מה היא מערכת מתח נמוך?

ההגדרה המקצועית של מערכת מתח נמוך הינה מערכת חשמלית המופעלת במתח חשמלי נמוך מ-1000 וואט. למעשה, הגדרה זו כוללת בתוכה סוגים רבים של מערכות הפעלה המשמשות צרכנים מהתחום העסקי והביתי כאחד. 

מערכות מתח נמוך כוללות מערכות אבטחה, מערכות תקשורת ומחשוב, מערכות גילוי עשן, מערכות אודיו וסאונד ועוד. למערכת מתח נמוך יש תפקיד חשוב בארגון. קראו על מערכת מתח נמוך ואיך היא משמשת אותנו ביעילות בחיי היומיום.

 

מערכות מתח נמוך

גלובל קוואלטי מספקת מערכות מתח נמוך כתשתית לבית חכם ומשרד חכם וכן באופן נפרד. החברה מתקינה מערכת מתח נמוך עבור השימושים הבאים:

מה היא מערכת מתח נמוך?

  • רשתות תקשורת

כאשר אנחנו דנים באינטגרציה של מערכת מתח נמוך למערכת בית חכם הרי שהרשת נתפסת כאחד מהאלמנטים החשובים. חיבור כל מערכות החשמל החכם הכוללות את מצלמות האבטחה, מערכות האזעקה והאינטרקום נעשה על ידי רשת המחשבים המהווה את שלד החיבור.

חברת גלובל קוואליטי משווקת מוצרים מבית חברת LUXUL, אחת החברות הגדולות בעולם לייצור מוצרי מתח נמוך לחללי מסחר ובתים פרטיים. מוצרים אלו נועדו על מנת לשמר איכות רשת אלחוטית ברמה גבוהה במיוחד, ניטור רשת מרחוק, בדיקת צריכה חשמלית, צפיה במצלמות אבטחה וכן שימושים רבים נוספים.

 

  • מצלמות אבטחה

חברת גלובל קוואלטי מעצבת בית חכם ומאובטח באמצעו מערכת מצלמות במעגל סגור. מערכת המצלמות מאפשרת מיגון מקסימלי של חללים בפריסה על פי התאמה אישית. באמצעות פונקציות צפיה והקלטה ניתן ליצור סביבה מאובטחת בעבודה ובבית תוך שליטה ברמת התזמון, במשתני התראה ובקרה ותצורת צפיה מועדפת.

החברה משווקת מגוון מצלמות רחב עבור צילום במעגל סגור, לדוגמה: מצלמות למרחקים גדולים, מצלמות לראיית לילה, מצלמות עמידות בהרס, מצלמות נסתרות, מצלמות בעלות עמידות גבוהה במים.

מערכת הפעלה זו מעניקה שליטה בתצורת צפיה וניתנת לכניסה ממערכות שונות דרך הרשת מל מקום. המערכת גם מאפשרת אחסון באמצעות דחיסה עבור חומר בנפח גדול, חיפוש אירועים שונים על פי מאפייני חיפוש מוגדרים, הקלטה מתוזמנת על פי אמצעי זיהוי או שעה יזומה, גיבוי רשת וכיוון של קצב ואיכות בנפרד לכל ערוץ. המערכת מצוידת בחיישנים מתקדמים להגדרת התראות בהתאם לתנועה חשודה בחלל לצורך מיגון שטחים יעל.

 

  • מערכת אינטרקום IP

החברה משווקת אמצעי בקרת כניסה מתקדמים של חברת DOOR BIRD. חברה זו מציעה שילוב בין בקרה איכותית לבין עיצוב מוקפד עם התאמה פונקציונלית מותאמת ברמה האישית. מוצר זה מאפשר פתיחת שערים באמצעות הטלפון הנייד ווידיאו צ'אט עם האדם שמעבר לשער.

ניתן להגדיר את שירותי האינטרקום עבור הקלטה קבועה או בתזמון וכן ניתן לייצר סיסמאות כניסה בהתאמה אישית עבור משתמשים רשומים במערכת וכן כפעילות מתוזמנת עבור אורחים מוזמנים מראש.

 

חשמל חכם

חברת גלובל קוואליטי משווקת מערכות מתקדמות של מתח נמוך ומציעה שירותים מתקדמים למעבר לשירותים חכמים עבור חללים ביתיים ועסקיים לצורך התייעלות, נוחות וחיסכון במאמץ וכוח אדם.

מה היא מערכת מתח נמוך?

עוד בנושא:
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.