בגידות במקום העבודה

מטבע הדברים נרקמים להם קשרי עבודה בין קולגות אך אם לא זהירים דיו לפעמים זה גם יכול לגלוש למעבר, רבים אמרו "לי זה לא יקרה" ומצאו את עצמם מתחת לסדינים. אחוז הבגידות במקומות העבודה עולה ועולה. אז אם משהו מרגיש לכם מוזר לגבי דפוסי העבודה של בני הזוג שלכם, אולי הגיע זמן לפנות לחוקר פרטי.

 

נתונים מהשטח

85% מהבגידות מתחילות במקום העבודה. תחשבו על כמות הזמן שאתם מבלים עם בן/בת הזוג לעומת כמות הזמן שהם מבלים עם עמיתים לעבודה. יום אחרי יום, אולי 40+ שעות בשבוע, בן/בת הזוג והקולגות חולקים את העליות והמורדות של העבודה, מתגבשים סביב פרויקטים, משימות, הצלחות וקשיים.

האינטראקציה הקרובה, הנסיעות והקרבה הבלתי נמנעת עלולים להוביל לחברות חזקה ולהיקשרות רגשית מחוץ לנישואים. זה יכול להיות רק פלירטוט לא מזיק בהתחלה, אבל תוך זמן קצר זה עשוי להתברר כסקנדל אמיתי.

 

זה נפוץ וזה כואב

רומן – או הסיכוי לרומן – לעתים קרובות מרגש ביותר באותו זמן. אחד הדברים הנפוצים ביותר שאנשים מדווחים עליהם זו התחושה שהם 'חיים'. אנשים המרגישים לא מרוצים מאיפה שלהם עלולים לחפש את ההזדמנות לריגושים ולתחושה של שליטה על החיים שלהם.

לעיתים קרובות אנשים רודפים אחר אנטרקציות עם אנשים אחרים כי הם מרגישים בודדים או חסרי כוח ביחסים שלהם. אבל כל תחושות ראשוניות של התרגשות בדרך כלל הופכות לרגשות של אשמה ואומללות.

 

השאלות מציפות

אם אתם חושדים שבן או בת הזוג שלכם מנהלים רומן בעבודה אתם ודאי עוברים תקופה קשה מנשוא. כשצצים סימנים לרומן של בן הזוג, החששות והשאלות לא מפסיקות לפקוד את המחשבות. אתם מתמודדים בוא בעת עם

  • תחושת שברון הלב והבגידה
  • דאגות לגבי כמה זמן זה נמשך
  • כעס ולחץ מסיבי
  • בלבול ושבור אמון
  • תהיה על הפרטים
  • חוששים אולי אפילו למחלות מין

 

חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים מוכשרים בדיוק בשביל מקרים שכאלו, בהם חוסר הוודאות יכולה להוציא אדם מכליו. הם יודעים לגשת לעניין גדוש רגש ולנהל אותו בקור רוח תוך שמירה על מקצועיות ודיסקרטיות מלאה.

אם אתם חוששים ואתם רוצים לדעת בדיוק מה מתרחש אי שם במשרד של בני או בנות הזוג שלכם אז תפנו לחוקרים פרטיים. הם גם יספקו לכם אוזן אוזן קשבת וגם יעזרו לכם בשלב הכי קשה – חשיפת האמת. לכאן או לכאן את תקבלו תשובות ותוכלו להחליט לאן פניכם מועדות.

