חוקר פרטי גירושין

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות במהלך גירושין כדי לסייע במתן מידע כדי לסייע בהליך המשפטי. חקירות אלו עונות על שאלות כמו האם היה רומן מחוץ לנישואין, האם מישהו מסתיר כסף או נכסים, האם מישהו לא יכול לקחת את המשמורת על הילדים ועוד. חוקרים פרטיים, מתוקף תפקידם, מתמחים בגילוי וחשיפת מידע, הם פועלים במסגרת החוק ומתגלים כיעילים מאוד כאשר הם מתמודדים עם הליך כה קשה.

 

גירושין בליווי חוקר פרטי

זוגות מתמודדים עם שורה שלמה של קשיים כשהם בוחרים לסיים את נישואיהם. החדשות הטובות הן ששכירת חוקר פרטי עשויה לסייע בהפחתת הלחץ והסערה הנגרמים מהגירושין. הודות לחקירה, כל המעורבים בפרשה – בני הזוג והצוותים המשפטיים שלהם – יכולים להיכנס להליך עם מידע מדויק. מגילוי נכסים חבויים ועד לאיסוף ראיות לבגידה, הכל מתגלה, רק כך ניתן להגיע להסכמות ההוגנת ביותר.

 

משקלם של הליכי גירושין

הליך הגירושין רווי מתח וקשיים כי הכל מונח על כף המאזניים. אף על פי כן, לא קל כאשר חיים משותפים עם אדם עומדים להתמוסס. יש לכך השפעה רבה על העתיד הכלכלי והמשפחתי של כולם, והוא נוגע למספר רב של תחומים:

  • כסף – חלוקת הכספים והרכוש בין בני הזוג תיקבע בפסק הדין או בהסכם הגירושין. זהו חלק קריטי שיקבע את האופק הכלכלי העתידי של בני הזוג. ראיות יכולות לעזור לקבוע את גודל ההימור של כל צד.
  • מזונות ומשמורת – ראיות שיובאו בפני בית המשפט/בית המשפט יכולות להוות בסיס לסעד לפני הגירושין, לרבות ענייני משמורת, מזונות ילדים, מזונות בני זוג ותשלום הוצאות משפט במקרים מסוימים.
  • ביטחון אישי – לעיתים הליך הגירושין נובע ממקרי אלימות במשפחה. הצעד האמיץ שיוציא את הקורבן ממעגל האלימות הוא גם זה שישאיר אותם פגיעים. חוקר פרטי יכול גם לבצע אבטחה סמויה וגם לספק ראיות לבית המשפט שיסייעו בקביעת אמצעי הגנה דרסטיים.
  • טוב ושקט נפשי – אם אתם במערכת יחסים שלא מצליחה, אתם חושדים שבן הזוג בוגד או שמשהו לא בסדר. אין ספק שזה תורך לקבל ראיות מוצקות כדי להמשיך להתקדם.

 

עדות לבגידה או התנהגות בלתי הולמת

חוקר פרטי יכול לחקור אם בן/בת זוג בוגדים או מתנהלים בצורה לא הולמת בנישואין. התנהגות בלתי הולמת בנישואין רלוונטית לעיתים להליכים הכוללים מזונות בני זוג וכדומה. בישראל כאשר גם בית הדין הרבני מעורב, הוכחות בגידה של אחד מבני הזוג יכול להשפיע על חיוב תשלום הכתובה או ביטולה. בנוסף, התנהגות בלתי הולמת בנישואין עשויה גם לסייע במתן תנאים נוחים יותר לבן הזוג במסגרת הסכם ממון.

 

איתור נכסים

תחום קריטי בו מעניקים חוקרים פרטיים סיוע הוא באיתור נכסים. לעיתים במעמד הגירושין ישנם בני או בנות זוג שעלולים להסתיר נכסים על מנת להגן עליהם מפני חלוקה הוגנת. זהו מצב שעשוי להתרחש כאשר אחד מבני הזוג טיפל ברוב ההחלטות העסקיות והותיר את השני בחושך לגבי עניינים אלה במשך הנישואין. העברת נכסים על שמות בני משפחה אחרים, פתיחת חשבונות חוץ או הסתרת רכוש אישי הם רק חלק מהמקרים שכבר בואו לפתחם של חוקרים פרטיים בתחום הגירושין.

 

בירור אמצעים פיננסים

לעתים קרובות, כשזה מגיע לכספים יש בני זוג שיבקשו להסתיר או לטשטש את הערך האמיתי של נכסים, לעכב את תשלומי המשכורת או הבונוס ולהציג הכנסה כוזבת כדי להפחית כל תשלום מזונות על פי חוק. באמצעות מעקב או ניתוח פיננסי מורכב, חוקרים פרטיים מאתרים במומחיות את הפרטים והתככים השונים. באמצעות חקירה פיננסית חוקרים פרטיים  יכולים להבטיח טוב יותר שהדיווח יהיה הוגן ומדויק, כשזה מגיע לנטל גידול ופרנסת הילדים.

 

משמורת על הילד

חוקרים פרטיים עשויים להיקרא גם לסייע בענייני משמורת ילדים. אם בן/בת זוג מודאגים מהפעילויות המתרחשות בזמן שהילד מבקר את ההורה השני, ייתכן שיתבקש חוקר פרטי לבדוק את הנושא הזה. הוא או היא עשויים לבצע מעקבים ולאסוף עדויות כדי לקבוע אם מעורבים סמים, אלכוהול. באופן דומה, ייתכן שחוקרים פרטיים יתבקשו לקבוע אם הילד עובר התעללות. בנוסף, חוקר פרטי עשוי גם לשמש כמקשר בין הורה אחד לאנשים אחרים בחיי הילד, כגון מורים ושכנים.

