ממיתוג ועיצוב אתרים לקידום מקצועי ומבטיח

השיווק הדיגיטלי לא פסח על אף עסק, והוא חלק בלתי נפרד ואף משמעותי ביותר בהצלחתו של כל עסק באשר הוא. עסק שלא בולט במנועי החיפוש ובמדיה, הוא עסק שהלקוחות יתקשו מאוד למצוא אותו ואף לסמוך עליו. על מנת להתקדם ולא להישאר מאחור, יש להסתייע במומחים למיתוג וקידום ברשת שיסייעו לכם לדחוף את העסק קדימה ולהשיא רווחים – כי שיווק זה לא משחק ילדים. איך עושים את זה נכון, ומה צריך לדעת?

 

מיתוג לעסקים

השלב הראשון בשיווק נכון הוא מיתוג העסק. זהו חלון הראווה החדש של העולם המודרני. כולנו משתמשים באינטרנט, וכאשר אנו רוצים לקבל שירות או לרכוש מוצר אינטרנט הוא כנראה המקום הראשון שנפנה לחפש בו. כמו כן, גם אם קיבלנו המלצה על עסק מסוים "מפה לאוזן", עדיין נפנה במהירות להיכנס לאתר של החברה, ולהתרשם. לאור כל אלה, מיתוג הוא המפתח הראשון להצלחה.

משמע, מיתוג לעסקים הוא מצרך בסיסי לכל עסק, בכל תחום – מקטן ועד גדול. מיתוג נכון ומתאים יעניק לעסק שלכם ייחודיות, יבליט אותו ויהפוך אותו לעסק אחד מאוחד ומרשים. מיתוג משמע יצירת שפה ויזואלית מיוחדת עבור העסק שלכם, כזו שתהיה מיוחד רק לו ותוכל לקשור קשר פסיכולוגי עם הלקוחות. המיתוג יאפשר ללקוחות להכיר ולזכור את העסק שלכם בקלות, כעסק מיוחד ובעל אופי משלו.

אנשי מקצוע העוסקים במיתוג לעסקים ועיצוב גרפי יפתחו עבורכם את המיתוג המתאים עבור האופי של העסק שלכם, בהתאם לקהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות. לדוגמא, במידה ומדובר באתר של מוצרי ילדים, כדאי למתג את העסק בצבעים שמחים וקופצניים. לעומת זאת, אם העסק נוגע למקצועות היופי, הטיפוח והספא נרצה לפנות דווקא לצבעים רכים, ולמיתוג שישדר רוגע וניקיון.

 

עיצוב אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא ללא ספק בגדר חובה שעסק כנראה לא יכול להתקיים בלעדיו כיום. אולם, אתר הוא מילה רחבה וישנם סוגים שונים של אתרים, החל מאתרים פשוטים ולא מקצועיים שניתן לבנות לבד בבית, וכלה באתרים מקצועיים ומרשימים שעלותם מיליוני דולרים.

עיצוב ובניית אתרים הוא מקצוע בפני עצמו, המצריך מקצועיות דו תחומית. ראשית, עיצוב אתרים הינו דגש על עיצוב גרפי בפן החזותי של האתר. שנית, תכנות ובניית האתר השם את הדגש על הפן הטכנולוגי של אתר האינטרנט, באופן שיעניק לעסק תחושה של קדמה, השקעה ועניין.

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של החברה, ורצוי מאוד שהוא יהיה מעוצב, מיוחד, מפתיע ומעל הכל – נוח לשימוש הלקוח. כך למשל במידה ומדובר בעסק שמוכר מוצרים דרך אתר האינטרנט שלו, או מציע קטלוג מוצרים, חשוב מאוד שהמוצרים יהיו פרוסים בצורה נכונה ויאפשרו ללקוח להתבונן בהם בצורה טובה, לעמוד על איכותם וכמובן להיות מסוגל להזמין אותם בקלות ומבלי להסתבך.

כיוון שעיצוב אתרים מקצועי הוא עניין הניכר באופן מידי על האתר בו משתמשים, כדאי להסתייע באנשי מקצוע שיקפיצו את רמת האתר שלכם ואיתה את רמת העסק שלכם – ויעניקו לו סגנון יוקרתי ומעוצב תוך יצירת חווית לקוח מעולה שתשאיר ללקוח טעם של עוד.

 

קידום אתרים

התחלנו במיתוג, עברנו לעיצוב ובניית אתרים וכעת הגענו לשלב חשוב לא פחות ואף החשוב ביותר – קידום אתרים. ללא קידום, האתר היפה והממותג שהשקענו בו ושכרנו אנשי מקצוע עבורו – ינוח לו אי שם בדף מספר 7 בחיפוש בגוגל, ואף אחד לא יראה אותו.

גוגל הוא מנוע החיפוש שחולש על נתח שוק ענק בתחום מנועי החיפוש בעולם כולו. לכן, אם נרצה שהעסק שלנו יהיה מוכר, ולקוחות יוכלו למצוא אותו בקלות ובמהירות, אנחנו חייבים להיות מוצלחים מבחינת גוגל. יש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת; קידום אתרים ממומן, וקידום אתרים אורגני.

