להרגיש בטוח – 2 אמצעי הגנה לבית

זה לא סוד – רבים מאתנו חוששים להישאר לבד בבית או להשאיר את הבית "ריק" בזמן שהם יוצאים לזמן ממושך. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף שיעלה את העניין למודעות (כך תוכלו לדעת שאתם לא לבד בעניין) ויאפשר לכל המתעניינים להכיר ב – 2 אמצעי ההגנה לבית שיכולים להעניק ביטחון לכל אחד. הישארו אתנו ותגלו מהם האמצעים הללו.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. החלטנו לכתוב אותו לאחר שגילינו שפרצו לאיריס, השכנה שלנו. זה היה הסיוט שלנו, אחד הדברים שאנחנו הכי חששנו ממנו – שיפרצו לבית השכן. הרי ברגע שפרצו לבית של השכנים, זה אומר שיש סיכוי שיפרצו גם אצלנו. לכן, יצאנו לבדוק באופן מעמיק אילו אמצעי הגנה יכולים לגרום לנו להרגיש בטוחים בזמן שאנחנו בבית וכאשר אנחנו מחוצה לו וחזרנו עם 2 אמצעים שרכשנו וגרמו לנו להיות רגועים.

 

להרגיש בטוח –  אמצעי הגנה מספר 1 לבית: מצלמת אבטחה

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם שולטים בכל הקורה בבית שלכם, אתם צריכים להכיר מקרוב את מערכת האבטחה של ספייטי הום. מדובר בחברה מקצועית שמגיעה עד פתח הבית שלכם כדי לבצע הליך של התקנת מצלמות אבטחה. ברגע שיש לכם מצלמות אבטחה בבית, אתם יכולים לעקוב אחר המתרחש בו בזמן שאתם נמצאים בתוכו ובזמן שאתם מטיילים. שימו לב – אתם יכולים גם לטוס לחו"ל ולבצע מעקב אחר המתרחש בבית. שכן, הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת לעקוב אחר המצלמות מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית.

 

להרגיש בטוח –  אמצעי הגנה מספר 2 לבית: מערכת אזעקה

יש מי שמגדילים ראש ובוחרים ב – 2 אמצעי ההגנה שמופיעים כעת בפניכם. אם אתם מהאנשים הללו, כדאי שתדעו שאזעקה יכולה לגרום לפורצים להבין שעדיף להם לברוח. שכן, עוד לפני שאתם תראו אותם במצלמות, הם צפויים להיראות על ידי עוברי אורח ששמעו ממש במקרה שיש אזעקה ויגיעו לראות מה הסיבה לכך.

 

להרגיש בטוח – בחירה נכונה באמצעי ההגנה שלכם

רגע לפני שתצאו לבחור את אמצעי ההגנה המתאים עבורכם, כדאי שתדעו שמדובר בבחירה שאתם צריכים לבחון אותה באופן מעמיק. הרי אתם צריכים לדעת שמדובר בחברה מומלצת ואמינה. כזו שרבים הסתייעו בה ומצאו כי היא מבצעת את העבודה באופן מקצועי. שמענו לא פעם על מתחזים שהגיעו להתקין מצלמות אבטחה ובסופו של דבר, התברר כי הם עשו זאת במטרה לעקוב אחר הנוכחים בבית (כן, הייתה להם דרך להסתכל על המצלמות מרחוק). לכן, חשוב שתקראו חוות דעת על חברות אלו לפני שתבחרו בהן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 אמצעי ההגנה שיאפשרו לכם להרגיש בטוח. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים.

מצלמות איכותיות

 

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.