איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה?

אז אתם מרגישים חשדניים שייתכן שבן הזוג שלכם מנהל רומן מחוץ לנישואים, ועכשיו אתם מוצאים את עצמכם תוהים 'מהם הסימנים לבגידה?' סטטיסטית אחוזים גבוהים מאוד מהנישואים מסתיימים בגירושים, ורבים יותר מזה צריכים להתמודד עם ההרס והתוצאות של בגידה בנישואין. טבעי לרצות לדעת תשובות, אז תהיו ערניים ושימו לב לסימני בגידה המוקדמים הבאים.

 

סימני בגידה

בן/בת הזוג מתרחקים רגשית, מסוגרים או מדוכאים.

כאשר שותף נהיה מסוגר בעצמו, חי כאילו אין יותר אג'נדה משותפת אלא רק חיים עצמאים. ייתכן שבן או בת הזוג הבוגדים יגלו פתאום פחות עניין בזוגיות, במשפחה, בחברים ואפילו בצרכים היומיומיים של הזוג. יש אפילו המעידים כי מבני זוג קשובים ומתעניינים בהדרגה  נהיו חסרי פניות רגשית עד התעלמות. פתאום נמנעים מלהראות גילויי חיבה, תחילה בפומבי ואז אפילו בחדרים הפרטיים.

 

בני הזוג הבוגדים נהיים כועסים, ביקורתיים ואפילו אכזריים.

סימן בגידה פופולרי מאוד הוא גסות רוח, חוסר סבלנות וביקורת מתמדת אותה מטיחים בני זוג הבוגדים. זה יכול להיות כלפי הסביבה, הילדים וכמובן בני הזוג שלהם. תלונות על כל צעד וצעד של בני הזוג הנבגדים, חוסר שביעות רצון מהכל והאשמות נושנות וחוזרות כלפי הזוג אפילו על מעשים טריוויאליים למידי זו באמת התנהגות המהווה סיבה לדאגה. אם בני הזוג תמיד נראים כועסים ואתם חשים חוסר אושר, אולי צריך לבדוק למה.

 

סוגיית השליטה

לעתים קרובות בני זוג בוגדניים מתלוננים כי בני הזוג שלהם "שולטים", אך הם עצמם אשמים בניסיון לשלוט. " תפסיק/י לחנוק אותי", " אני מרגיש/ה כבול", "אני הצודק/ת" – אלו ורבות כמוהן הן אמירות המעידות שמשהו אינו כשורה.  אנשים שנמצאים במערכת יחסים בה בני הזוג בוגדים, יכולים למצוא את עצמם מעט מפחדים להתעניין איך היה היום של זוגם מחשש לפתוח מריבה בה הם יצאו אשמים בחטטנות ושליטה.

 

שינוי שגרת העבודה

אם פתאום פגישות עבודה נגררות לשעות הזויות, יש עומס בעבודה המצריך שעות נוספות בעבודה ונסיעות עסקים תכופות לפרקי זמן ארוכים נהיו בגדר שיגרה – אולי יש מקום לחשד. העבודה היא אולי התירוץ הפופולרי ביותר להסתרת רומנים ובגידות, שלא לדבר על כך שרוב מקרי הבגידה מתחילים בסביבת העבודה. בעת שינוי הרגלי עבודה באופן קיצוני יש להיות ערניים.

 

תשומת לב רבה למראה החיצוני שלהם

מספר חמש ברשימת סימני הבגידה היה תשומת לב רבה במיוחד למראה החיצוני שלהם, קניית בגדים חדשים, ירידה במשקל, אימון בחדר כושר ועוד מאמצים פתאומיים של כושר. לא תמיד זה סימן לבגידה, אך פעמים רבות לצערנו זה כן. הצורך להיראות טוב עבור מישהו אחר יכול לגרום לאדם לשנות את כל ההרגלים שלו.

 

עלייה דרמטית באנרגיה

עשיית דברים שמעולם לא עשו קודם או גילוי עניין פתאומי בתחביב או ספורט חדש מבלי כמובן לשתף את הזוג שלהם. באופן מעניין, סימן זה היה מלווה לעתים קרובות בחוסר אנרגיה בכל מה שקשור בתוך הבית ואנרגיה מואצת בכל מה שקשור מחוץ לבית. זו מאין אמירה של התת מודע "אני נהנה מהחיים ולא אכפת לי מאף אחד אחר".

 

התגוננות

כאשר פונים לבן/בת זוג הבוגדים ומתחילים לשאול שאלות ולהתעניין, וזוכים לתשובות מתגוננות ומתחמקות כנראה שזה בגלל שהם מסתירים משהו. הם משתפים ומדברים פחות, כי לפעמים קל יותר לא להגיד כלום מאשר לשקר.

 

הוצאות מופרזות

בגידות עולות כסף, הוצאות על חדרי מלונות ברים מסעדות טיולים ומתנות. מי שמתחזק רומן מוציא הרבה כסף על מותרות ופינוקים. אם חשבונות הבנק מתחילים להראות חשודים, ואתם רואים שבפירוט הוצאות יש רשימה של דברים לא מוכרים. חייבים להעלות את האופציה שבן הזוג בוגד.

עוד בנושא:
יחס חוקר ללקוח

חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ללקוחות במקרים וברגעים הכי חשובים, אינטימיים ולחוצים בחייהם. חקירות יכולות להיות מאוד טעונות רגשית או לחוצות וטבעי שלקוח ירצה לדעת שהוא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.