 

מאמציהם של חוקרים פרטיים עבורכם

חוקרים פרטיים מנוסים, מאומנים ומורשים מוצאים ראיות ואוספים הוכחות משפטיות העומדות לטובתכם בתיק הגירושין ומתקבלות בבית משפט. חוקר פרטי יספק עבורכם ראיות מגוונות כגון:

  • מסמכים על נכסים חבויים
  • עדויות מגורמים רלוונטים
  • תצלומים וקטעי אודיו
  • תיעוד טיסות/ מלונות במקרי בגידה
  • חשבונות חוץ או הלוואות לא רשומות
  • ממצאים בנושא התעללות
  • הודאה של בן/בת הזוג במעשיהם

 

השכרת חוקר פרטי מקלה על התהליך 

לסיכום, השכרת שירותיו של חוקר פרטי שיעזור לחשוף את האמת בתוך רשת סבוכה של "הוא אמר" לעומת "היא אמרה" יכולה לעשות הרבה במונחים של עזרה בהסדרת הגירושין  והבאתם לסיום. איסוף והצגת ראיות מוקדם ככל האפשר יכולים גם להפחית את המתח והלחץ הכלכלי הנובע מתהליך ארוך וממושך.

שאלות & תשובות

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים נעזרים בשירותי חוקר פרטי. הם יכולים לגרום לאקס שלכם להודות באשמה במשהו, לברר אם הם מחביאים כסף איפשהו, או לקבוע אם הם לא כשירים לקבל משמורת על ילדיהם. חוקרים פרטיים הם אנשים בעלי הכשרה גבוהה שמאתרים, מאמתים ומנתחים מידע כמעט על כל נושא תוך שימוש במגוון טכניקות מומחים, כולל מעקב, חקירה, מציאת ראיות וחיפושים ברשומות ציבוריות.מומלץ לפנות כבר בראשית תהליך הגירושין על מנת לבנות תיק סולידי ומאוגד, מומלץ לעשות זאת בשיתוף עורך הדין שלכם כך שיעמדו לצידכם צוות מקצועי ומיומן, שביחד יוציאו את האמת לאור ויספקו לכם את התוצאות הטובות ביותר.
חוקר פרטי מיומן עובד במסגרת החוק. לכן כל הראיות שנאספות באופן חוקי קבילות לשימוש מול בית המשפט ורשויות החוק. חוקר אף יכול לבוא להעיד בבית המשפט במקרה הצורך. חשוב לזכור שבסופו של דבר האצבע שלכם על ההדק, אם יתגלו דברים שאתם לא מעוניינים להביא לפני בית הדין/המשפט אתם לא חייבים. ההחלטה היא אך ורק בידיים שלכם. חקירות גירושין שונות בתכלית זו מזו, יש שמתרכזות בבגידה ויש בתיעודים כלכליים. תעריפי החקירה משתנים בהתאם למאמצים הכרוכים בה. תוכלו לקבל תמונה ברורה של מחיר מול החוקר הפרטי.
עוד בנושא:
חוקר פרטי תאונות דרכים

חוקר פרטי חיוני כאשר מדובר על תאונות דרכים. כמה גורמים יחקרו את ההתנגשות והתאונה כשיש נזק למכוניות, כשמישהו נפצע או כשחס וחלילה נהרג – במיוחד

קרא עוד »
חוקר פרטי סייבר

בעולם הדיגיטלי של ימינו, בו שפע של מידע חיוני עובר בערוצים המקוונים מתעצם הצורך בחוקר פרטי סייבר כדי להבטיח שאנו מוגנים. החיסיון, הביטחון והפרטיות יכולים

קרא עוד »
חוקר פרטי לעסקים

חקירה של עסקים הינה יסודית במטרה לחשוף עוולות שבוצעו על ידי ההנהלה, העובדים או צד שלישי. חקירות של עסקים יכולות לגלות האם שותף עסקי הוא

קרא עוד »
חוקר פרטי איתור כתובת

בעידן דיגיטלי שנדמה כי אין מי שיכול להיעלם מהרדאר ולהימנע מהפלטפורמות הדיגיטליות, יש שמופתעים לגלות כמה קשה לאתר כתובות ואנשים כאשר מדובר בעניינים רציניים. מסתבר

קרא עוד »
חוקר פרטי לאחר גירושין

לעבור גירושין יכול להיות חוויה מפרכת כמעט עבור כל זוג, וקשיים מתעצמים כאשר מעורבים ילדים. עד לקבלת פסיקת בית המשפט ייתכן ויעברו חודשים לא פשוטים

קרא עוד »
חוקר פרטי כלכלי

נכסים, פוליסות ביטוח, חשבונות, אשראי צרכני ואיתנות פיננסית ומספר מקורות הכנסה והשקעות, מראים ביחד את השווי הנקי של עסק או אדם פרטי. למרבה הצער, לפעמים

קרא עוד »
חוקר פרטי האזנות

בעידן של טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת האזנות נהיו נפוצות יותר וקלות יותר לביצוע. מדובר כמובן על חדירה חמורה ביותר לפרטיות של אדם או עסק ודליפה של

קרא עוד »
חוקר פרטי בגידות

לאחרונה אתם שמים לב שבן או בת הזוג שלכם מתנהגים בצורה שונה, מדאיגה וחשודה. אחרי שניסיתם לקיים איתם שיחות, לברר ולבדוק מה קורה ולשאול שאלות

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.