חוקר פרטי בגידות

לאחרונה אתם שמים לב שבן או בת הזוג שלכם מתנהגים בצורה שונה, מדאיגה וחשודה. אחרי שניסיתם לקיים איתם שיחות, לברר ולבדוק מה קורה ולשאול שאלות לגבי העבודה והחיים עצמם ונתקלתם בתשובות ריקות מתוכן, אתם מחליטים שהנושא הזה לא מקובל עליכם יותר ואתם רוצים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי בגידות. חוקר פרטי בגידות יוכל לתת לכם תמונה קצת יותר ברורה לגבי ההתנהלות המוזרה של בן או בת הזוג שלכם בתקופה האחרונה, ויוכל לאשר או לפסול את החשדות שלכם.

 

באיזה מצב פונים לחוקר פרטי?

חוקר פרטי באופן כללי יכול לפעול בכל מיני מישורים. חוקר פרטי בגידות הוא מישור אחד מבין הרבים, ולצידו נמצאים גם תחומים כמו ריגול עסקי, חקירות כלכליות, מעקבים, הונאה, איכון ועוד.

כשאדם פונה לחוקר פרטי ברוב המצבים הפנייה היא כתוצאה של ניסיון אישי כושל להגעת התוצאה המבוקשת, או כאשר הוא בטוח בצדקתו ומעוניין שמישהו מקצועי יעשה את העבודה עבורו. חוקר פרטי בגידות בדרך כלל יישכר ללא ניסיון אישי בחקירה, היות ומדובר בבני זוג שמכירים אחד את השני, ומעקב מסוג כזה עלול להיחשף בצורה מהירה ביותר על ידי בן הזוג שאותו רוצים לחקור, והמצב אף עלול להחמיר אם מתברר שלא מדובר בבגידה. לכן שילוב של חוקר פרטי בגידות במקרה זה הוא כמעט והכרחי.

באיזה מצב פונים לחוקר פרטי?

 

חוקר פרטי בגידות

חוקר פרטי בגידות יוכל לעזור לכם להוריד אבן מהלב. בין אם תגלו תוצאות שליליות ותבינו כי לא מדובר בבגידה של בן או של בת הזוג, ובין אם תגלו תוצאות חיוביות ותבינו שאכן מדובר בבגידה של בן או של בת הזוג – בכל מקרה מדובר כאן על מצב של ידיעה, ומצב של ידיעה הוא תמיד עדיף על מצב של אי ודאות.

חוקר פרטי בגידות

 

מתי אפשר להתחיל לחשוד שמדובר בבגידה?

עוד לפני הפניה אל חוקר פרטי בגידות כדאי שתבחינו בכמה סממנים באופן עצמאי. במידה והסממנים אכן נמצאים, כדאי בהחלט לפנות אל חוקר פרטי בגידות.

אז שינויים התנהגותיים הם הסממן הראשון שצריך לסמן לכם שיש כאן משהו חשוד. בכל מה שקשור בחזרה בשעות מאוחרות הביתה, חוסר תקשורת במהלך היום, חוסר סבלנות אליכם מצד בן או בת הזוג ויציאות מפתיעות וספונטניות של בן או בת הזוג מהבית – עלולים להוות התנהגות חשודה ולהצביע על אופציה לבגידה.

מתי אפשר להתחיל לחשוד שמדובר בבגידה?

 

מכשירים טכנולוגים  – מחוץ לתחום

אם בעבר יכלתם להציץ באופן חופשי במחשב האישי או בטלפון הנייד של בן או בת הזוג שלכם, הרי שהיום אתם חשים שאין לכם גישה יותר אל מכשירים אלו. סיסמה חדשה שנוספה למכשירים, מחיקת היסטוריה, השתקה של צלצול הפלאפון ושל התראות על הודעות, קיום שיחות טלפון במקומות לא שגרתיים כמו השירותים – עלולים בהחלט להצביע על בעיה. ולא, אנחנו לא אומרים שאסור לבן או בת הזוג שלכם לשמור על הפרטיות שלהם, פשוט אם אתם מבחינים כאן בהתנהלות סיסטמטית שמונעת מכם את האפשרות להסתכל בדברים שלהם – זה בהחלט סימן.

מכשירים טכנולוגים  – מחוץ לתחום

 

"מה זה הבושם הזה?"

אתם מכירים היטב את ריח הגוף של בן או בת הזוג שלכם – ריח הפה וריח הבושם, אתם מכירים את סגנון הלבוש שלהם ומה הם אוהבים לאכול. אם אחד או יותר מהגורמים האלו השתנה באופן בולט, יש סיכוי שמדובר כאן בבגידה, ושהריחות החדשים והמאכלים הדיאטתיים קשורים ברצון להתאים את סגנון החיים החדש לאדם החדש שנכנס אל חייהם.

"מה זה הבושם הזה?"

 

אל תפעלו לבד

כפי שציינו קודם לכן, במקרים של בגידות חוקר פרטי בגידות יוכל לעשות את העבודה בוודאות הרבה יותר טוב מכם. הקפידו לא להתנפל על בן או בת הזוג שלכם עם החשדות שלכם באופן מיידי, כדי שהחוקר הפרטי יוכל לעשות את העבודה שלו בשקט מבלי שכל רגע בן או בת הזוג שלכם מציצים אחורה לראות אם יש מישהו שעוקב אחריהם.

