3 הדרכים להימנע מפריצה

אחד מהדברים המפחדים ביותר שנוכל לחוות כתושבים היא פריצה אל ביתנו. דבר זה מעורר חרדה רבה אצל לא מעט אנשים ובצדק. פריצה יכולה להתרחש בכל ישוב ובכל מקום בארץ ובעולם ולצערנו, לרוב אין לנו שליטה על כך ולא תמיד אנו יודעים כיצד להתגונן מפניה. כיום יש לא מעט דרכים מתוחכמות לפרוץ בתים והפורצים לא בוחלים בשום אמצעים כדי להשיג את מבוקשם. כמו שבטח כבר יצא לכם לשמוע, ידע הוא כוח. לכן ריכזנו עבורכם דרכים כדי להימנע בפריצה ככל האפשר.

 

התקנה של הגנות שונות בכניסה לבית

יש כיום מגוון שיטות שיכולות לעזור לכם להימנע מפריצה לביתכם. קחו בחשבון שכדי לעשות זאת, צריך לשקול מגוון של אופציות שיש להתקין כדי ליצור הגנה. כיום תוכלו להשתמש בהגנות כמו מצלמה וידיאו, מערכת אזעקה ומנעולים חכמים.

מצלמת הוידאו בכניסה לבית או לבניין תיתן לכם תמונה מי עומד מהצד השני של הדלת, בכניסה לבית או לבניין וגם לזהות לאחר פריצה מי היה שם ומה בדיוק קרה. מערכות האזעקה בבית מופעלת כאשר מישהו מנסה לפרוץ לבית ותביא אליכם סיירת לבדוק את הנושא. מנעולים חכמים גם יוכלו לעזור לכם ולהקשות את החיים לפורצים.

 

תכירו את שיטות הפריצה

לרוב אנו מדמיינים פריצה אל ביתנו כמעין רעש גדול או נשמע את המנעול מסתובב. בעבר באמת יוכלו לשמוע את המנעול מסתובב ואת הדלת נפתחת וכך אולי לשמוע כאשר איש לא רצוי מגיע. אך כיום ישנה פריצה שלא תצליחו לשמוע, ולא רק לשמוע, לא לדעת בכלל שהמנעול שלכם נפרץ, פריצה זו נקראת פריצה שקטה.

הפריצה השקטה לא פוגעת בכלל בצילינדר שלכם והיא נחשבת לפריצה מאוד מתוחמת והיא נעשית על ידי עבריין מומחה לפריצות. כיום מדובר בפריצה מאוד פופולרית, בעיקר כי הזמנה של כלי עבודה מחו״ל הפכו לכל כך זמינים ונגישים.

 

תהיו ערניים ודאגו לצייד את הבית שלכם

אחד מהדברים הכי יעילים נגד פורצים היא קודם כל שסביבת הבית שלכם תהיה נקייה, כמו למשל גזימה של שיחים, כדי שלא יהיה לעבריינים ולפורצים מקום להסתתר, וכמובן תוכלו לראות אותם בברור במצלמה. דאגו לתאורה טובה מחוץ לדירה או הבית שלכם ומקמו מצלמה במקום שיהיה בולט לעין, גם לעין של הפורצים, כך תיצרו גם הרתעה.

כאשר אתם יוצאים, תדאגו להשאיר מכשיר חשמלי כלשהו בבית שלכם. חשוב מאוד לדאוג לאזעקה, מצלמות ואמצעי הבטחה על מנת להבטיח את ביטחונכם ואת ביטחון החפצים שלכם. מרגישים שאתם צריכים למגן את הבית שלכם? כנסו עכשיו אל:https://glslocksmith-services.com

 

 לסיכום

ישנם פריצות שלעיתים לא ניתן למנוע, אך כנראה שלא יהיה לכם סיכוי למנוע אל תנקטו באמצעי בטיחות כמו למשל אזעקות או מצלמות. מצלמות גם מייצרות הרתעה וגם נותנות לכם את האופציה להסתכל מי נמצא בחוץ או מי היה מחוץ לביתכם. אזעקה תוכל להתריע לכם אם מישהו מנסה להיכנס או לפרוץ אליכם וגם להזעיק סיירת ביטחון עבורכם.

מצלמה

 

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.