איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך

אתם מנהלים בכירים בארגון מסויים בארץ או בעולם, ולאחרונה אתם שמים לב ליותר מדי צירופי מקרים שמתרחשים בגזרה הניהולית של העסק. פתאום העסקים המתחרים שלכם מפתחים מוצר דומה למוצר שאתם מפתחים בארגון שלכם, יודעים על ההכנסות של הארגון שלכם ובכלל – פיסות מידע שונות ומשונות מתחילות להתפזר בשטח, כספים מתחילים להיעלם ועוד. בגלל כל אותם צירופי מקרים אתם מחליטים להתחיל לפקוח עין על המתרחש במשרד ומנסים להבין האם מתחבאת אצלכם חפרפרת שעלולה לגרום לנזקים וליצור בעיות. אז איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך? בואו נבין ביחד.

 

מעילה מתבטאת במגוון רחב של דרכים

לפני שנשאל את השאלה איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך, כדאי שנכיר את הדרכים בהן עובד יכול לבצע מעילה בארגון. מעילה לא באה לידי ביטוי רק בדרך אחת אלא בשלוש דרכים לפחות – מעילה בכספים, מעילה במינויים ומעילה באמון אישי.

בכל מה שקשור במעילה בכספים מדובר למעשה על עובד שגונב כספים שבהם הוא מטפל, אותם כספים ששייכים לארגון שבו הוא עובד כמובן. את פעולת הגניבה אותו עובד יכול להסתיר ולטשטש באמצעות רישום כוזב ברישומי החברה, וכך הוא מבצע למעשה עבירת צווארון לבן. איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך? וודא לקבל דו"חות מפורטים וברורים לגבי מצב ההכנסות וההוצאות של העסק, היה מעורב יותר בנושא ובצע בדיקות פתע.

 

מעילה שקשורה במינויים

אדם שעובד בארגון מסויים ודואג לקדם או להעסיק אנשים שמקורבים אליו, בין אם בקשר דם ומשפחה ובין אם בקשרי חברות קרובים או רחוקים כאחד, שם למעשה את האינטרסיים האישיים שלו על פני האינטרסיים הברורים של הארגון, ייחשב כמבצע עבירות מעילה. כדי שהפעולה תהיה מסווית ככל הניתן, בדרך כלל המועל יכתוב מכרז תפור שיאפשר לו להעסיק את אותו אדם בלי כל שד. איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך? התחל להיות מודע לבעלי התפקידים שבארגון שלך ולאופן התפקוד שלהם.

 

מעילה באמון אישי

מעילה באמון האישי מתבטאת בחלוקת מידע אישי שאותו עובד קיבל עם אנשים אחרים שנמצאים מחוץ לארגון, ובצורה זו מתבצעת כאן מעילה ברורה. איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך בצורת מעילה באמון אישי? פשוט מאוד – שכור חוקר פרטי.

 

חוקרים פרטיים – עולם של יתרונות

אז איך תדע אם עובד מעל בארגון שלך? חוקרים פרטיים יכולים לעשות את העבודה בשבילך, מבלי שתצטרך להתאמץ. אם מקונן בך החשד שעובד אחד או יותר שלך מועלים בארגון שלך, אתה מוזמן להזמין חקירה של חוקר פרטי שיוכל לבצע מעקבים אחר אותו עובד, לצוטט לשיחות הטלפון שהוא מקיים, לעקוב אחריו במגוון סוגי מעקבים שונים שיוכלו להביא עד אל שולחן העבודה שלך את כל הנתונים שאתה צריך לדעת ושלהם אתה זקוק.

חקירות פרטיות נערכות בכל מיני סוגים, ואם יש לך חשד, ולו הקטן ביותר, שמתבצעת מעילה בארגון שלך – זה בדיוק הזמן לפנות אל משרד חקירות שיוכל לאשר או לפסול את החשדות שלכם.

 

עוד בנושא:
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.