אל תפעלו לבד

 

איך בוחרים חוקר פרטי בגידות?

חוקרים פרטיים יש בשפע, אבל בהחלט צריך לדעת את מי לבחור. חוקר פרטי בגידות צריך להיות מקצועי, לדעת את החוק, לדעת את המותר ואת האסור בכל מה שקשור לחקירה פרטית, להכיר את השיטות הטובות והדיסקרטיות ביותר לפעולה וכמובן גם להיות איתכם בקשר שוטף ולגבות עבור העבודה שלו מחיר הוגן.

איך בוחרים חוקר פרטי בגידות?

 

מהו מחיר הוגן?

בכל תחום החקירות הפרטיות טווח המחירים הוא גדול מאוד ותלוי בפעולות שתבקשו מהחוקר הפרטי לבצע. בגדול מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 2,500 ש"ח ל-10,000 ש"ח עבור חקירה סמויה, שעת מעקב תעלה בדרך כלל מחיר של בסביבות ה-400 ש"ח עם מינימום של שעות מעקב ותוספת נסיעות וקיימים תעריפים נוספים עבור פעולות נוספות שיש באפשרות החוקר הפרטי לבצע.

מהו מחיר הוגן?

שאלות & תשובות

כל החוקרים הפרטיים צריכים להיות מוכנים לדבר בבית המשפט. זה חלק טבעי מהעבודה. אם נראה שלחוקר אותו אתם בודקים יש בעיה עם זה, אז זו נורה אדומה מיידית. חוקרים פרטיים מחוייבים לחוקי המדינה ויכולים לפעול אך ורק תחת הסמכות והרישיון המתאים. ישנן פעולות לדוגמא שהם לא יבצע כגון קריאות הודעות מטלפון ללא אישור הבעליםאו האזנת סתר לטלפון. כל עוד נשמרים לחוקים אז הראיון קבילות כמו גם עדות החוקר.
לפני שפותחים בחקירה, יש כמה דברים שיכולים לסייע לחוקר פרטי לבצע בירור מעמיק, מצידכם. זה יכלול לעתים קרובות תמונה עדכנית, מתאר של לוח הזמנים של הזוג החשוד, כמו גם כתובת העבודה ופרטי הרכב שלהם. בתום החקירה, תקבלו דו"ח רשמי בתום החקירה. זה יכלול את כל התמונות והראיות הווידאו שחוקרים אוספים ואת כל המידע שתועד במהלך התהליך. כל מקרה הוא שונה, ועלות החקירה תהיה תלויה במשימה. בדרך כלל יש שתי דרכים שבהן גובים תשלום עבור הפעלת מעקב: על בסיס שעתי או על ריטיינר. לפני שחותמים על חוזה, קובעים מראש את סוג מבנה העמלות שנגבה עבור המקרה הספציפי שלכם.
עוד בנושא:
חוקר פרטי תאונות דרכים

חוקר פרטי חיוני כאשר מדובר על תאונות דרכים. כמה גורמים יחקרו את ההתנגשות והתאונה כשיש נזק למכוניות, כשמישהו נפצע או כשחס וחלילה נהרג – במיוחד

קרא עוד »
חוקר פרטי סייבר

בעולם הדיגיטלי של ימינו, בו שפע של מידע חיוני עובר בערוצים המקוונים מתעצם הצורך בחוקר פרטי סייבר כדי להבטיח שאנו מוגנים. החיסיון, הביטחון והפרטיות יכולים

קרא עוד »
חוקר פרטי לעסקים

חקירה של עסקים הינה יסודית במטרה לחשוף עוולות שבוצעו על ידי ההנהלה, העובדים או צד שלישי. חקירות של עסקים יכולות לגלות האם שותף עסקי הוא

קרא עוד »
חוקר פרטי איתור כתובת

בעידן דיגיטלי שנדמה כי אין מי שיכול להיעלם מהרדאר ולהימנע מהפלטפורמות הדיגיטליות, יש שמופתעים לגלות כמה קשה לאתר כתובות ואנשים כאשר מדובר בעניינים רציניים. מסתבר

קרא עוד »
חוקר פרטי לאחר גירושין

לעבור גירושין יכול להיות חוויה מפרכת כמעט עבור כל זוג, וקשיים מתעצמים כאשר מעורבים ילדים. עד לקבלת פסיקת בית המשפט ייתכן ויעברו חודשים לא פשוטים

קרא עוד »
חוקר פרטי כלכלי

נכסים, פוליסות ביטוח, חשבונות, אשראי צרכני ואיתנות פיננסית ומספר מקורות הכנסה והשקעות, מראים ביחד את השווי הנקי של עסק או אדם פרטי. למרבה הצער, לפעמים

קרא עוד »
חוקר פרטי גירושין

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות במהלך גירושין כדי לסייע במתן מידע כדי לסייע בהליך המשפטי. חקירות אלו עונות על שאלות כמו האם היה רומן מחוץ

קרא עוד »
חוקר פרטי האזנות

בעידן של טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת האזנות נהיו נפוצות יותר וקלות יותר לביצוע. מדובר כמובן על חדירה חמורה ביותר לפרטיות של אדם או עסק ודליפה של

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.