איתור חייבים בחו"ל

לרדוף אחרי חייבים זו מלאכה מורכבת מתסכלת שלא רק שעולה בהרבה משאבים אלא גם גוזלת הרבה זמן. אנשים החייבים סכומי כסף לאנשים או חברות בטוחים לרוב שאם ייעלמו, המאמצים לחפש איתם לא ישתלמו לנושה וכך הם יצליחו להתחמק מהתשלום. לא פעם, בריחה מתשלום חובות לוקח אנשים אל מעבר לים – לפני שאפילו מספיקים להוציא נגדם צווים.

 

חייבים

חייבים כספים הבורחים מהחזרת כספים משקרים ומטעים – הם מנסים להתחמק מהליך התקין של החוק ומשירות התיעוד המשפטי. חובות בשווי מיליוני שקלים נמחקים מדי שנה עקב הנהיים ל"בלתי ניתנים לאיתור". שירותי איתור החייבים המומחים של חוקרים פרטיים מאפשרים לאמת ולאתר את החייבים אפילו אם הם בטוחים שהצליחו לטשטש את עקבותיהם. כשמותירים שובל של נושים ללא הכסף שלהם, מישהו ודאי חייב להרים כבר את הכפפה.

 

 

חיפוש בחו"ל

איתור חייבים בחו"ל מורכב בהרבה מאשר איתור בארץ, הבדלי החקיקה, השפה ופיזית המרחק משפיעים רבות על החקירה. אין פלא שבריחה לחו"ל היא אטרקטיבית עבור חייבים, זו אופציה למחוק את העבר ולהתחיל חיים חדשים הרבה יותר ריאלית כשנמצאים קילומטרים רחוקים מהארץ.

עם זאת, זה לא בלתי אפשרי. חוקרים פרטיים יכולים לפעול לאיתור חייבים גם בתנאים מורכבים יותר, יש להם את האמצעים הכלים והקשרים על מקורות וגורמי חוץ כדי לסייע בעשיית הצדק.

 

 

חוקרים פרטיים מאתרים

איתור אנשים הינו שירות נפוץ שמספקים חוקרים פרטיים מורשים. הרצון למצוא מישהו יכול לנבוע משלל סיבות, ועזרה מקצועית לרוב מבטיחה ומספקת תוצאות. מקרים נפוצים לדוגמא:

  • איתור אדם נעדר
  • איתור בן משפחה, קרוב משפחה או חבר שנותק עימו הקשר
  • איתור חייב או מישהו שחייב כסף
  • איתור ילדים מאומצים
  • איתור הורים ביולוגיים
  • איתור אדם לצורך מסירת מסמכים משפטיים
  • איתור שותף/בן זוג לשעבר ליצירת קשר מחדש
  • איתור עדים נעדרים

 

 

בסיס לחקירה

חקירת איתור לפעמים מתחילה כאשר לחוקר יש שביל פירורים בלבד, כמובן שככל שיש יותר מידע התחלתי כך יש סיכוי גדול ליותר למצוא את החייב. חקירות מסוג זה מקבלות תפניות רבות לאורך הדרך, יש כאלה שבכלל לא יודעים שהחייב ברח מהארץ ורק החוקר מצליח לאתר את מקום הימצאו מעבר לגבול.

לשם כך יהיה על הלקוח לספק כמה שיותר מידע התחלתי כדי לסייע להם לאתר את החייב במהירות ובקלות ככל האפשר. זה עשוי לכלול שמות מלאים, כתובות, תאריכי לידה, כתובות ידועות אחרונות ועוד.

 

 

עבודתם של חוקרים

חייבים הבורחים למחוזות נכר לא רוצים להימצא, הם עושים מאמצים רבים כדי להעלים את זהותם ולנתק קשרים ישנים שיובילו אליהם. חוקרים פרטיים לא נרתעים מן האתגר ועובדים בצורות יעילות ומתודיות, כדי להשיג את המידע האמין והרלוונטי ביותר. להלן היתרונות המשמעותיים שמביאים עימם חוקרים פרטיים לשולחן:

  • כלים טכנולוגים מתקדמים
  • קשרים עם רשויות, משרדי חקירה וגורמים זרים בארץ היעד
  • גישה למאגרי מידע
  • בניגוד למשטרה יש להם משאבים, כח אדם וכישורים מתאימים וחדים
  • ניסיון והכשרה באיתור אנשים בשלל מקרים

 

 

פתרונות איתור

פתרונות איתור של חוקר פרטי הן יצירתיות ולא משאירות אבן אחת לא הפוכה. הדרך היעילה ביותר להתחקות ולאתר חייב היא להשתמש בשירות של חוקרים פרטיים. יש להם את המומחיות, הטכנולוגיה והנתונים לעשות זאת בצורה יעילה, מהירה ומוצלחת יותר מאשר לכל גורם אחר. אם אתם מנסים למצוא חייב על מנת לגבות כספים ותשלומים, זה יכול להיות כמו לחפש מחט בערימת שחת, ובתור נושה עדיף לתת למומחים לנהל את המשימה.

