3 בדיקות רקע שניתן לעשות לאיש מקצוע כמו אינסטלטור

אין ספק שסתימה או פיצוץ בצנרת זו חוויה לא נעימה המצריכה טיפול של אינסטלטור מקצועי ואמין.

גילוי התקלה בזמן וטיפול איכותי ומהיר יכולים לחסוך לכם זמן יקר והוצאות נוספות ומיותרות.

לפיכך, חשוב לבצע בדיקות רקע לבחירת אינסטלטור מתאים

 

בעיות צנרת

בעיות צנרת, סתימה, פיצוץ או בלאי של המערכת, הם לצערנו תופעה די שכיחה. אם בגלל מערכת הניקוז עצמה, או בגלל אופן השימוש שלנו, כשאנו משליכים חפצים שונים למערכת הניקוז, הגורמים למעשה לסתימה ותקלות שונות.

גילוי מקדים של מקור הנזק במערכת הצנרת יכול לחסוך לכם כאב ראש והרבה כסף שתצטרכו להוציא לאחר שהתקלה כבר נמצאת בשלבים מתקדמים ודורשת פיתרון אחר. אך כדי לגלות את מקור הנזק בזמן ולפתור את הבעיה באופן איכותי, מהיר ויעיל, עלינו לבחור אינסטלטור מקצועי, ותיק ואמין. בין אם מדובר באינסטלטור בתל אביב או אינסטלטור בחולון, מומלץ לבצע 3 בדיקות רקע מקדימות, בכדי לוודא שזהו אכן האינסטלטור המתאים.

 

המלצות מאנשים

משפט חכם אומר כי הניסיון עושה את ההבדל, ולא בכדי. ניסיון שנצבר מביא עם איש המקצוע שלל אמצעים ורעיונות מקוריים לפתור את הבעיה הניצבת מולו ובכך הוא יודע לגשת לפתרון מכמה צדדים ובכמה אופנים.

לכן, בדיקת הרקע הראשונה, הפשוטה והמומלצת היא לשאול אנשים- שכנים, חברים או מכרים אם הם מכירים את האינסטלטור שאתם מתכוונים להזמין ומה איכות העבודה שביצע אצלם. ככל שתקבלו יותר המלצות, כך תוכלו לצבור מושג לגבי האינסטלטור המיועד וניסיונו בתחום.

 

בדיקת המלצות באינטרנט

אם עברתם לאיזור חדש ולא מוכר, ואין לכם בדיוק את מי לשאול או עם מי להתייעץ, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ושיטוט במרחבי האינטרנט השונים, תוכלו לעמוד על אופיו ואיכותו של האינסטלטור המיועד.

ישנם אתרים רבים המדרגים את אנשי המקצוע השונים לפי חוויות של הלקוחות ומעניקים להם ציונים שונים. כך, תוכלו לחפש לפי שם של אינסטלטור או על פי איזור המגורים בו אתם נמצאים, את הדירוגים וההמלצות הרלוונטיות. כמו כן, ביקור שאתר האינטרנט, ככל קיים, של איש המקצוע יכול לתת לכם אף הוא מושג כללי לגבי האינסטלטור.

 

שיחת טלפון

לאחר חיפוש שביצעתם והמלצות מאנשים קרובים, מומלץ להתקשר לאינסטלטור שבחרתם ולתהות על קנקנו. לעיתים רבות על פי השיחה ביניכם תוכלו לקבל מושג נוסף לגבי אופיו וניסיונו של האינסטלטור.

במהלך השיחה מומלץ לתאר לאינסטלטור את אופי הבעיה, מיקומה ולשאול את דעתו. כך, תוכלו לדעת באילו כלים הוא משתמש, מה סדר גודל הנזק להערכתו וכמה לדעתו אמור התיקון לעלות. בדיקת פרטים מקדימים אלו תמנע מכם הפתעה ואי נעימות לאחר ביצוע העבודה.

לסיכום, בדיקת רקע מקדימה של בעל מקצוע כמו אינסטלטור, יכולה להתבצע בכמה אופנים שאינם דורשים מאמץ מיוחד ולכן מומלצים לביצוע, בכדי למנוע אי נעימויות וחוסר הסכמה המתגלים לעיתים לאחר ביצוע העבודה.

 

דירוג לפי כוכבים

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.