 

קידום אתרים ממומן

גוגל מציעה את האופציה המוכרת לרובנו – לקדם את האתר באמצעות קמפיין ממומן, בתקציב לבחירת העסק. ניתן לקדם את העסק בתקציב קטן של כמה מאות שקלים עד לתקציבי עתק; הכל בהתאם לאופי העסק, גודלו והצרכים שלו.

כמו כן, ניתן לקדם את העסק באמצעות מודעות ממומנות שיופיעו גבוה בחיפוש בגוגל, מודעות עם תמונה וכו'. לצורך קידום אתר אנו נדרשים לבחור מילות מפתח, אשר כחלק מהקידום הממומן יקפיצו את האתר שלנו בתוצאות החיפוש בעת שלקוח מחפש את אחת ממילות המפתח.

אמנם ניתן לעשות קידום ממומן לבד ובאופן "חובבני", אך לאור ריבוי האפשרויות והפרמטרים הניתנים לשינוי בקמפיין ממומן בגוגל, וכן הצורך בהגדרת קהל יעד מדויק ומילות מפתח שיאפשרו לקהל היעד המסוים שלכם להגיע לאתר העסק שלכם כאשר הם מחפשים את המוצר או השירות שאתם מציעים – כדאי להסתייע באנשי מקצוע שיסייעו לכם להפיק מקידום ממומן את המיטב.

אנשי קידום אתרים בעלי ידע וניסיון יסיעו לכם להבין מיהו קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות, מהן מילות המפתח שכדאי לשים עליהן את הדגש והיכן כדאי להשקיע את המימון שבקידום, על מנת שאף תקציב לא יתבזבז על קידום לא יעיל. כמו כן, אנשי המקצוע יאפשרו לכם להבין אילו מוצרים ואילו שירותים אתם מספקים באופן התדיר או הרווחי ביותר, וכך לכוון את אור הזרקורים עליהם כדי למקסם את רווחי העסק שלכם באמצעות הקידום המומן.

 

קידום אתרים אורגני

לעומת הקידום הממומן, ישנה אופציה שניה לקידום הקרויה קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני הוא אינו ממומן בצורה ישירה, משמע לא משלמים ישירות לגוגל בעד שירות פרסום או קידום האתר כמו שהוסבר לעיל, למשל באמצעות מודעות.

קידום אורגני מושתת על שיטה איטית יותר, שאינה מניבה תוצאות ביום אחד, אלא דורשת השקעה של חצי שנה עד שנה לכל הפחות לשם השגת קידום יעיל. עם זאת, קידום אורגני הוא איכותי, יעיל ורצוי הרבה יותר עבור האתר שלכם.

הלקוח העכשווי הפך לצרכן חכם. משמע, חלק גדול מהלקוחות יודעים לעיתים להסתכל על האתרים הראשונים בחיפוש הלא ממומן, זאת אומרת דווקא אלה שאינם מהווים אתר שקודם באמצעות מודעה. בתוצאות החיפוש בגוגל, ליד אתר ממומן ישנה המילה "מודעה" ואנשים רבים אכן יכנסו אליה כיוון שהיא הראשונה, אך רבים אחרים יעדיפו כאמור לחפש גם את האתרים הלא ממומנים, שקידומם נחשב "אמיתי" יותר.

חברה לקידום אורגני אשר מתמחה בקידום ושיווק דיגיטלי בשיטה זו, תאפשר לכם להגיע לרמת שיווק גבוהה ואיכותית שתעזור לעסק שלכם לבלוט בצורה כנה וטובה וללא תשלומים קבועים לפרסום ממומן בגוגל.

גם בשיטה זו בדומה לקידום ממומן ואף מעבר לכך, ישנם פרמטרים רבים שיסייעו לקידום האתר באופן אורגני כגון הממשק עליו מורץ האתר (לדוגמה, גוגל נוטה לקדם פחות אתרים הכתובים באופן "בייתי" באמצעות אתרים חובבניים לבניית אתרים), התוכן שיש באתר, רמת המקוריות של תוכן זה ועוד. לכן, חשוב להתייעץ ולהיעזר באנשי מקצוע שיסייעו לכם לצלוח את התהליך לקידום אורגני איכותי.

 

סיכום

שיווק דיגיטלי הוא עולם שיווק בפני עצמו, הכולל בתוכו מגוון רחב של כלים ואפשרויות שדרושות לכל עסק, בכל גודל אשר עוסק בכל תחום – בין אם מעניק שירות ללקוחות פרטיים או עסקיים. שיווק דיגיטלי הוא הכרחי לעסקים על מנת להתקיים וכמובן כדי להצליח. מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בשיווק דיגיטלי ויאפשרו לכם להניע את העסק שלכם קדימה להצלחה.

עיצוב אתר

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.