איתור צוואות וירושות

איתור צוואות וירושות יכול להיות עבודה מורכבת וסבוכה, אם מתמעמעים יתר על המידה זה יכול לעלות ביוקר. כמו שאנחנו יודעים, כשכסף מעורב יש תמיד מי שיקפוץ על ההזדמנות לקחת מה שלאו דווקא שייך לו. ענייני ירושה יכולים לערב תחבולות, תככים וזיופים, על ידי שלל גורמים רודפי בצע. כשאין רישום צוואה מסודר, או יש חשדות שמישהו לא כשורה, חייבים לפנות לחוקר פרטי שיאתר נתונים פיננסים, ויוודא שהצוואה נכתבה באופן חוקי ומהימן.

 

צוואות וירושות

צוואה היא מסמך משפטי המפרט את רצונותיו של אדם לגבי חלוקת רכושו ועזבונו. לצוואה מעמד חוקי, לרוב היא נחתמת במעמד של עורך דין ורק לבעל הצוואה מותר לשנות סעיפים בה. כאשר אין צוואה אז הירושה מחלוקת כדין, ראשית למעגל מקרבה ראשונה וכו וכו. על פי החוק חתימת הצוואה מתבצעת רק על ידי האדם עצמו ובנוכחות עדים. לפעמים ישנם מקרים יותר מורכבים, ובמקום שיש פירצה שם צריך להיות הכי זהירים ולהיעזר במומחים.

 

הונאה בירושות וצוואות:

צוואות וירושות נתונות להונאה בתדירות גבוהה הרבה יותר ממה שרבים מניחים. בשל כמה סיבות:

  • לעתים קרובות מידע על רכוש ונכסים אבד – אם אין צוואה מסודרת המאגדת את כל רכושו של אדם, לעיתים יש נכסים או חשבונות בנק שהיורשים בכלל לא ידעו על קיומם. חוקר פרטי יעשה סקירה מקיפה, לנבור במסמכים בשביל למצוא בדיוק מה שלהם. לא חסר סיפורים על נכסים וחשבונות בנק שפשוט אבדו או שהבנק לקח.
  • מחלוקות בין יורשים – לעיתים יש תנאים שהמנוח משאיר עם הצוואה, לא קשה לנחש שזה מוסיף הרבה מתח בין היורשים ועלול להוביל למריבות ותככים נוראים. חוקר פרטי יוודא שהתנאים התבצעו כהלכתם ויפקח שהכל נעשה כראוי כדי להרגיע את הרוחות.
  • צוואות מזויפות – יש אנשים שמנצלים הזדמנויות שכאלה כדי להערים על משפחותיהם או קרוביהם על ידי זיוף של צוואות. אם יש לכם חשש שהצוואה לא בדיוק הוגנת או לא נראית מהימנה חוקר פרטי ינהל חקירה שתציף את האמת.
  • אם אבד קשר עם היורשים – במקרים בהם יש נתק במשחה ויש חיפוש אחר היורשים לאחר שהמנוח החזיר את נשמתו לבורא, אזי חוקרים פרטיים מאתרים את האנשים והיורשים.
  • ביצוע מניפולציות בצוואה בניסיון הונאה – לא חסר מטפלים ומטפלות המנצלים את הזקנה וחוסר הבהירות של המנוח טרם הלך לעולמו בשביל להפעיל עליו לחצים כדי שיעניק להם את הצוואה. במקרים כאלו חוקר פרטי נכנס לתמונה ומוכיח לבית משפט שנעשה עוול גדול ליורשים האמיתיים.

 

חקירות פרטיות למימוש ירושה ועשיית צדק

כשאדם נפטר, זהו מאורע עצוב שמרובה באבל וכאב. בשעה כזאת שיקולים כלכליים נראים לרובינו כחסרי משמעות, ותפלים. אולם יש כאלה שינצלו את שעת הדחק הזו כדי לבצע פעולות הונאה בשביל לשלשל עוד כמה מטבעות לכיס. חוקרים פרטיים מכירים את כל הטריקים בספר, הם יכולים לספק שלל שירותים מאיתור היורשים, מעקבים אחר גורמים עוינים וחיפוש נכסים שלא ידעתם שקיימים.

