בדיקות רקע בת הזוג

בת הזוג היא כנראה האדם הכי קרוב אליכם, שמכיר את סודותיכם הכמוסים ואת חלומותיכם הגדולים. סיפורי האהבה הללו לא תמיד מסתיימים כמו באגדות, לעיתים חשדות על בת הזוג צפים בשל התנהלות מפוקפקת או חוסר עקביות של פרטים.

כבר ראינו מספיק מקרים בהם זוגות מגלים שהאדם שאיתו הם חולקים את החיים אינו כפי שהם חשבו. בדיקות רקע לבת הזוג הן כלי הכרחי כאשר יש חשד או אפילו אם פשוט רוצים להיות רגועים לקראת התקדמות היחסים.

 

בדיקות רקע לבת זוג סיבות

כמו שחברות ובתי עסק עושים בדיקות רקע ומהימנות למועמדים לפני העסקתם, לאו דווקא כי הם חושבים שהם אשמים במשהו, אלא רק כדי להיות בטוחים – כך לעיתים יש צורך גם בחיים האישיים. אם יש דברים שעוד לא לגמרי פתורים לכם אצל בת הזוג, דברים שגורמים לחשוש שמשהו אינו כשורה או סקרנות לגבי העבר שאינו מוכנה לשתף ייתכן ואתם צריכים את עזרתו של חוקר פרטי כדי שישלים עבורכם את התמונה.

 

בדיקות רקע למען הביטחון והשקט הנפשי

בדיקות רקע הן לא תולדה של סקרנות, אין כאן מטרה להפר את הפרטיות של בת הזוג. אלא אתם רוצים להיות בטוחים לגביה ועברה. אם יש מקום לחשד, מן הראוי להתייחס אליו במלוא הרצינות. יש לאנשים היסוס ראשני כלפי הרעיון לעשות בדיקת רקע על בת הזוג, אבל חשוב לזכור זהו תהליך שקורה בדיסקרטיות ולרוב זה לאחר ניסיונות רבים ונשנים לגלות את האמת בשיחות מול בת הזוג.

 

בדיקת רקע על בת הזוג שלבים

  1. בשלב הראשון אתם צריכים להיפגש עם חוקר פרטי, לספר את סיפור ההיכרות שלכם ולתת לו כמה שיותר מידע על בת הזוג, גם פרטים שנראים לכם לא רלוונטים עשויים להיות יעילים. תציפו את החששות ואת הפרטים שאתם מבקשים לברר. אם זה היסטוריה כלכלית, פלילית או להבין מה הרקע האמיתי שלה – חוקר פרטי יכול לעזור.
  2. בשלב השני החוקר יתחיל במעבר על מסמכים, תעודות ורישומים רשמיים אם יש צורך לחוקרים פרטיים יש את הידע והכלים גם לגלות מידע בצורות יצירתיות יותר. תלוי במקרה ובסיטואציה.
  3. בשלב האחרון החוקר יפרט לכם בדו"ח את ממצאיו השונים ואתם תוכלו לבחור מה אתם עושים איתם. לפעמים יש צורך בהמשך חקירה ולעיתים מסתפקים במידע שבדיקת הרקע הניבה.

 

לא צעד קיצוני

בדיקות רקע לבת הזוג אולי נשמעות צעד קיצוני שעושים רק במקרים ממש חמורים. אך יש חברות בהן זה לגמרי נורמה, לעיתים לא צריך לחכות לסימנים מחשידים ונורות אזהרה אלא זה שלב מקובל לפני שמחליטים להתחתן.

זה נעשה כדי לדאוג לפני שקושרים את החיים שלכם בחיים של מישהי אחרת, כי אתם יודעים ובטוחים למה אתם נכנסים. משפחות בעלות נכסים והון גדול עושות בדיקות רקע לבנות זוג או ל"מצטרפים חדשים" כדי לוודא שאין סיכון לממון המשפחתי.

 

היקף בדיקת רקע

בדיקת רקע לבת הזוג תהיה מותאמת לדרישת הלקוח, אם יש לו חשדות מוצקות שהבחורה לא מי שהיא אומרת שהיא, שהיא אולי גנבה ממנו או שיש לה קשרים מהצד אז אפשר להריח את החקירה ולקבל את התמונה המלאה.

