כמה עולה שירותי משרד חקירות

משרד חקירות נשכר לעבודה במגוון רחב של תיקים, מבדיקות רקע ומעקבים ועד נעדרים וחקירות פליליות. בעת רכישת שירותי משרד חקירות, אחד החששות הנפוצים ביותר שיש ללקוחות נוגע לעלות. עלות העסקת משרד חקירות עשויה לנוע מאוד בהתאם למשתנים כמו המיקום, השירותים הנדרשים, מורכבות התיק וכל ההוצאות הנלוות.

 

מהי חקירה פרטית?

חקירה פרטית מתייחסת לשירותים מקצועיים שמספק משרד חקירות, שמטרתם לסייע לאנשים פרטיים, תאגידים או רשויות אכיפת החוק. משרד חקירות עשוי לערוך חקירות כלכליות, בגידות, הונאה, מעקבים איתורים – וזה רק על קצה המזלג.

חוקרים פרטיים שעובדים תחת משרד חקירות עשויים להשתמש במגוון רחב של כלים וטכניקות לסיוע בחקירה, כגון טכנולוגיות וחקר מסדי נתונים. השילוב של הכשרה נכונה וניסיון מעשי מבטיח שהחקירות יהיו יסודיות, מקצועיות ויעילות.

 

שכר שעתי וריטיינר

ראשית, חשוב לציין שברוב המקרים ידרשו החוקרים דמי ריטיינר בתחילת הליך החקירה. עמלה זו נחשבת בדרך כלל כפיקדון ועשויה לשמש לכיסוי הוצאות בשלבים הראשונים של החקירות. כמעט כל החוקרים הפרטיים מציעים איזשהו תעריף שעתי עבור חקירות הדורשות איסוף ראיות או מעקב מעמיק. תעריפים אלה יכולים לנוע בין 200  ש"ח לשעה עד כמה מאות שקלים לשעה, תלוי בסוג החקירה ובתחום השיפוט.

 

לפי מה משתנה המחיר

רמת המומחיות של החוקר

ברור שרמת המומחיות של החוקר היא גורם חשוב בכל הנוגע לעלות. ככלל, חברת חקירות מנוסה ומוכחת צפויה לעלות יותר כסף מאנשי מקצוע ללא ניסיון. יתרה מכך, סביר להניח שתשלמו יותר עבור חוקרים שיש להם רקע בסייבר, משפט או בטחון. יחד עם זאת, לרוב יש סיכוי גבוה יותר למומחים המנוסים להשיג את התוצאות הדרושות לכם.

 

מורכבות התיק

ככל שהמקרה שלכם מורכב יותר, כך הוא צפוי לעלות יותר. בדרך כלל ניתן לטפל בחקירות פשוטות בהרבה פחות מאמץ, כי יש פחות חששות מסיבוכים. לדוגמה, אם אתם פשוט מנסים ליצור קשר עם אדם אהוב שהתרחק או נותק עימו קשר, זה יעלה הרבה פחות מאשר איסוף ראיות למשפט שיכול להיות מורכב וארוך.

 

משאבים הדרושים לפתרון המקרה

אין שני מקרים זהים לחלוטין. כתוצאה מכך, כל מקרה מחייב את החוקר פרטי שעובד בחברת חקירות להוציא לפועל סוגים שונים של משאבים. במקרים מסוימים, ייתכן שהחוקר יצטרך לשלם עמלות חיפוש כדי לקבל מידע על מסד הנתונים. באחרים, ייתכן שהוא או היא יצטרכו להשתמש בכישורי סייבר בחקירה כדי לאחזר מידע. חקירות הדורשות איסוף ראיות עשויות לגרור עלויות עבור מעקב, ראיונות אישיים, כלים או טקטיקות חקירה נפוצות אחרות.

 

הוצאות, כולל נסיעות

תמיד יש הוצאות הקשורות בשכירת חוקר פרטי. הן יכולות להיות תלויות באופי התיק ובתחום השיפוט שבו מתקיימת החקירה. למשל, כמה הוצאות נפוצות יכולות לכלול אגרות בית משפט, דמי תקשורת, אספקה, הוצאות קילומטראז' ודלק או דמי שהות במלון כאשר נדרשת נסיעה. עלויות נלוות אחרות יש הרבה ולכן חשוב לסגור את מסגרת התקציב מראש.

 

גורמים נוספים המשפיעים על העלות עבור חוקרים פרטיים

ברור שהגורמים שציינו לעיל הם רק חלק מהגורמים הרבים שיכולים לקבוע את מחיר שירותי חברת חקירות. עניינים מורכבים יותר עשויים לדרוש מספר חוקרים רב, ואנשי תמיכה וסיוע כדי להשיג את התוצאות הדרושות. חקירות מסוימות עשויות להיות כרוכות גם בסיכונים מסוימים, וסיכונים אלו עשויים לייקר את העלות. אם החוקרים צריכים לרכוש או להשתמש בציוד מיוחד, גם זה יכול להוסיף לעלות.

 

טבלת מחירים כללית

אלו הם אזורי המחירים שניתן לצפות בחקירות מסוימות, כמובן שזה רק להמחשה גסה ורק אחרי שיחת ייעוץ התעריף הסופי עבור המקרה שלכם יקבע ויוסכם על ידי שני הצדדים. אלו כמובן רק חלק מהשירותים שמספקים חוקרים פרטיים:

פגישת ייעוץ עם חוקר פרטי 300-600 ש"ח
שעת מעקב של חוקר פרטי בממוצע 400-700 ש"ח
איתור מען 200-500 ש"ח
איתור כתובת 400-1000 ש"ח
מסירה משפטית 200-500 ש"ח
מעקב + איתור 800 + ש"ח
בדיקות פוליגרף 800-2000 ש"ח
חקירה כלכלית בסיס 1600- 4000 ש"ח
איתור האזנות סתר 1200- 7000 ש"ח

 

למה זה משתלם

אם פניתם לחברת חקירות מקצועית כנראה הבנתם שלבד זה פשוט לא יקרה. יש הרבה אי צדק שם בחוץ, הרבה דברים שדורשים בדיקות חוזרות והמון דברים ובעיות מהם רוצים להימנע. אז מה זה כמה מאות שקלים מול אבדון כלכלי, מפלה פיננסית, נפילת קורבן לפעילות פלילית או אפילו פגיעה במוניטין?

 

לסיכום

צור קשר עם משרד חקירות מקצועי. לא כל משרד חקירות פועל באותו אופן, חלק מן החוקרים הפרטיים גובים טווח שעתי שעשוי לכסות את כל שירותי החקירה, בעוד שאחרים עשויים לגבות תעריף קבוע בכל פעם שהם לוקחים על עצמם פרויקט חדש.

תלוי אם הפרויקט מוגבל לשירותים פשוטים, כגון בדיקת רקע ועוד או האם דרושים מיטב החוקרים כדי לפצח את חקירה מתמשכת. משרד חקירות יספק לכם חוזה ברור עם התעריפים כדי שתדעו בדיוק למה אתם נכנסים. בסופו של דבר אין עוררין על כך שמשלמים מחיר מועט מאוד לעומת מה שמרוויחים.

עוד בנושא:
יחס חוקר ללקוח

חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ללקוחות במקרים וברגעים הכי חשובים, אינטימיים ולחוצים בחייהם. חקירות יכולות להיות מאוד טעונות רגשית או לחוצות וטבעי שלקוח ירצה לדעת שהוא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.