משרד חקירות מקצועי – הצוות המנצח הכולל חוקרים מקצועיים יוצאי משטרת ישראל

מי אנחנו?

משרד החקירות "סרדל שטרית- פוליגרף חקירות וביטחון", הינו משרד הפועל ברישיון משרד המשפטים ומספק שירות מקצועי, אמין ודיסקרטי ללקוחות מוסדיים, ביטחוניים ופרטיים, כמו כן גם לחברות ולעורכי דין.

המשרד נוסד בשנת 2017 על ידי נצ"מ בדימוס אילן סרדל והחוקר הפרטי שרון שטרית שפועל מעל 22 שנים בתחום החקירות הפרטיות.

צוות המשרד מורכב מאנשי משטרה בכירים לשעבר, לרוב חוקרים מקצועיים, כאשר הם מביאים ומנגישים ללקוחותינו את הניסיון המקצועי אותו רכשו במהלך השנים.

אנו פועלים למציאת פתרון יעיל ומדויק לכל לקוח בהתאם לצרכיו, והדבר מתאפשר בעזרת הניסיון והמקצועיות של הצוות.

 

שירותי המשרד

חקירות ומעקב

המשרד מבצע מעקבים ותצפיות בעזרת מיטב המומחים למעקב, יוצאי היחידות הסמויות והמובחרות של משטרת ישראל, תוך שימוש בציוד הטכני המתקדם ביותר. כאשר אנו משלבים בין משרד חקירות ומעקב, קופצת האסוציאציה "בגידות", אז כמובן שמשרדנו מתמחה גם בתחום זה ומציע לכם חקירה סמויה, דיסקרטית ורגישה ביותר שתאמת או תשלול את החשדות שלכם.

לא רק לקוח פרטי זוכה לשירותנו אלא גם חברות, כאשר חברה רוצה לבצע מיזוג עם חברה נוספת או עסקה מסוימת, מומלץ לדעת את מצבה הכלכלי של החברה השנייה. לכך, אנו מציעים שירות חקירה כלכלית על מנת לקבל תמונה ברורה יותר אודות מצבה הפיננסי של החברה איתה אנו מעוניינים לבצע עסקה.

בנוסף לאלו, המשרד מתמחה גם בחקירות עובדים, אם קיים חשד שישנו עובד שסרח או עובד "שתול". כמו כן, המשרד פועל גם בצדו השני של המטבע ומספק מידע מודיעיני על תאגידים מתחרים הכולל איסוף מידע על מוצרים, תהליכי עבודה ועוד.

פעולות המשרד אינן נעצרות בגבולות הארץ, והוא בעל ניסיון מוכח בביצוע חקירות במדינות שונות בעולם לרבות מזרח אירופה, אפריקה וארה"ב. במסגרת זו משתלב תחום נוסף שהמשרד מתמחה בו והוא קניין רוחני והפרת זכויות, כך שהמשרד יוכל למצוא הוכחה להעתקה או זיוף של נשוא החקירה. גם אם הוא מתבצע בחו"ל.

 

מז"פ ופשיעה חמורה

המשרד מוביל בתחום הזיהוי הפלילי, בזכות מומחים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום, המספקים הוכחות או איתורי מחדלים לעורכי דין בתיקים פליליים. המחלקה מתעסקת בנושאים רבים בתחום זה, ממחקרי תקשורת, מודיעין ומדובבים ועד הפעלת סוכנים ומיצוי ראיות מתיקי חקירה.

 

הונאות ועבירות חשבונאיות

לעיתים בארגונים ובחברות מתעורר חשד לחוסרים בכספים, פערים בפדיון ורישומים כוזבים במסמכי תאגיד. ביכולתו של המשרד, להגיע לגורם המייצר את החשד ולבחון האם ישנה הוכחה לפעולותיו. בנוסף, במסגרת פעילותו המקיפה של המשרד, קיים סיכוי אף לחשוף באקראי מעילות בכספים.

 

פוליגרף

במשרד פועלת מחלקת פוליגרף המספקת שירות דיסקרטי ומקצועי, זאת בזכות בודקי הפוליגרף שלנו שמוסמכים, מנוסים ומוכרים ע"י בתי המשפט. שירות זה מתבצע בעזרת מכשירים מתקדמים ומשוכללים בדומה למשטרה ולשב"כ, תוך הקפדה על אמינות ואתיקה מקצועית בסטנדרטים בינלאומיים. שירות זה פעיל עבורכם 24 שעות ביממה ובהתאם לדרישתכם.

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://www.sardalshitrit.co.il

 

חוקר מקצועי

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.