כיצד תבחרו קבלן מקצועי לאיטום גגות

חשיבות איטום הגג

גג הבית הוא אחד הרכיבים החשובים אם לא החשוב ביותר במבנה. הגג משמש לבד מחזית אסתטית לבית, אמצעי בידוד יעיל ובלעדי בפני מזג אויר קיצוני של חום וקור. מדי תקופה, לעיתים לאחר עונות חורף גשומות במיוחד, או לאחר מזג אויר יבש מהרגיל, נוצרים חורים, סדקים או מגוון נזקים אחרים במעטפת הבידוד של הבית.

לעיתים, תוצאות הנזק ייראו באופן כמעט מידי לעיני דיירי הבית, כיוון שהחורים במעטפת הבידוד עלולים ליצור נזילות ורטיבות בתקרת וקירות הבית. הנזילות ייראו בדרך כלל בצורה של כתמים במידות וצבעים שונים, כתמים שבטווח הארוך יערערו את יציבות ואיכות המבנה.

לכן, חשוב מאוד אחת לתקופה, בין אם ישנן נזילות או לא, להזמין אוטם גגות מקצועי, שיבצע בחינה מדוקדקת של גג הבית, ויציע לכם במידת הצורך פתרונות מתאימים לאיטם הגג.

אך, רבים מכם יתקשו בשאלה מהם הגורמים והפרמטרים באמצעותם ניתן יהיה לקבוע כי אוטם הגגות הוא מקצועי ובעל ניסיון. שכן, בחירה באוטם גגות לא מקצועי, עלולה ליצור נזק רב יותר מאשר תועלת. לכן, ננסה במאמר שלפניכם להסביר איך תבחר אוטם גגות מתאים ומנוסה.

 

הפרמטרים לבחירת אוטם הגגות

בחינה ראשונית

הגורם הראשון שיעיד על היותו של האוטם אוטם מקצועי, הוא הסריקה הראשונית אותה יבקש מכם האוטם לבצע בגג שלכם. במידה וכבר בשלב הזמנת האיטום, יספר לכם האוטם כי הוא מגיע ישירות עם החומרים ומבצע את האיטום, מדובר באוטם לא מקצועי.

אוטם מקצועי, יגיע לביקור ראשוני בגג הבית שלכם, יעבור בעיון ובאמצעות ציוד ייעודי בכל רחבי ופינות הגג, ובסופו של התהליך, יציג בפניכם את היקף הבעיה וצורות הטיפול בה.

 

חומרי האיטום

בשוק חומרי האיטום, קיימים מגוון חומרי איטום ובידוד שונים, שנוצרו עבור בידוד גגות במדינות שונות ברחבי העולם. חומרים אלו, אינם בעלי תו תקן ישראלי, ולמרות שמחירם לרוב יהיה נמוך יותר מהמחיר של חומרי האיטום בעלי התקן הישראלי, הם אינם מיועדים לבידוד ואיטום גגות במדינתנו. לכן, סימן נוסף לחוסר מקצועיות של האוטם, הוא שימוש בחומרי בידוד ואיטום ללא תו תקן.

 

הניסיון וההמלצות

אינדיקציה נוספת לקביעת מקצועיותו של האוטם, היא חכמת ההמונים. דהיינו, מידת שביעות הרצון של הלקוחות הקודמים בהם טיפל האוטם. לכן, מומלץ להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולבצע בדיקה עבור איזה אוטם קיימים מספר רב של פידבקים חיוביים מלקחות מרוצים.

נוסף על כך, אין חכם כבעל ניסיון. לכן, בחרו בבעל מקצוע שמתעסק מספר רב של שנים בתחום איטום הגגות. את מספר שנות הניסיון ניתן למצוא בדרך כלל באתר האינטרנט ובהוכחות כתובות הנמצאות בידי איש המקצוע.

לסיכום, בדקו היטב את מכלול הפרמטרים המוצגים במאמר, ועל ידי כך בצעו את האיטום הטוב ביותר לגג.

איטום הגג

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.