אחוז הגנבות בישראל  – 4 הפריטים שהכי נגנבים בארץ

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את החשש הברור שבו יום אחד אנחנו עלולים לעמוד בפני מצב של פריצה.

מצב של פריצה מפחיד אותנו גם כאשר אנחנו נמצאים בתוך הבית וגם כאשר אנחנו נמצאים מחוץ לבית, היות ובשניהם מדובר על מישהו זר

שחודר אל המרחב הכי פרטי שלנו בעולם.

כדי לדעת איך לנסות ולהתמגן בהתאם, הכנו לכם מאמר שמסכם את הדברים שחשוב לדעת לגבי הפורצים הפוטנציאלים.

אז ברוכים הבאים ובואו נתחיל עם המאמר:

אחוז הגנבות בישראל – 4 הפריטים שהכי נגנבים בארץ.

 

"שיקח הכל, רק לא את המחשב שלי"

בשנת 2020 אין כמעט אף אחד בארץ או בעולם שלא מחזיק במחשב אישי. המחשב האישי שלנו אנחנו מאחסנים את כל המידע שלנו – תיבת המייל שלנו, היומן שאנחנו מנהלים, פרטי מידע שחשובים לנו, תוכנות שאנחנו משתמשים בהן ועוד חומרים רגישים ששייכים רק לנו. לכן, הפך המחשב האישי שלנו לאחד החפצים הכי יקרי ערך שלנו – גם מבחינה כספית ואף יותר מבחינה רגשית.

אולם חשוב מאוד לדעת שאחד הפריטים שהכי נגנבים בארץ הוא המחשב האישי. מבחינת הפורצים אין כל חשיבות לסוג המחשב או ערך המחשב, ובגלל שהם מנסים לחטוף את כל מה שבא ליד – הדבר הראשון שהם מחפשים הוא המחשבים האישיים שלכם.

 

אחוז הגנבות בישראל – 4 הפריטים שהכי נגנבים בארץ

כל אחד ואחת מאיתנו מחזיקים בתכשיטים. גברים כנראה יחזיקו לפחות בשעון אחד יוקרתי, ואילו כאשר מדברים על נשים מדברים על היצע הרבה יותר נרחב הכולל גם טבעות יוקרתיות, עגילי יהלומים, שרשראות זהב, צמידים משובצים באבנים מיוחדות ועוד. יוקרת התכשיטים הופכת אותם לחלק בלתי נפרד מרשימת הפריטים שהכי נגנבים בארץ.

ברור לכולנו שלא תמיד נצא מהבית כאשר אנחנו עונדים את כל התכשיטים שלנו, ולכן ברור לנו שחלק מהם נשאר באופן קבוע בבית. הפורצים, שיודעים את פרט המידע הזה עליכם גם בלי שיכירו אתכם באופן אישי, מחפשים גם את תיבות התכשיטים שלכם.

 

בגדים ונעליים – לא מתחמקים מעיני הפורץ

גם בגדי מותגים וגם נעליים איכותיות נמנים עם רשימת הפריטים שהכי נגנבים בארץ, ולא בכדי. הפורצים יכולים למכור אותם במחירים מעולים ולמעשה להרוויח כאן על חשבונכם, ובגדול. ארון הבגדים הוא אחד המקומות הראשונים שאליהם ירוצו הפורצים, במטרה למצוא שם כמה שיותר פריטים רלוונטים.

 

איך מתמגנים מפני פריצות?

היות ואחוז הגנבות בישראל הוא אחוז גבוה מאוד, כדאי לדעת איך להתמגן מפניו ולא להיות חלק מהסטטיסטיקה. ראשית, מצאו מקום מחבוא לחפצים החשובים לכם, והניחו אותם שם בעיקר לפני יציאות ארוכות מהבית כמו חופשות וכו'. בנוסף, אתם מוזמנים להתקין מצלמות אבטחה מבית שפע מצלמות אבטחה, ולהיות מחוברים 24/7 לכל מה שמתרחש אצלכם בבית. שיהיה בהצלחה!

 

שודד

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.