כל מה שרציתם לדעת על סגירת חורף

למרות שהחורף הישראלי הוא אורח צנוע יחסית לארצות אחרות, והוא איננו נוהג לפקוד אותנו למשך שבועות ממושכים, חשוב להיערך אליו בצורה נכונה.

כולנו מכירים את הרצון לצאת החוצה וליהנות מהטבע גם בחורף, אבל איך עושים את זה? הרי הגינה מלאה בגשם והאוויר קר? אם תסתכלו סביב תמצאו את התשובה – בבתים רבים הפרגולה מכוסה בבד שנקרא בשפת העם "שמשונית", בד זה הוא ברזנט למעשה והוא שומר על הפרגולה בזמן החורף.

 

מהי סגירת החורף הטובה ביותר?

כיוון שמיליוני אנשים אינם טועים, ניתן לסבור כי שמשונית היא סגירת החורף הטובה ביותר. היא קלה לתפעול, וזהו יתרון משמעותי כיוון שבכל שינוי של מזג אוויר אתם תרצו להחזיר אותה או להוריד אותה. פרגולות עם סגירת זכוכית של המרפסת שדורשת מאמץ רב על מנת לסגור או לפתוח אותה, בדרך כלל נתקעות על מצב אחד, משום שלבעלי הבית אין מרץ לשנות את הסגירה כל פעם מחדש. לפרטים נוספים – טרנקילו.

 

מה היתרון של שמשונית?

  1. שמשונית היא נוחה לתפעול
  2. היא יכולה לשמש זוגות צעירים שעדיין לא בנו בית קבע ולא מעוניינים לשלם הרבה כסף על סגירת פרגולה עם זכוכית.
  3. לא צריך לנקות אותה כל הזמן, בשונה מחלונות.
  4. שמשונית עמידה מאוד מפני כל פגעי מזג האוויר – גם מפני החום וגם מפני הקור.
  5. שמשונית עולה מעט כסף יחסית לשאר סגירות החורף.
  6. שמשונית ניתנת לעיצוב אישי.
  7. ניתן לרכוש את השמשונית בקלות באתרי האינטרנט.
  8. תוכלו להתקין את השמשונית בכוחות עצמכם, מבלי להוציא סכומי כסף נוספים על עבודה של אנשי מקצוע.

 

איפה קונים שמשונית?

כפי שנאמר לעיל, ניתן לקנות את השמשונית באתרי אינטרנט כמו טרנקילו. חשוב שתבחרו בחנות דיגיטלית מומלצת כיוון שאיכות המוצרים של החנות היא משמעותית. כמו כן, ניתן לרכוש שמשונית במגוון חנויות במרכזים מסחריים בארץ.

 

עיצוב אישי

קריטריון נוסף שחשוב לתת לו תשומת לב בעת רכישת שמשונית הוא העיצוב האישי – הגודל המדויק לו אתם זקוקים, הצבע, העיצוב, תוספות לשמשונית ועוד. אם תשקיעו מחשבה בהתחלה אתם תיהנו יותר מהשימוש בשמשונית.

 

חשו בלהשקיע בגינה!

הגינה שלכם הוא המקום בו אתם נהנים מאוויר צח, צוברים שלווה ונרגעים לאחר יום עבודה ארוך. חשבו שתדאגו שפיסת גן העדן הזו תהיה שם עבורכם גם בימות החורף הקרים.

 

סיכום

אם אתם מחפשים פתרון מעולה לסגירת חורף, כדאי שתרכשו שמשונית ובהקדם. היתרונות של סוג הסגירה הזה רבים מאוד – נוחות להזזה, מחיר נוח לכל כיס, עמידות לאורך זמן ועוד. אנו סמוכים ובטוחים שבמידה ותקנו שמשונית למרפסת שלכם אתם תשמחו על כך מאוד. אז מהרו להזמין את הברזנט שמתאים בדיוק לכם, לפני שהימים הקרים יתפסו אתכם לא מוכנים.

 

מרפסת

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.