שעון שבת לדוד שמש – איך זה עובד?

לפעמים אנחנו רוצים למצוא לעצמנו פתרונות שיוכלו לשמש אותנו ברגע האמת, מבלי שנצטרך להתעסק בשום דבר.

למשל, אנשים דתיים נעזרים בפלטת שבת שיכולה לשמור על האוכל שהם הכינו חם, וכך הם יכולים להנות, גם במהלך השבת, מהארוחה החמה והמפנקת.

במקביל, קיימים גם פתרונות כמו שעון שבת לדוד שמש, שיכול לדאוג לכך שכולנו נוכל להנות ממקלחת חמה, גם מבלי שנצטרך להדליק בפועל את הדוד באותו הרגע או קצת לפניו.

אז איך בדיוק שעון שבת לדוד שמש עובד? בואו ונבדוק.

 

שעון שבת לדוד שמש: לכוון את שעות ההדלקה מראש, וזהו – המים החמים בדרך

שעון שבת לדוד שמש מאפשר לנו לכוון מראש את שעת הדלקת הדוד, כך שבזמן אמת נוכל לקבל מים חמים. למשל, ברגע שאדם מסוים יוצא ליום עבודה בשעה 8 בבוקר, יודע שאחרי העבודה הוא מיד הולך לאימון בחדר הכושר, ורק אז חוזר לביתו בסביבות 20:00 בערב, בוודאי לא יהיה לו חשק להמתין שעה נוספת עד לחימום המים בדוד. שעון שבת לדוד שמש פותר בדיוק את הבעיה הזו.

שעון שבת לדוד שמש הוא שעון שאותו אפשר לכוון מבעוד מועד, כך שאותו אדם שהזכרנו בדוגמה שלנו יוכל כבר ב-8 בבוקר לכוון את הדוד לשעות ההדלקה הרצויות, וזהו – המים החמים כבר ימתינו לו בברזים ובמקלחת.

 

איך מכוונים שעון שבת לדוד שמש?

שעון שבת לדוד שמש מורכב מכמה וכמה חלקים: כפתורים אדומים שכל אחד מהם הוא בעל ערך של רבע שעה, שעון מחוגים שזז אך ורק עם כיוון השעון, ולא לאחור, מפסק ראשי וכן מפסק משני. הפעילות שלנו עם המפסק הראשי היא מועטה במיוחד, שכן את רוב הפעילות נבצע עם המפסק המשני.

את המפסק המשני יש לכוון לפי שעון היד שלכם, וכן לשנות אותו בהתאם לשעון קיץ או שעון חורף. החץ הקטן שנמצא על שעון המחוגים יצביע על השעה, ועל ידי סיבוב לצד ימין תוכלו לכוון אותו במדויק. את כפתורים האדומים יש להוריד בהתאם לטווח הזמן שבו אתם מעוניינים שהדוד יופעל, וכן יש לכוון את המפסק המשני על פעולת TIMER. כמו כן, ניתן לכוון אותו על מצב ON לפעולה רציפה וכן על מצב OFF לכיבוי כללי.

 

שעון שבת לדוד שמש: פשוט ועובד

אין ספק שכאשר מדברים על סוגי שעונים לדוד שמש, שעון שבת לדוד שמש הוא מהבולטים ביותר מביניהם. שעון זה הוא קל לתפעול, נוח ומביא איתו מחיר נהדר, וגם התיקון שלו, במידת הצורך, הוא נגיש ופשוט. כדי להנות משעון שבת לדוד שמש תוכלו לפנות למים חמים – טכנאי דודים, ולהנות משירות מעולה, מחירים הוגנים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר. צלצלו ל-077-997-5845 והזמינו את שירות התקנת שעון שבת לדוד שמש עוד היום. תהנו!

 

 

שעון מעוצב

עוד בנושא:
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.