אילו סימנים מחשידים יכולים להעיד על בגידה

בגידה היא האשמה מאוד קשה, ואין ספק שבגידה שמתגלה כואבת לכל המעורבים בכך. בגלל שבגידה היא טאבו כה חמור, אף אחד ואף אחת לא רוצים להאשים את בן או בת הזוג שלו או שלה בבגידה בלי שהם בטוחים שהם אכן בוגדים בהם.

אבל גילוי בגידות זה עניין מאוד לא פשוט. בן או בת הזוג הבוגדים עושים מאמץ גדול להסתיר את הבגידה, ובן או בת הזוג הנבגדים צריכים לטרוח מאוד כדי לחשוף את הבגידה. חשיפת בגידות צריכה לבוא בחשבון, אך ורק אם יש לכם יסוד מבוסס להאמין שמי שהיה האדם היקר לכם מכל עשה את הבלתי

יאומן ובגד באמון שלכם.

 

3 סימנים לכך שייתכן שבת הזוג שלך בוגדת בך

  • חיי מין פעילים יותר – אם בת הזוג שלך פתאום מגלה בך הרבה יותר עניין מבחינה מינית, ייתכן שזה נובע כתוצאה מרגשות אשם על כך שיש לה מערכת יחסים רומנטית עם גבר אחר.
  • יציאות מאוחרות – לפעמים אנשים רוצים לבלות עם אנשים שהם לא בני או בנות הזוג שלהם, ואין בכך כל פסול. אבל אם היא במשך כמה פעמים מסרבת בתוקף לצרף אותך לבילויי עם חברים או חברות שנגמר בשעות מאוחרות מאוד, כדאי לך לחשוב מה בדיוק בבילוי היא מנסה להסתיר.
  • ריחוק ממושך – אם עברתם תקופה קשה בזוגיות שלכם ולמרות שהשלמתם לכאורה בת הזוג שלך עדיין מפגינה ריחוק ממך וקור כלפייך, ייתכן שהיא לא באמת סלחה לך, או שיש לה זוגיות חדשה ולכן היא לא איתך במחשבות גם כשהיא איתך פיזית.

 

3 סימנים לכך שייתכן שבן הזוג שלך בוגד בך

  1. חשדנות חריגה – כבר אמרו חז"ל "על ראש הגנב בוער הכובע". הרבה פעמים בן זוג שבוגד יחשוב שגם בת הזוג שלו בוגדת בו ולכן הוא יגלה כלפייך חשדנות חריגה.
  2. פלירטוטים ברשת – ייתכן מאוד שבן הזוג שלך עוקב אחרי בנות אחרות ברשתות החברתיות, וזה בסדר גמור. זה גם בסדר אם מדי פעם הוא מחמיא להן באופן מכבד. הבעיה מתחילה שהמחמאות הופכות לפלירטוט, ולכן כדאי לשים לב להתנהלות שלו באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות.
  3. שינוי פתאומי במצב הרוח – אם עברתם תקופה לא פשוטה בזוגיות שלכם, ולפתע בן הזוג שלך מפגין מצב רוח טוב גם בלי שניסית לעודד אותו – יכול להיות שמישהו או מישהי אחרת עודדו את מצב הרוח שלו. כמובן שזו יכולה להיות חברה טובה, אבל זו גם יכול להיות בת זוג שהיא לא את.

 

סיכום

לסיכום, בגידות הן דבר נורא ואיום. לצערנו בגידות הן נפוצות יותר ממה שהיינו מוכנים להודות, והן קורות גם בין זוגות שלעולם לא הייתם חושבים שזה יקרה להם. ובכל זאת, הזהרו במה שאתם חושדים בבן או בת הזוג שלכם.

 

פטיש

עוד בנושא:
8 מוצרי חובה לכל אינסטלטור

כאינסטלטור, החזקת הכלים והציוד הנכונים חיוניים להשלמת עבודתכם ביעילות ובדיוק. החל מתיקון נזילות ופתיחת סתימות ביוב ועד להתקנת מערכות אינסטלציה חדשות, רכישת המוצרים הנכונים יכולה

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.