מתי חוקר פרטי צריך להזמין פורץ מנעולים

עבודה של חוקר פרטי היא לא ממש צפויה. עלילות מתפתחות ואיתן גם הציוד הנלווה הנדרש לחקירה. רבים מאיתנו מכירים את הצורך בהזמנת פורץ מנעולים. זה יכול להיות כשחוזרים לבית נעול ללא מפתח, כמעוניינים לפתוח כספת שהמנעול שלה התעקם ועוד שלל סיבות. פעמים רבות גם חוקרים פרטיים נעזרים בפורץ מנעולים ועל כך אנו הולכים לדון היום בכתבה זו.

 

מה תפקידו של פורץ מנעולן?

תפקידו של פורץ מנעולים מנעולן היא לפרוץ מנעולים תקולים או מנעולים ללא מפתח מתאים. לפרוץ מנעול כל אחד יכול, אך רק מנעולן מקצועי ידע לפרוץ מנעול מבלי להרוס אותו. כשאתם פונים למנעולן, בדקו שהוא מקצועי ומוסמך. אל תפנו לכל אחד שמפרסם את עצמו כמנעולן. מנעולן צריך להיות בעל רישוי לעסוק בתחום. קבלו המלצה על מנעולן מקצועי הנותן שירות לחוקרים פרטיים רבים ברחבי הארץ – מנעולן בבאר שבע ויטלי.

 

למה חוקר פרטי צריך שירותי פריצה?

חוקר פרטי מנהל מעקבים ומארבים חוקיים כדי לאתר נתונים וקצוות חוט שיסייעו לו בפתרון החקירה. חוקר פרטי עובד על פי חוק וככזה, הוא לא יפרוץ למקום ללא הרשאה קיימת. כשיש לחוקר פרטי אפשרות להגיע למקום מסוים על פי חוק אך אין לו מפתח זמין, מותר לו להיעזר בפורץ מנעולים לצורך כך.

 

לאלו שירותי פריצה נזקק חוקר פרטי?

פריצת מנעולי דלתות

חוקר פרטי צריך הרבה פעמים להיכנס למקומות מסוימים אך אין באמצעותו מפתח זמין למרות שיש בידו אישור חוקי להיכנס למקום. לצורך כך הוא נעזר בפורץ מנעולים מומחה ומורשה שיכול לפתוח לו את כל סוגי הדלתות, בבית ובמשרד החשוד ועוד.

 

פריצת רכב

לפעמים מתעורר צורך לפתוח מנעול רכב וגם אז נעזרים בפורץ מנעולים מקצועי שיודע לפרוץ לרכב מבלי להרוס את מנעול הרכב ומבלי לפגוע בו.

 

פריצת כספות

אנשים רבים מאחסנים מסמכים ופריטים חשובים להם בכספות מאובטחות אך מאבדים את המפתח שפותח אותן. פורץ מנעולים יודע לפתוח כספות בצורה מקצועית וכך נחסכת עגמת נפש מבעלי הכספת.

 

התקנות מנעולים

עבודה של חוקר פרטי היא עבודה רגישה ויותר מהצורך לפרוץ למקומות כחוק. עולה הצורך לאבטח את המידע הקיים בצורה תקנית כנדרש. לצורך כך חוקרים פרטיים רבים נעזרים בשירותי מנעולנים להתקנת מנעולי נעילה מאובטחים והחלפת מנעולים קיימים.

הרבה פעמים עולה הצורך לשכפל מפתחות, להחליף צילינדר, להתקין מערכת נעילה חשמלית בכניסה למשרד ועוד. לכל זה, מנעולן מקצועי נותן מענה.

 

לסיכום

מנעולן חייב להיות איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום. לא כל אחד יכול ללמוד את שיטת פריצת המנעולים ולפרוץ מנעולים. מדובר בעבירה על החוק כשהיא נעשית ללא היתר מורשה. בכתבה סיכמנו את האופציות בהן חוקר פרטי נזקק לשירותי מנעולן מקצועי וראינו כי יותר מהכל, הצורך באבטחת המנעולים הקיימים היא המובילה.

מנעול פתוח

 

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.