם אתם שואלים את השאלה הזו, אתם כבר חושדים שאתם קורבנות לבגידה, או לכל הפחות

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.