 

 

מרכיבי חקירת איתור חייבים

כל חקירה היא שונה ומורכבת משלבים שונים בהתאם לאופייה, אך כמתאר כללי, אלו הם קווי מהלכה:

  1.  איסוף מידע ראשוני, כל שם כתובת או קצה של חוט
  2.  עבודה מקדימה של מציאת היעד, איסוף עדויות ראייה שאכן החייב זה האדם המדובר
  3.  הצלבת מקורות מידע, קישורים שעשויים להיווצר בין הנתונים שנאספו
  4.  עבודת שטח מקדימה, יצירת קשר עם גורמים מהשטח
  5.  יציאה למעקב ממוקד ומתוכנן בחו"ל כדי להתחקות אחר החייב
  6.  במידה והכל מתנהל לפי התוכנית, הגשת ממצאים ללקוח

 

 

איתור נכסים הון בחו"ל

לא קשה בימינו לגלגל כספים ביעילות מבלי שהגורמים המרכזיים יוכלו לעקוב אחר תנועותיו. חייבים רבים מנצלים זאת כדי להימנע מתשלום לנושים שלהם. לפי החוק אם אדם מצהיר כי הוא פושט רגל לבית משפט יש את הזכות להסתכל ברישומיו הכלכליים ולבדוק את העניין, אם אכן אין לו שקל, אז גם אין לו שקל להחזיר והנושה יוצא בידיים ריקות.

בזכות "פירצה" זו רבים מסתירים את ההון שלהם בחו"ל. חוקרים פרטיים לא נשארים אדישים לתופעה ומספקים שירותי מעקב וחקירה אחר הכספים, גם אם הם אי שם בחשבון סודי בשוויץ.

 

 

לסיכום

איתור חייבים בחו"ל זו משימה חשובה, מאתגרת ובעולם העסקים גם מאוד משתלמת. הן עבור חשבון הבנק של הנושה, והן עבור המוניטין שלו – חשוב שידעו שאיתו אי אפשר להתעסק, כי גם אם יברחו עם הכסף – יהיה מי שימצא אותם.

עוד בנושא:
איתורים ומסירות משפטיות

גילויים משפטיים וכניעה הולכים יחד במקרים רבים, כי הדברים תמיד מורכבים יותר במציאות מאשר על הנייר. בטרם תהיה סמכות בית משפט לנתבע, על התובע להמציא

קרא עוד »
איתור האזנות סתר

בעולם תחרותי לכולם יש סודות, דברים אישיים ומידע שהיינו מעדיפים שיישאר שלנו בלבד. פרסום וניצול הסודות הללו יכולים להוביל להרבה בעיות, במיוחד בעולם הכלכלי והעסקי.

קרא עוד »
איתור חשבונות בנק

שינוע כסף ותנועות בנקאיות נהיו קלות מאוד בעידן בו הכול מתנהל באופן דיגיטלי. בקלות יחסית ניתן לגלגל כספים בין חשבונות, מבלי שמוסדות רשמיים יצליחו לעקוב

קרא עוד »
איתור צוואות וירושות

איתור צוואות וירושות יכול להיות עבודה מורכבת וסבוכה, אם מתמעמעים יתר על המידה זה יכול לעלות ביוקר. כמו שאנחנו יודעים, כשכסף מעורב יש תמיד מי

קרא עוד »
איתור ילדים מאומצים

במשך שנים רבות, אימוצים בוצעו בעיקרם כתהליך סגור, בו לאם הביולוגית איך קשר עם התינוק ועם המשפחה המאמצת. עם חלוף השנים, עולה הצורך של אותן

קרא עוד »
איתור מקום עבודה

הצורך למצוא את מקום עבודתו של אדם הוא הגיוני ונצרך במקרים רבים. מי שכתובת הבית לא רלוונטית ודווקא סביב עיסוקו יש עניין אזי איתור מקום

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.