סימנים מחשידים

"יש לי פגישה" זה אולי התירוץ הכי נדוש ומוכר אך כשמדובר על בגידות במקום העבודה קשה לעיתים לזהות מתי זה באמת פגיה ומתי הפגישה היא לא בדיוק עסקית. להלן כמה נורות אדומות שיכולות לצוץ:

  1. חוזרים מאוחר הביתה: זהו הסימן הראשון מבין רבים לבגידה עם עמית לעבודה.
  2. בקושי יוזמים לבלות איתכם: כשאר העבודה תפסה את המקום הראשון, כביכול, אין מקום לפנאי, חופשות ופינוקים איתכם.
  3. הם נמצאים בטלפון שלהם הרבה: כולנו מכורים לניידים אבל אנחנו יודעים מתי זה מוגזם או חשאי בקטע מחשיד מאוד.
  4. לא רוצים שתבקרו אותם במשרד: אם פעם הייתם קופצים להגיד שלום, היום הם כבר יעדיפו שתחכו למטה.
  5.  לא מספרים פרטים על העבודה: במיוחד לא על ה"פגישות עסקים" שלהם. חוסר שיתוף ואטימות. מעדיפים לא לשתף מאשר למעוד בערימת השקרים.

 

מעקבים

כלי חשוב בארגז המשאבים של חוקר פרטי זה היכולת לבצע מעקב אחר החשוד. מעקב מקצועי ואפקטיבי הוא ממש אומנות, הוא שיספק את התוצאות האיכותיות ביותר המתאימות למטרה שלכם, בעדינות ובאנונימיות. מעקב מקצועי צריך להיות שימושי בהקשר משפטי ובמידת הצורך לעמוד בפני בדיקה בבית המשפט.

הקלטות, עדויות כתובות, אודיו או ויזואליות, נעשות בצורה חוקית בלבד. בנוסף, להיות יעילים בעולם של מעקבים מקצועיים של ימינו פירושו גישה לחומרה ולמשאבים העדכניים ביותר. חוקרים פרטיים ימצאו לכם את כל מה שאתם צריכים.

 

קשר רציף עם החוקר

חוקרים פרטיים מעדכנים בזמן אמת, כך שהלקוחות יודעים בדיוק מה המצב, איך החקירה מתקדמת ועוד. הם יכולים לקבוע איתכם את דרך התקשורת המועדפת עליכם כדי לא לחשוף את החקירה וכדי לייעל את תהליך העדכונים ביניכם.

בנוסף, הם משאירים לכם את הבלעדיות המלאה על המידע שהם אוספים, אתם רשאים להחליט מה לעשות עם הממצאים. זו יכולה להיות חוויה מאוד קשה לראות את האמת ככה ללא פילטרים, לכן צוות רגיש מיומן וטוב יעזור בכל השלבים ויהיה קשוב אליכם לצורכיכם.

 

לסיכום

בגידות הן נוראיות ויכולות להוביל למפולת שלגים במערכת היחסים. מקום העבודה נהיה למוקד מספר אחד לדברים כאלו להתפתח ולכן צריך לשים סייג לסייגים ולהיות זהירים בהתנהלות עם הקולגות והמנהלים.

אם אתם חוששים שבן או בת הזוג שלכם פישלו, והם מסתירים רומן מכם ומשקרים בשם "העבודה" אז אל תשבו בחיבוק ידיים. תנו לחוקרים פרטיים לתת לכם מעט מרגוע, הם יספקו לכם את חלקי הפאזל החסרים עד להשלמת התמונה כולה כדי שתוכלו לשקול את צעדכם הבאים בבטחה.

עוד בנושא:
בגידות בחדר הכושר

פעילות גופנית סדירה טומנת בחובה יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים רבים, אנשי פוקדים את חדרי הכושר והאימונים כדי לשדרג את אורח החיים שלהם ולשמור על בריאות.

קרא עוד »
בגידות באינטרנט

בעבר בגידה הייתה עניין של פגישות חשאיות, שקרים על "נסיעות עסקים", תירוצים מביכים להסתיר ריח של בושם על החולצה. עכשיו אפשר להיות מעורב עם מישהו

קרא עוד »
סימני בגידה

איך אתם יודעים אם בן/בת הזוג שלכם בוגדים? בדרך כלל, אם אתם שואלים את השאלה הזו, אתם כבר חושדים שאתם קורבנות לבגידה, או לכל הפחות

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.