בדיקות רקע לבן הזוג

תחושת אהבה באוויר, אתם מאושרים שזכיתם לבן זוג שכזה ואתם אפילו חושבים על להתקדם לשלב הבא ביחד. אולם, יש איזו תחושה, תקראו לה סקרנות תראו לזה חשד שמשהו לא בדיוק מתיישר כראוי, שמשהו עדיין בסימן שאלה.

בעולם בו ניתן לטייח עבר מפוקפק בבניית פרופיל שקרי בפלטפורמה אינטרנטית, תמיד טוב לבדוק אם הבן זוג הוא מי שאנחנו חושבים שהוא. לפני שאתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה כואבת של אבדון כלכלי ורגשי שווה לעשות בדיקת רקע לבן הזוג.

 

בדיקות רקע למנוע בעיות עתידיות

אנשים היום הרבה יותר סקרנים וחשדנים לגבי העבר של בן הזוג שלהם, ובצדק. העולם האינטרנטי מאפשר לאנשים להציג תמונה כוזבת על מי שהם וכבר אי אפשר לבנות על דודה שלכן שמכירה את אמא שלו ומבטיחה שהמשפחה זהב והוא ילד טוב.

אנשים יכולים לשקר על עברם הפלילי, על מצבם הכלכלי ועל קשרים רומנטיים נוספים. המציאות מלמדת שהכול אפשרי, ואם יש מקום לחשד חייבים לתת לו מקום ותשובה. ביצוע חקירת רקע לבן הזוג מספקת לכן את כל המידע הנחוץ והיא מתנהלת בכבוד ודיסקרטיות גמורה.

בדיקות רקע למנוע בעיות עתידיות

 

חששות מפני בדיקת רקע

כמה פעמים שמענו על זאת שהייתה לה תחושה, שהיא ידעה שמשהו לא בדיוק, שאפילו אמא שלה אמרה לה, אבל לא עשתה עם זה כלום עד שהפרשה התפוצצה? נכון, המחשבה לעשות בדיקת רקע על בן זוג לעיתים לא נעימה ומעט מביכה אפילו, אם הוא בסדר והוא יגלה? הוא בטוח יכעס לא?

אז רגע – לפני שחושבים מה תהיה התגובה שלו בהינתן והכל בסדר, צריך קודם לחשוב מה טוב לכן. כן כן, זה העתיד והחיים שלכן ואתן צריכות להרגיש בטוחות לגבי מי שאתן איתו. לקראת חתונה יש הרבה שמונח על כף המאזניים, מעבר לרגש יש גם עתיד כלכלי לחשוב עליו.

חששות מפני בדיקת רקע

 

שירותיהם של חוקרים פרטיים

בדיקות רקע לבן זוג הן יותר נפוצות משחושבים, רבים פונים לקבל השירות לפני חתונה כדי לקבל תמונה מדויקת למה הם נכנסים. חוקר פרטי לפני חתונה יעבוד בדיסקרטיות ותיאום מלא עם הלקוחות כך שאתן בשליטה מלאה על המתרחש.

חוקרים פרטיים יאתרו עבורכן את כל המידע על בן הזוג על חייו, בין אם זה נישואים קודמים, היסטוריה כלכלית, היסטוריה תעסוקתית, רקע פלילי או כל דבר אחר. צריך להיות מוכנים לשמוע גם דברים קשים, אך האמת תמיד עדיפה. חוקרים פועלים במקצועיות וסודיות בצורה אובייקטיבית ומחושבת. אם בחרתן ללכת לחוקר פרטי לא תתחרטו.

שירותיהם של חוקרים פרטיים

 

