חקירה פרטית לפני חתונה

עד כמה שאנחנו רוצים לחשוב שהאדם שאנחנו מתחתנים איתו הוא מושלם, פעמים רבות, מציאות החיים מוכיחה אחרת. לפעמים, אדם מהימן משקר לגבי עברו ואף משקר לגבי המניעים הנוכחיים שלו לנישואין.

חקירה טרום נישואין מתבצעת בדרך כלל על ידי החתן או הכלה, ולעיתים על ידי המשפחה משני הצדדים. להתחתן עם מישהו רק כדי להפוך לקורבן של הונאה היא אף פעם לא חוויה נעימה. זה הכרחי כדי לא לגלות בדיעבד שהתחתנת עם מישהו עם מניעים להתנהגות פלילית או אפילו לא אתית.

 

לפני שאומרים כן

לפני שמתחתנים זה עוזר להבין כל מה שאפשר על האדם שאיתו תבלה את שארית חייך. הפתעה לא נעימה עלולה לגרום לצרות רבות לאחר החופה ועדיף להימנע ממנה. פעמים רבות, חקירות טרום נישואין יזומות על ידי הורה של החתן או הכלה. במקרה זה, זה נובע מחוסר אמון של המחותנים בעתיד התוספת החדשה למשפחה. לפעמים, חשדות אלו מתבררים כמוצדקים שכן לאנשים רבים יש שלדים בארונותיהם.

כמה בעיות יכולות לכלול:

  • לאחר מספר נישואים כושלים
  • להביא ילדים בסתר במערכות יחסים קודמות
  • רישום פלילי
  • מחלה נפשית או פיזית
  • היסטוריה תעסוקתית גרועה
  • חובות
  • זהות בדויה
  • סמים או התמכרות להימורים

 

 

ייעוץ חקרני לפני נישואין

אף אחד לא רוצה להאמין שמרמים אותו, במיוחד לא האדם הקרוב אליו ביותר. למרבה הצער, עולם הרומנטיקה מלא במי שמשתמש באהבה כנשק או תירוץ לשקר. לכן בעידן שלנו לגיטימי שעולים לפעמים ספקות. אם ילדכם, אחיכם או אחותכם מתכננים להינשא למישהו בו אינכם בוטחים, ייתכן שמומלץ לשכור חוקר פרטי. חוקרים פרטיים יבדקו את עברו של האדם. אם לא נמצא כלום, אז זה הסוד שלך. אם יימצא משהו, אז אתה עלול להציל אדם קרוב משברון לב או גרוע מכך.

 

 

כלים לחקירות קדם נישואין

לחוקרים פרטיים יש את הכלים הדרושים כדי לעזור לכם בצרכי חקירה לפני נישואין. חוקר פרטי ישמור על סודיות וימצא בדיסקרטיות את המידע הדרוש לכם כדי להגן על אדם אהוב מלהתחתן עם האדם הלא נכון. זה יכול לכלול חיפושים ברשומות ציבוריות, חיפושים ברישום פלילי או חיפושי חקירות צבאיות. אם יש צורך אז אפשר גם לשלוף את האקדחים הגדולים ולבצע מעקבים יסודיים בהם מתחקים אחר אודותיו של החשוד כדי לגלות את טיב עיסוקיו.

 

 

בעולם דיגיטלי

המודעות לצורך בבדיקות רקע וחקירות קדם נישואין עולות יחד עם העלייה של עולם ההכרויות במדיה החברתית. אי אפשר יותר להסתמך על הדודה שמכירה את אמא של החתן או הכלה, היום אנשים יכולים להרגיש מעט תלושים ולספר סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה. בדיקת רקע מלאה על בן/בת זוג פוטנציאליים נועדו לאמת כל פרט שהם אולי סיפרו לכם ולמשפחתכם.

 

 

מה חוקרים פרטיים בודקים בחקירה לפני החתונה

  • בדיקת רקע: חקירה טרום חתונה עוזרת להכיר את שגרת היומיום, ההרגלים, המעגל החברתי ותדמיתו של בן/בת הזוג. אימות הפרטים שהיא או הוא סיפרו לכם על עצמם. זהויות בדויות ושקרים מפיצים היום את עולם הדייטינג ואף אחד לא רוצה ליפול קורבן לנוכלים.
  • מערכת יחסים קודמת/רומן בהווה: חקירה עוזרת לגלות אם בן/בת הזוג נאמנים או האם הם מנהלים רומן בזמן שאתם מארגנים חתונה.בנוסף, אנשים נוטים להחביא מערכות
  • מחלה פיזית/נפשית: אם מתגלה מחלה חמורה בבן/בת הזוג לאחר הנישואין או כל בעיה עם בריאות הנפש זה עלול לגרום לקרע בנישואין. הרבה מסתירים את הפרטים האלה מראש, אך מן הראוי שהזוג שלהם ידעו למה הם נכנסים
  • הרגלי אלכוהול/סמים: אף אחד לא יגיד לפני הנישואין אם הוא/היא מכורים לסמים, אלכוהול או הימורים, ​​שכן זה יגרום לרושם רע. אולם חשיפת אמת כזו לאחר הנישואין עלולה לגרום להרבה כאוס.
  • רישום פלילי: לפני קשירת הקשר לכל החיים עם מישהו חשוב להיות בטוחים שלבן/בת הזוג יש עבר פלילי נקי. הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות בירח דבש זה שבני הזוג שלכם ביצעו עבירות פליליות או מעורבים עם אנשים מסוכנים.
  • נישואים קודמים וילדים: במקרה של נישואים שניים, עשויה להיות אפשרות שבן/בת הזוג מסתירים שהם בכלל היו נישואין, או אפילו לא מספרים על ילדים ממערכות קודמו.
  • מצבם הכלכלי: חובות עמוקים או חוסר פרנסה ובעיות. אף אחד לא רוצה להיכנס למיטה חולה. חקירות פרטיות כלכליות חושפות את כל האמת

 

 

חוקר פרטי מוסמך

חוקר פרטי מקצועי ומנוסה יכול לבצע את כל הצעדים הדרושים כדי להבטיח שהאדם איתו אתםם מתחתנים ישר לגבי עברו ואינו מהווה סכנה כלכלית או בטיחותית לכם או למשפחתכם. יש אנשים שפשוט רוצים לקבור את העבר שלהם, ולמרות שזה לא נעים להסתיר דברים ממשאת נפשכם, אנחנו עוד יכולים לסלוח על זה. אולם, ישנם סודות שיכולים לפרק אירוסין ומערערים את כל מה שהזוג בנה יחדיו. מקרים רבים מדי קרו בשביל להגיד "לי זה לא יקרה" תוך התעלמות מתחושת הבטן המרצדת. 

  

 

עוד בנושא:
חקירות ידועים בציבור

זוגות ידועים בציבור הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר נפוצים במדינת ישראל. אלו הם הזוגות שחיים חיי נישואין ללא טקס הנישואין היהודי המסורתי בכפוף לחוק האורתודוקסי.

קרא עוד »
חקירת אלימות במשפחה

אלימות במשפחה היא מגיפה שיש לגדוע, זו תופעה חוצה גבולות המשפיעה על קהילות שלמות. מקרי אלימות במשפחה מתרחשים מדי יום, הדיווחים המדאיגים מראים כי אחת

קרא עוד »
חקירות גירושין

אנשים כיום נעזרים יותר ויתר בחוקרים פרטיים כחלק מהליך הגירושין שלהם. בתקופה לחוצה ומורטת עצבים שכזאת העזרה והסיוע הנלווה, עושים קצת סדר. חוקרים פרטיים לא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.