כמה פעמים צריך להדביר את הבית ממזיקים

אם לאחרונה יצא לכם לעשות הדברה בבית נגד מזיקים, ודאי יצא לכם לחשוב מתי תצטרכו לעשות את זה שוב. הרי כשמדביר מקצועי מגיע לחסל את המזיקים בביתנו יש לנו תחושה שזה אחת ולתמיד, אמנם הדברה טובה מחזיקה חודשים ארוכים, אך היא איננה עניין נצחי של בום וחסל. אז כל כמה זמן מומלץ לעשות הדברה? יצאנו לבדוק 

 

מדבירים ממליצים

לפני שנחליט כל כמה זמן תצטרכו להדביר את הבית או העסק מחדש, יצאנו לבדוק עם צוות מומחי ההדברה שלנו מה הם חושבים. כששאלנו כמה פעמים צריך להדביר ממזיקים רובם הגדול צחקו, ואמרו שכמו שכל אדם מיוחד במינו, כך גם ההדברה בביתו תהיה מיוחדת במינה ותהיה תלויה במספר פרמטרים.

 

הכל תלוי בלקוח

כל מדביר מומלץ יגיד לכם שכשנרצה לדעת כל כמה זמן נצטרך להדביר את המזיקים בביתנו נצטרך להתחשב גם ברצונות הלקוח, בסוג המזיקים אותם ירצה להדביר ובסוג הנכס המיועד להדברה. הנה כמה פרקי זמן מומלצים ע"י מומחי הדברה:

 

כל חצי שנה

אם הלקוח רוצה להיות בטוח ב100% שהמזיקים אותם הוא מדביר לא יחזרו, ורוצה לעשות טיפול מנע משמעותי שבאמת יחסל את המזיקים לאורך זמן, נמליץ על הדברה בכל חצי שנה. סוג ההדברה הזה מתאים בעיקר לבעלי בית פרטי צמוד קרקע ולמי מאיתנו שרק רוצה להיות בטוח כל השנה.

 

כל שנה

ההמלצה הכי גורפת היא לבצע הדברה בבית כל שנה בתקופת הקיץ, הלא זו העונה האהובה על המזיקים. כשאנחנו מבצעים הדברה בכל שנה קצת לפני הקיץ, אנחנו בעצם מונעים מהחרקים והמזיקים לצאת מהבתים שלהם, ולהיכנס אל שלנו.

 

כל שנתיים

כשמדובר במזיקים מעטים שאינם חוזרים לעיתים תכופות, וההדברה מתבצעת בבית שנמצא בבניין דירות או שהוא אינו צמוד קרקע, יש המומחים שימליצו לכם לבצע את ההדברה כל שנתיים. כי במקרים מסוימים אין צורך בהדברה תכופה וניתן לבצע אותה כל שנתיים כדי שנוכל להישאר שקטים.

 

כל פעם שרואים מזיקים

אם קראתם את כל הפסקאות האחרונות ולא מצאתם את עצמכם, כנראה שהתשובה שתהיה הכי נכונה עבורכם היא הדברה בכל פעם שתראו מזיקים. את התשובה הזאת אפשר לחלק ל – 2 אופציות עיקריות:

  1. לעיתים תכופות – בעיקר במקרים של נכסים עסקיים בתחום המסעדנות או האוכל, כנראה שההדברה תהיה עניין מסובך יותר ותצטרכו להעסיק אצלכם מדביר שיגיע בכל פעם שמישהו הבחין במזיקים כדי "לחזק" את עבודת ההדברה.
  2. לעיתים רחוקות – במקרים בהם לקוחות פרטיים מתגוררים בדירה שאינה צמודת קרקע, בעיית המזיקים עשויה להיות בעיה נקודתית שלאחר ההדברה לא תצטרך תחזוקה קצובה בזמן, אלא רק כאשר הבעיה חוזרת.

 

לסיכום

כשמדובר בהדברות, אין תשובה אחת שתתאים לכולנו. את ההדברה מומלץ לבצע כל חצי שנה, שנה, שנתיים או בכל פעם שהבעיה חוזרת ע"פ סוג הנכס וסוג הלקוח. ההמלצה הגורפת היא לבצע את ההדברה בכל שנה בתקופת הקיץ, שכן זו התקופה העיקרית בה המזיקים נוהגים לצאת מבתיהם ולהיכנס אל שלנו.

מדביר מומלץ

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.