טיפים להגנה עצמית לנשים

זה לא סוד שלהיות אישה בעולם הזה מגיע עם דברים לא פשוטים להתמודדות, וכמובן שתקיפה עלולה להיות במצבים שונים ולאנשים שונים, אך אתן יודעות כמה חשוב שתזהו את הבעיה ותיקחו צעד למען הביטחון

שלכן.

אף אחד לא רוצה להיות במצב כזה, אך לדעת איך להגן על עצמך ברגע האמת שתצטרכי, יהיה הדבר החכם והטוב ביותר שתוכלי לעשות בשביל עצמך.

 

קודם כל, מודעות

מודעות זה הצעד הראשון בשביל שתוכלי להגן על עצמך, זה שיאפשר לך להתמודד ולהימנע מתקיפה כלשהי. המחשבה שלך זה לא יקרה היא מאוד מסוכנת, למרות שאין צורך להיות בלחץ מתמיד, וכמובן שזה לא יעזור להיות במחשבות יתר על זה, מודעות לגבי הדברים שקורים ומה שעלול לקרות לך זה חשוב מאוד, כדי שתוכלי להגן על עצמך היטב כשתצטרכי.

 

אימון והכנה

כמובן שכמו דברים אחרים, גם לדברים שכאלו תרצי להגיע מוכנה, לכן יש צורך בשיפור הביצועים שלך. כמובן שזו לא חובה ואין צורך להקדיש זמן ארוך ובלתי נגמר לאימונים אם אינך אוהבת את זה, אך כמה שיעורים פרטיים, קורס קצר, מדריך קליעה, קבוצות אימון תקופתיות ועוד הרבה שיטות אחרות יוכלו לתת לך את האימון וההכנה שאת צריכה.

 

סימולציות

אם החלטת שבאמת תכיני את עצמך ללמידת הגנה עצמית, חשוב להבין איך את הולכת לעשות את זה. אימון איכותי עבור דברים כאלו יכלול סימולציות למצבי תקיפה ולמידת התנהגות מניעתית. בשביל שזה יעבוד היטב, הסימולציות כמובן יצטרכו להיות קרובות ככל הניתן לדברים שעלולים לקרות במציאות, ויש הרבה טכניקות ללמוד שיעזרו לך להישמר.

 

נשק מזדמן

סיטואציות של סכנת תקיפה דורשות תגובה מאוד החלטית ומהירה. אחד הדברים שניתן לעשות בחלון הזה, זו השגת נשק מאולתר. תוכלי גם להסתובב כמובן עם גז מדמיע ובמידה ואין לך משהו שכזה תצטרכי להיעזר בדברים אקראיים מסביב, במצבים כאלו צריך נטרול זמני של התוקף, ולכן מציאה ושימוש בנשק חד עדיפה, ואם בנשק כהה צריך תנופה חזקה.

 

זכרו שאי אפשר להיות מוכנות בכל עת

כמובן שמוכנות לתקיפה אלימה בכל עת דורשת מאמץ גדול וזה בלתי אפשרי להיות בגישה שכזאת. אך כן ניתן להעלות מצב מוכנות במצב שעלול להיות מסוכן, בסביבת תוקף, חווית איום, מצב שנראה קורבן, זה המקומות להעלות את אמת המוכנות. וכמובן במצבי חירום, העדיפות תהיה לנתק מגע ככל האפשר, או לפעול במהירות בכדי לנטרל את האיום.

 

התשובה שלך מגלה את ההתנהגות שלך

אם תשאלי את עצמך מה היית עושה במקרה של תקיפה, תשובתך הראשונה שתעלה תתאר באמת מה תעשי. אם הדבר הראשון שעולה זה שאת קופאת במקום או מתנגדת בכל הכוח, כנראה שכך יהיה. משמע הדימוי העצמי חשוב מאוד במקרים האלו, תשתמשי בכל האמצעים בכדי ללמוד ולהתחזק פיזית ומנטלית, כדי שתוכלי לשמור על עצמך מכל משמר.

נשק

 

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.