המדריך לבחירת דוד שמש

לאחרונה שמתם לב שאתם משלמים הון עתק על חשבון החשמל שלכם?

מתלבטים האם יש דרכים שונות שבעזרתן תוכלו לצמצם מעט את ההוצאה הזאת?

אם כך, כדאי שתדעו: רכישת דוד שמש זו יכולה להיות בחירה נהדרת.

מה קונים ואיך נבטיח שנצא מרוצים?

כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

למה כדאי לקנות דוד שמש אם זו הוצאה כלכלית גדולה?

עוד לפני שנדבר על הנושא של דוד שמש מחיר, צריך להבין את החשיבות של העניין הזה ואת הכדאיות של הדברים. בישראל שטופת השמש כ85% ממשקי הבית כבר עובדים עם דוד שמש, ולכן, אם כל כך הרבה אנשים עושים זאת, כנראה שהם יודעים למה הם בחרו באופציה הזאת. אומנם זה נכון שהתקנת המערכת, וגם הקניה שלה, אינה זולה, אך מהר מאוד אתם תראו שתחזירו את ההשקעה. מאותם חשבונות חשמל גדולים ומנופחים תוכלו לעבור לשלם חשבונות הרבה יותר סבירים, אז למה לא? בנוסף לכך, כמובן שכאשר מדברים על רכישה של דוד שמש חדש, למעשה מדברים על הבחירה בשמירה על כדור הארץ שלנו. במקום להמשיך ולייצר חשמל ואח"כ להשתמש בו, אנחנו לוקחים את אנרגיית השמש ובעזרתה מחממים את המים שלנו.

 

גודל ואיכות הדוד

כשמדברים על השאלה איך נכון יהיה לבחור  דוד שמש, ברור מדוע צריך לשים לב לכמה גורמים חשובים, כמו למשל:

  1. איזו חברה עומדת מאחורי ייצור הדוד?
  2. האם מדובר על דוד שרבים אחרים ממליצים עליו?
  3. האם הדוד עומד בתו התקן המחמיר ביותר?
  4. האם הוא מספיק גדול ביחס לצרכים שלכם?

 

לא כל האנשים מודעים לכך, אך בפועל אנחנו רואים שאדם בוגר משתמש בערך ב30 ליטר של מים במקלחת ממוצעת. לכן, אם אתם רוצים לבחור את גודל הדוד המתאים לכם, צריך לקחת את המספר הזה ולהכפיל אותו במספר הנפשות בבית. בצורה כזאת ניתן יהיה להחליט באיזה דוד משקיעים וכך תוכלו להיות בטוחים יותר שתצאו מרוצים.

 

האם הדוד הכי יקר הוא גם הכי טוב?

אם אתם שייכים לאותם האנשים שרגילים כמעט תמיד לקנות את המוצר הכי יקר שיש מתוך אמונה והנחה שאם נשלם יותר המוצר יהיה יותר איכותי, כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. במקרה של דודי שמש אנחנו רואים שיש קשת מחירים נרחבת מאוד ולכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק במה אתם משקיעים וכמה זה יכול לעלות, כדאי שתבדקו זאת. בסופו של דבר, הרעיון הוא לקנות דוד שמש שיוכל לעמוד על גג ביתכם לאורך שנים רבות ולכן האיכות היא פרמטר משמעותי ביותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהרבה פעמים המחיר שיציעו לכם לא יכלול גם את מחיר ההתקנה. לכן, כדי להבין כמה הכול יעלה לכם בסופו של דבר, יש לעשות את כל הבירורים הנדרשים מראש.

 

קולט

עוד בנושא:
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.