 

ירושה – ראיות – בית משפט

ראיות הם כלי מפח ברוב ההליכים המשפטיים, אך על אחת כמה וכמה בתיקי ירושה. כאשר אדם הולך לעולמו רק ראיות והוכחות מוצקות ילמדו את השופט מה היו כוונותיו המקוריות בדבר הצוואה והירושה.

חוקרים פרטיים עובדים אך ורק במסגרת החוק, הם מוסמכים ומוכשרים לתפקידם ולכן הראיות שהם אוספים למען תיקים שכאלו מחזיקות וקבילות בבית משפט. בני המשפחה סומכים עליהם עם מסמכים שיכולים להיות הרי גורל לעתידם ולכן צריך לבחור את החוקרים הנכונים.

 

איתור פיזי של הצוואה

לא פעם קורה שיש צורך באיתור של פיזי של הצוואה. בקשת המנוח הייתה לשמור אותה במקום מסויים ואין איש מבני המשפחה יודע איפה. התסריט שנכנסים לבית ומחפשים מאחורי תמונות היכן מוחבאת הצוואה אולי קלישאתי אך זו סיטואציה שרבים מכירים.

חוקר פרטי יכול לעזור באיתור הפיזי של המסמך תוך שימוש בטכניקות שונות ותשאול האנשים הנכונים. חוקר פרטי הוא גורם חיצוני שלא יפיק רווח אישי אם הירושה מתחלקת ככה או ככה, ולכן הוא האדם המהימן ביותר למשימה.

 

דו"ח חקירה

בסוף חקירה חוקר פרטי מאגד את הממצאים בדוח מפורט שהינו ראיה קבילה ומאושרת בבית משפט או מול בית הדין הרבני. לכן בחירת משרד חקירות או חוקר פרטי מומלכים ובעלי רישיונות זה קריטי. אין מקום להתפשר כשצוואות והרבה כספים מונחים על הכף. תוודאו שאתם בוחרים חוקר פרטי שכבר התעסק בתחום והניב תוצאות מבטיחות, הניסיון, הכישרון והכלים הם דגשים בעת בחירת חוקר פרטי לתיק שלכם.

 

לסיכום

כפי שקורה לעתים קרובות בכל דבר שמעורב בנכסים וכסף, ישנם אנשים שינסו לקחת את מה שלא שייך להם. אם אתה סבור שמישהו התערב באופן לא חוקי או שלא בצדק עם הירושה שלך, חוקר פרטי יכול לספק את הראיות שאתה צריך. אתה יכול לקחת את הראיה הזו לבית משפט ולקבל פסק דין לטובתך כדי שתוכל לתבוע את מה ששייך לך.

עוד בנושא:
איתורים ומסירות משפטיות

גילויים משפטיים וכניעה הולכים יחד במקרים רבים, כי הדברים תמיד מורכבים יותר במציאות מאשר על הנייר. בטרם תהיה סמכות בית משפט לנתבע, על התובע להמציא

קרא עוד »
איתור האזנות סתר

בעולם תחרותי לכולם יש סודות, דברים אישיים ומידע שהיינו מעדיפים שיישאר שלנו בלבד. פרסום וניצול הסודות הללו יכולים להוביל להרבה בעיות, במיוחד בעולם הכלכלי והעסקי.

קרא עוד »
איתור חשבונות בנק

שינוע כסף ותנועות בנקאיות נהיו קלות מאוד בעידן בו הכול מתנהל באופן דיגיטלי. בקלות יחסית ניתן לגלגל כספים בין חשבונות, מבלי שמוסדות רשמיים יצליחו לעקוב

קרא עוד »
איתור ילדים מאומצים

במשך שנים רבות, אימוצים בוצעו בעיקרם כתהליך סגור, בו לאם הביולוגית איך קשר עם התינוק ועם המשפחה המאמצת. עם חלוף השנים, עולה הצורך של אותן

קרא עוד »
איתור חייבים בחו"ל

לרדוף אחרי חייבים זו מלאכה מורכבת מתסכלת שלא רק שעולה בהרבה משאבים אלא גם גוזלת הרבה זמן. אנשים החייבים סכומי כסף לאנשים או חברות בטוחים

קרא עוד »
איתור מקום עבודה

הצורך למצוא את מקום עבודתו של אדם הוא הגיוני ונצרך במקרים רבים. מי שכתובת הבית לא רלוונטית ודווקא סביב עיסוקו יש עניין אזי איתור מקום

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.