איתור חשבונות בנק

שינוע כסף ותנועות בנקאיות נהיו קלות מאוד בעידן בו הכול מתנהל באופן דיגיטלי. בקלות יחסית ניתן לגלגל כספים בין חשבונות, מבלי שמוסדות רשמיים יצליחו לעקוב אחרי כל הפעולות. אדם המעוניין להחביא ולהסתיר כספים לא יתקשה יותר מדי כדי למצוא דרך. כדי לאתר חשבונות בנק שכאלו ולמצוא את הכספים האבודים צריכים לפנות לחוקר פרטי מוסמך שיספק פתרון איכותי ויסודי.

 

החבאת כספים

יש מספיק סיבות מדוע אנשים רוצים להחביא את הכסף שלהם מאנשים או מגורמים חיצוניים. תיאורטית, אם לא יודעים כמה יש לכם אז גם אי אפשר לקחת לכם. יש שיטות רבות על שינוע הכסף והחבאתו כך שרק עין מומחית וחקירה יסודית של האותיות הקטנות תעלה על שביל הזהב. אם פעם היה צריך כספת מוסתרת היטב מתחת לבלטות היום כמה לחיצות על כפתורים, כמה שיחות למכרים או אנשים והופ! הכסף נמצא אי שם בחשבון אנונימי בשוויץ.

 

מצבים בהם נצרכת חקירת איתור חשבונות

  1. איתור חשבון בנק של חייב – חייבים נוטים להחביא את הנכסים הכלכליים שלהם כדי כמובן לא להחזיר את החובות לנושים. במקרים של פשיטת רגל. אם החייב מסתיר כספים בחשבונות בנק פיקטיביים או פזורים אזי הנושה כנראה לא יראה שקל ממה שמגיע לו. רבים עושים זאת כאשר גורמי אכיפת החוק מתערבים, אם יוצג בפניהם מצג שווא בו החייב חסר כל ואין לו איך להחזיר את הכסף אזי ייגרם עוול גדול לנושה.
  2. איתור חשבון בנק בגירושין – במקרים של דיני משפחה, חשבונות בנק נסתרים מעורבים לעתים קרובות. לדוגמה, בן זוג עשוי לנסות להסתיר נכסים במהלך גירושין או פרידה כדי שהזוג לא יקבל חלק נכבד מהנכסים. באופן דומה, אנשים עשויים להסתיר נכסים לפני חתימת הסכם ממון או בניסיון להימנע ממילוי חובותיהם, כגון מזונות ילדים או סכסוכי מזונות בני זוג.
  3. איתור חשבון בנק של עסקים – עסקים החשודים כי הם פועלים בצורות לא כשרות ובניגוד לחוק פעמים רבות מנצלים את נזילות הכסף כדי להסתיר כספים בחשבונות מרוחקים ולהימנע ממס או מחובות אחרים.

 

דרכי הונאה ומרמה עסקיים

רבות הדרכים להחביא כסף, אך למי שזה עדיין נראה מורכב ולא ברור הנה הצצה קטנה לעולמם של הנוכלים. מי שמסתיר כסף ינצל את המשאבים והקשרים שלו כדי להשיג את מה שהוא צריך, אם לדוגמא הוא בעל עסק או חברה, אז לא חסר פעולות שהוא יכול לנקוט כדי להזיז כסף ממקום למקום מבלי שיתחקו אחריו.

לדוגמא: להזרים כסף באמצעות משכורות גבוהות או דיבידנדים, או הטבות אחרות של דירקטורים. לאחרים ייתכן ויש חשבונות בנק בחו"ל ואחזקות אחרות בחו"ל המשמשות לעתים קרובות כדי להרחיק כסף מידיהם של אחרים.

 

הסתרת חשבון בנק פרטיים

אדם פרטי עשוי להוציא סכום כסף משמעותי כדי להיפטר ממנו ולהמיר אותו לסוג נכס אחר, כגון רכישת וילות יקרות, רכבים ופינוקים אחרים. לאחר מכן אנשים אלה מדווחים באופן כוזב על החזקותיהם במסמכים משפטיים, החזרי מס או תיקי גירושין.

אנשים עשויים להיות בעלי נכסים פחות מרהיבים, כגון חשבונות פרישה, מניות, אג"ח, קצבאות או פוליסות ביטוח חיים בתרחישים שונים והכל בצורה מוסוות. בן/בת זוג לפני גירושין נוטים לדחות בונוסים ותוספות שכר כדי שיופיעו כ"עניים יותר" ולא יצטרכו לחלוק את הכסף.

