הביטוח לא שילם לכם? תנו לנו לעזור לכם לחקור עד שהצדק יצא לאור!

ישראלים רבים חזרו לאחרונה מחופשה בחו"ל לאחר שהם נזקקו לקבלת טיפול רפואי מעבר לים. חלקם גילו באופן מפתיע שחברת הביטוח מתנערת מאחריות ואינה מוכנה למסור את ההחזרים שמגיעים ללקוחותיה. יצאנו לבדוק את הנושא המסתכל מקרוב, כדי לבדוק איך ניתן לסייע לאותם אנשים. הישארו כאן ותגלו מה צריך לעשות כדי לקבל את המגיע לכם. 

 

פנו לקבלת ייעוץ משפטי

מי שמכירים מקרוב במקרה שהוצג בפסקת הפתיחה, צריכים לפנות כבר עכשיו לייעוץ משפטי שיינתן מצד עורך דין מוסמך. זה יקרא בעיון רב את פוליסת הביטוח ויעדכן את המבוטחים בכל הנוגע לזכויות שמגיעות להם. נסביר שמדובר בהליך פשוט שלא מצריך מכם מאמץ, משום שעורך הדין ייקח את האחריות לידיים ויצור קשר עם גורמים מוסמכים בחברת הביטוח. הוא יעשה כל שביכולתו כדי לפתור את העניין מחוץ לכותלי בית המשפט.

עצה חוקית

קבלו טיפ מהמומחים: תבחרו להבא בביטוח מומלץ בלבד

מדריך זה עולה לאור לא רק כדי לסייע לכם בהחזרת הכספים שמגיעים לכם, אלא גם במטרה להעלות את המודעות בכל הנוגע לבחירה נכונה בביטוח. לכן, נמליץ שלא להתפשר על ביטוח אקראי שמצאתם ברחבי הרשת. יש רק ביטוח אחד שנחשב לטוב ביותר בתחום והוא יקנה לכם שקט נפשי מכל הבחינות. מדובר בביטוח של חברת פספורט קארד שיאפשר לכם לשמור את הכסף בכיס, משום שהביטוח אחראי לשלם על מצבים מסוימים וזאת בהתאם למידע שהוצג בפוליסה שלכם.

 

היתרונות בבחירת ביטוח זה

זו ההזדמנות לציין שבחירה בביטוח זה תאפשר ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • איתור שירותים מסוגים שונים: האפליקציה של פספורט קארד תאתר עבורכם רופאים שנמצאים בקרבת מקום, תספק כתובות של שגרירויות, כספומטים ועוד
  • קבלת שירות בוואצאפ: תוכלו ליצור קשר עם נציג באמצעות שליחת הודעה בוואצאפ ולברר פרטים אודות שירותים רפואיים או כל דבר אחר שנוגע לביטוח שלכם
  • כיסוי ביטוחי גבוה: אי אפשר להתעלם מהעובדה שתקבלו כיסוי ביטוחי שיאפשר לכם לשמור על החסכונות בצד. שכן, מדובר בכיסוי של 5 מיליון דולר!

 

לא בטוחים עדיין? כדאי שתבדקו אותנו

את המדריך הנוכחי אנו מעלים לרשת לאחר שקראנו אינספור המלצות מצד נוסעים שחזרו לארץ עם חוויית שירות טובה. נמליץ לכם שלא להסתפק במידע שהוצג כאן ולקרוא בעצמכם את חוות הדעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל ובפורומים של מטיילים. סביר להניח שתגלו די מהר שפספורט קארד נחשב לביטוח הטוב ביותר שיש.

 

השורה התחתונה

מבוטחים שמצאו את עצמם מתמודדים מול חברת ביטוח שמסרבת להעניק להם החזרים, צריכים לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ משפטי. מי שרוצים להימנע מהישנות של תרחיש מעיק זה, יכולים לבחור מעתה ואילך באופן מושכל בחברת הביטוח הטובה ביותר שהוצגה לעיל בהרחבה.

לחקור עד הצדק

עוד בנושא:
איך מתנהל הליך גירושין הוגן?

במקרים רבים, גירושין עשויים להיגרר לסאגה קשה בעלת השלכות רבות, שיכולות להשפיע לטווח ארוך. כדי למזער את המחירים הרגשיים והכלכליים, ישנה חשיבות עליונה לניסיון לנהל

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.