אם הלקוח רוצה לברר רק כמה פרטים טכניים שיתנו לו מרגוע ולב שקט אז גם זה אפשרי. חקירות יכולות לערוך כמה ימים ובמקרים מסוימים כמה שבועות או חודשים. תעריפי מעקב וחקירה כמובן בהתאם וקשורים בכלים ובשיטות בהן נעזר חוקר פרטי לחשוף את האמת.

 

סימנים המצריכים בדיקת רקע לבת זוג

  • פתאומיות – הקשר התחיל בפתאומיות ומהר מאוד נהיה רציני עוד לפני שהבנת מה קורה, אתם לא יודעים עליה יותר מידי פרטים והתחושה היא שמעט נסחפתם.
  • שקרים – אם בת הזוג משקרת, מציגה ברים אחרת או מספרת על עצמה פרטי בצורה לא עקבית כנראה משהו אינו כשורה.
  • כספים – לא חייבים להיות מיליונרים כדי ליפול לעקיצה, גם יש הבדל בין לשלם על ארוחה ובין לשלם לה על השכר דירה. אם בת הזוג לוקחת סכומים גדולים של כסף ולא מחזירה זה שווה בדיקה.
  • אנשים מעירים – לפעמים כשאדם נמצא בסיטואציה קשה לו לראות שמשהו מוזר ולא בריא, אם האנשים מסביבכם מתחילים להביע דאגה לגבי טיב בת הזוג זה כנראה כי הם רואים משהו שאתם עדיין מסנוורים מידי בשביל לשים לב.

 

חוקיות של בדיקות רקע

חוקרים פרטים עובדים במסגרת החוק והם נאמנים לאיסוף מידע בדרכים המאושרות במסגרתו. לדוגמא אסור לפתוח תיקים רפואיים של מישהו ללא רשותו או להיכנס לפרטי הבנק שלו. אולם, חוקרים מיומנים משיגים את המידע שלהם בדרכים יצירתיות. הם רגישים לפרטים הקטנים כך שבזכות עיון מעמיק במסכמים ציבוריים, חקירות עדים בדרכים עקיפות, תמונות שפורסמו באינטרנט וגילוי מקורבים הם יכולים להשיג את כל המידע הנתון להשלמת המידע.

 

השכרת חוקר פרטי לבדיקת רקע לבת הזוג

לא חסרים מקרים מקרים של הונאה, רמאות גניבה ועוד – במיוחד בין בני זוג. עדיף להיות זהירים לפנות לעזרה מקצועית שתעזור לכם לקבל את המידע והתשובות שאתם חייבים וצריכים.

עוד בנושא:
בדיקות רקע לבן הזוג

תחושת אהבה באוויר, אתם מאושרים שזכיתם לבן זוג שכזה ואתם אפילו חושבים על להתקדם לשלב הבא ביחד. אולם, יש איזו תחושה, תקראו לה סקרנות תראו

קרא עוד »
בדיקות רקע ופרופיל

אנחנו נוטים להאמין שיש לנו יכולת שיפוט טובה, שאנחנו מצליחים לקלוט בן אדם ישר מהשיחה הראשונה. אך במחשבה שנייה, כשאנחנו בוחרים אדם להיות שותף עסקי,

קרא עוד »
בדיקות פוליגרף

עד כמה שהיינו רוצים שהמציאות תהיה אחרת, לצערנו אנשים משקרים ומרמים. מאז ומעולם אנשים ניסו לפתח טכניקות לאיתור שקרים והונאה כדי לתת מקום לאמת ולצדק.

קרא עוד »
בדיקות לגילוי האזנות סתר

האזנות סתר נהיו נפוצות מאוד וקלות מאוד להתקנה, במקרים רבים בכלל מדובר על השתלטות מרחוק וככל שתוכנות כאלה ואחרות משתכללות ונהיות מתוחכמות יותר כך גם

קרא עוד »
בדיקת נאותות

חכם יודע לצאת ממצבים שאדם חכם יודע לא להגיע אליהם מלכתחילה. בדיקת נאותות היא צעד בסיסי והכרחי לכל החברות והארגונים העומדים במהלכים עסקיים שונים. אם

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.