סימני בגידה אצל נשים

בגידות לצערנו הן תופעה נפוצה וכואבת נורא. בני ובנות זוג רבים מוצאים עצמם חסרי אונים מול תחושות בטן מציקות שלא נותנות מרגוע. לרוב חוקרים פרטיים יכולים לעזור לספק את ההוכחות החותכות המשלימות את התמונה המלאה. אך לפני ששוכרים חוקר פרטי, יש לשים לב לסימנים מחשידים בהתנהגות של בת הזוג שבכלל מעלים את החשד. אלו הם הסימנים הנפוצים ביותר אצל נשים בוגדות.

 

מבלה עם חברים לעתים קרובות יותר

לעתים קרובות, החברים של בת הזוג יהיו הראשונים לדעת אם היא בוגדת בך. היא עשויה לספר להם הכל, במיוחד על מערכת היחסים החדשה שלה. במצב אחר, ייתכן שבת הזוג מצאה קהל חדש להסתובב איתו כדי לבלות פחות בבית איתך.

 

תמיד בטלפון אבל אף פעם לא מתקשרת אליך

ייתכן שהיחסים שלך עם בת הזוג היו פתוחים יותר בהתחלה בכל הנוגע לרשתות חברתיות ושימוש בטלפון. אבל, עכשיו, היא לא תשאיר את הטלפון שלה בשום מקום ותשתגע אם תיגע בו. כשהיא בנוכחותך, אתה תמיד רואה אותה בטלפון, עם זאת, בכל פעם שהיא לא, היא אף פעם לא עונה לשיחות או הודעות ממך.

 

חוסר אינטימיות – נמנעת מקיום יחסי מין

האינטימיות לוקה בחסר, והיא נמנעת ממין איתך בכל מחיר. זה יכול להיות בשל מספר גורמים אך לרוב זה בשל ניהול רומן מחוץ לקשר. אם היא אף פעם לא יוזמת אינטימיות, מראה חוסר עניין ומתחמקת עם תירוצים חוזרים ונשנים זה עלול להיות סימן לבגידה. לחילופין, אם פתאום, בת הזוג עושה דברים חדשים בחדר זו גם נורת האזהרה. הסימן הבולט ביותר זה אם פתאום אובחנת עם מחלת מין, ואתה לא בוגד.

 

שינויים בלוח הזמנים של משרד

לבת הזוג תמיד היה לוח זמנים קבוע בעבודה, ואם היו חריגות ושינויים תמיד היית הראשון לדעת. כעת היא פתאום יוצאת מוקדם לעבודה או נשארת במשרד שעות לאחר הסגירה. שינוי בלוח הזמנים של העבודה הוא לעתים קרובות הסימן הראשון לניאוף. "אני תקועה בעבודה" זה תירוץ פופולרי כשבוגדים, במיוחד בהינתן שרוב מקרי הבגידה הם בין קולגות.

 

עצמאית ודורשת פרטיות

זוגיות לרוב מלאה בעבודת צוות, ולכן זה נפוץ שזוגות הופכים תלויים זה בזה בעת קבלת החלטות. סימני בגידה בולטים הם כאשר פתאום בת הזוג לא כוללת אותך בהחלטותיה, לא שואלת את דעותיך, או אפילו לא אכפת לה מה אתה חושב. בנוסף לכך, ייתכן והיא תתחיל לדרוש יותר פרטיות, תספר ותשתף פחות.

 

מרוחקת רגשית וחשאית יותר

ריחוק רגשי ודרישת פרטיות עשויים להעיד על כך שבת הזוג בוגדת בך. הרצון לשמור דברים מסוימים לעצמך הוא טבעי. עם זאת, להיות בקשר זוגי דורש רמה מסוימת של שיתוף וחשיפה. יש דבר כזה לבקש "יותר מדי" פרטיות, וסימן ברור לנשים בוגדות הוא כשהן מונעות מבן הזוג לדעת עליהן משהו. לכן, אם בת הזוג חשאית בצורה יוצאת דופן, יכול להיות שהיא מתביישת בדברים שהיא עושה מאחורי הגב.

 

היא פתאום משקיעה הרבה במראה החיצוני שלה

הרצון להראות טוב ולהשקיע בנראות החיצונית לא חדש אצל נשים ובטח לא סימן מעיד שלעצמו לבגידה. אולם, אם השינוי סביב המראה נהיה מעט אובססיבי, אם יש תחושה שהיא עושה את זה לא בשבילה ובשביל השמחה שלה אלא בשביל לרצות או להראות צעירה ומושכת ייתכן ויש מקום לחשש. אם היא מתגנדרת במיוחד לפני פגישות בעבודה או עם "חברים" אולי זה כי היא לפני דייט. לא צריך אבל ישר לחשוד ולפחד.

 

מקבלת מתנות

שמת לב שבת הזוג חוזרת הביתה עם מתנות לעתים קרובות יותר? פעם או פעמיים, אולי לא תחשוב על זה כלום. חברים בדרך כלל נותנים זה לזה מתנות כדי להראות הערכה. אבל עכשיו בת הזוג חוזרת הביתה עם זר ורדים כל שבוע, אחר כך יש לה עגילי יהלומים, ועכשיו מישהו היה טוב מספיק לקנות את הבושם האהוב עליה להכניס כסף נוסף לכיסה.

בכנות, אף גבר לא יקנה מתנות יקרות ללא סיבה. המתנות והכסף הנוסף יכולים להיות דגלים אדומים שבת הזוג בוגדת בך או עומדת לעשות זאת.

 

 

אווירה לא טובה ביניכם, רבים בכל הזדמנות

קשיים בזוגיות הם טבעים, כולנו מכירים את זה. אך כאשר רק אחד מבני הזוג נוהג בחוסר סבלנות, מטיח האשמות ובחור לריב על כל דבר – שטותי ככל שיהיה יכולה להיות שהרבה יותר מתרחש מתחת לפני השטח משניכר לעין. אם ההתנהגות הזאת גם זולגת לילדים, לשאר בני המשפחה ולחברים המשותפים יש מקום לחשוש.

 

התנהגות מפוקפקת

התנהגות מפוקפקת של בני זוג הבוגדים תדבר לעתים קרובות בעד עצמה. זה יכול להיות פעולות רבות ומשונות שמעידות על אשמה או על רצון לחפות על מעשים לא הולמים. אם הם פתאום מרעיפים במתנות, יוצאים לטיולים ולא שולחים תמונות, מסרבים שתבואו לבקר אותם בעבודה.

עוד בנושא:
יחס חוקר ללקוח

חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ללקוחות במקרים וברגעים הכי חשובים, אינטימיים ולחוצים בחייהם. חקירות יכולות להיות מאוד טעונות רגשית או לחוצות וטבעי שלקוח ירצה לדעת שהוא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.