סיבות לבדיקות רקע לבן הזוג

  • חוסר עקביות – לעיתים החשש נובע מתשובות לא עקביות של בן הזוג, פרטים שמתחלפים כשהוא מספר סיפורים על עברו או על חייו העכשווים. אנחנו לא מדברים על פרטים שוליים כמובן אלא דברים קריטיים שמצופה שאדם לא ישכח.
  • שקרים – שקרים ותירוצים יכולים לכרסם בתחושת הביטחון בקשר. אם בן הזוג שיקר בעבר, ייתכן והוא עושה זאת שוב. אם התירוצים נשמעים משוחזרים ולא כנים ייתכן ויש משהו מתחת לפני השטח שכדאי לבדוק.
  • כספים – נורת אזהרה משמעותית היא כשבן הזוג מתחיל להלוות מכן כספים בסכומים גדולים ולא מחזיר למרות שהבטיח שיעשה זאת בקרוב. אם אין שיתופיות ושקיפות לגבי המצב הכלכלי של שניכם ייתכן וזו בעיה.
  • היעלמויות – בן הזוג נעלם לתקופות ולא ברור היכן, וזה קורה לפרקי זמן ארוכים מעלה את הצורך לבדיקת רקע על ידי חוקר פרטי
  • חוסר שיתוף – זוגיות נבנית על שיתוף וכנות, אם יש פרטים שבן הזוג מסרב לשתף, דיסקרטיות לגבי שאלות משמעותיות או שבן זוג לא נפתח לגבי עברו – אולי זה כי יש לו מה להסתיר.

סיבות לבדיקות רקע לבן הזוג

 

ממצאים

ראיות ומידע שנאסף על ידי חוקר פרטי בבדיקת רקע לבן הזוג יכולות להיות משמעותיות בכל שלב של הקשר. כשנמצאים בסטטוס חברים, כשמאורסים ואפילו כשנשואים ויש ילדים. אם מתגלים ממצאים שמאששים את החששות לעיתים יש צורך בתביעה משפטית והגשת תלונה במשטרה.

בזכות העבודה של חוקר פרטי הראיות יכולות לשמש עבור התיק בבית המשפט ויכולות להיות גורליות. לא תמיד המקרים כאלה חמורים אך תמיד טוב לדעת שאתן מוגנות והכל בידכן.

ממצאים

 

לא כולם נוראיים

לסיכום, חשוב להדגיש – לא כל אדם מעט דיסקרטי הוא פושע מבוקש שיעשו עליו אחר כך סדרה בנטפליקס. לפעמים בדיקת רקע לבן זוג היא תמימה לחלוטין ואולי אפילו נעשית בהסכמתו. היום כשאחוזי הגירושין עולים, וכשכל כך קל להציג מצג שווא על חיינו הפרטיים, שווה לעשות עוד בדיקה אחת וקטנה להיות בטוחים.

אם החוקר לא גילה משהו בעייתי, מה טוב! אם הוא גילה משהו חריג אז טוב לגלות את זה בזמן ובזכות ליווי מקצועי. רצוי שתבחרו חוקר שתרגישו עימו בנוח לנוכח רגישות החקירה, נשים רבות מעדיפות לפנות לחוקרות פרטיות במקרים כאלה וזה מעולה ואולי מומלץ. אתן לא לבד, יש מי שיכול לעזור ולדאוג שאתן תהיו הכי שמחות ובטוחות בקשר הזוגי שלכן.

עוד בנושא:
בדיקות רקע בת הזוג

בת הזוג היא כנראה האדם הכי קרוב אליכם, שמכיר את סודותיכם הכמוסים ואת חלומותיכם הגדולים. סיפורי האהבה הללו לא תמיד מסתיימים כמו באגדות, לעיתים חשדות

קרא עוד »
בדיקות רקע ופרופיל

אנחנו נוטים להאמין שיש לנו יכולת שיפוט טובה, שאנחנו מצליחים לקלוט בן אדם ישר מהשיחה הראשונה. אך במחשבה שנייה, כשאנחנו בוחרים אדם להיות שותף עסקי,

קרא עוד »
בדיקות פוליגרף

עד כמה שהיינו רוצים שהמציאות תהיה אחרת, לצערנו אנשים משקרים ומרמים. מאז ומעולם אנשים ניסו לפתח טכניקות לאיתור שקרים והונאה כדי לתת מקום לאמת ולצדק.

קרא עוד »
בדיקות לגילוי האזנות סתר

האזנות סתר נהיו נפוצות מאוד וקלות מאוד להתקנה, במקרים רבים בכלל מדובר על השתלטות מרחוק וככל שתוכנות כאלה ואחרות משתכללות ונהיות מתוחכמות יותר כך גם

קרא עוד »
בדיקת נאותות

חכם יודע לצאת ממצבים שאדם חכם יודע לא להגיע אליהם מלכתחילה. בדיקת נאותות היא צעד בסיסי והכרחי לכל החברות והארגונים העומדים במהלכים עסקיים שונים. אם

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.