 

עזרה מקצועית

נוכלים מאמינים שהם לא יתפסו, ובמקרים מרובים זה באמת כך. זאת מפני שמדובר על תהליך מתמשך וארוך שיכול לגזול הרבה זמן ומשאבים. בתיקי גירושין בני הזוג לפעמים בכלל לא משאירים בכלל שבן/בת זוגם לשעבר פעלו בצורה כזאת ולכן לא טורחים אפילו לבדוק את העניין. חוקר פרטי בא לעצור את מעגל ההונאה הזאת ולהחזיר למי שנגזל ממנו את שמגיע לו.

 

איתור חשבונות הבנק

חוקרים פרטיים יודעים את המורכבויות של איתור חשבונות בנק. הם יכולים גם ליצור דו"ח ולהעיד בבית המשפט על נכסים אלה, כך שבית המשפט יהיה מודע לכל חשד לעבירה הנוגעת לכספים סמויים. חוקרים פרטיים עשויים לעיין ברשומות ציבוריות כגון הגשות רכוש, החזרי מס וניירות אחרים. לבצע מעקבים אחר בן/בת זוג כדי לגלות אם הוא או היא משתפים פעולה עם אחרים כדי להסתיר נכסים וממון ועוד.

 

איתור חשבונות בחו"ל

חוקרים פרטיים יכולים לעזור גם במקרים והכסף מטייל לו מחוץ לגבולות השיפוט של המדינה. איתור חשבונות בנק בחו"ל הוא מורכב יותר במיוחד כי רשויות המדינה מתקשות בחקירות כאלו. גם פושעים שגונבים ויושבים על כך בכלא לא יחשפו את הכספים מחשבונות בחו"ל. חוקרים פרטיים לא מוותרים בקלות, הם נעזרים בטכנולוגיה ובעין החדה שלהם לעקוב אחר הניירת ולראות היכן הכספים מצויים.

`

מומחים בחקירות

חוקרים פרטיים מספקים שירות איתור חשבונות בארץ ובחו"ל לשם כל מטרה. מבין הלקוחות הרבים שפונים לקבל שירות ועזרה מחוקר פרטי לאיתור חשבונות בנק הם עורכי דין, בעלי עסקים, נושים, חברות ביטוח והוצאה לפועל. לא חסר אנשים נוכלים ולכן חייבים לפעול ולעשות מאמצים כדי להסדיר את המזומנים.

 

עוד בנושא:
איתורים ומסירות משפטיות

גילויים משפטיים וכניעה הולכים יחד במקרים רבים, כי הדברים תמיד מורכבים יותר במציאות מאשר על הנייר. בטרם תהיה סמכות בית משפט לנתבע, על התובע להמציא

קרא עוד »
איתור האזנות סתר

בעולם תחרותי לכולם יש סודות, דברים אישיים ומידע שהיינו מעדיפים שיישאר שלנו בלבד. פרסום וניצול הסודות הללו יכולים להוביל להרבה בעיות, במיוחד בעולם הכלכלי והעסקי.

קרא עוד »
איתור צוואות וירושות

איתור צוואות וירושות יכול להיות עבודה מורכבת וסבוכה, אם מתמעמעים יתר על המידה זה יכול לעלות ביוקר. כמו שאנחנו יודעים, כשכסף מעורב יש תמיד מי

קרא עוד »
איתור ילדים מאומצים

במשך שנים רבות, אימוצים בוצעו בעיקרם כתהליך סגור, בו לאם הביולוגית איך קשר עם התינוק ועם המשפחה המאמצת. עם חלוף השנים, עולה הצורך של אותן

קרא עוד »
איתור חייבים בחו"ל

לרדוף אחרי חייבים זו מלאכה מורכבת מתסכלת שלא רק שעולה בהרבה משאבים אלא גם גוזלת הרבה זמן. אנשים החייבים סכומי כסף לאנשים או חברות בטוחים

קרא עוד »
איתור מקום עבודה

הצורך למצוא את מקום עבודתו של אדם הוא הגיוני ונצרך במקרים רבים. מי שכתובת הבית לא רלוונטית ודווקא סביב עיסוקו יש עניין אזי איתור מקום

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.