חקירות בתחום הכלכלי

בוודאי צפיתם בעבר בסרטים ובסדרות כמו שרלוק הולמס, שמגוללים את סיפורם של חוקרים פרטיים שמבצעים את מלאכת הבלשות והחקירה בצורה יסודית ומנסים לפענח מגוון תעלומות שאינן ברות פיצוח לאדם הפשוט. אולם תחום החקירות ממש לא נגמר רק בסרטים ובסדרות, הוא גם חלק בלתי נפרד מהחיים האמיתיים שלנו. בין אם מדובר על חקירות בנושא בגידה במערכות יחסים  ובין אם מדובר על חקירות בתחום הכלכלי, מומלץ לשכור את שירותיהם של חוקרים פרטיים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במאמר הקרוב ננסה להבין קצת יותר על כל נושא חקירות בתחום הכלכלי, אז בואו נתחיל.

 

מה הכוונה כשאומרים חקירות בתחום הכלכלי?

אז חקירות בתחום הכלכלי מתרכזות כמובן בכל מה שקשור בפאן הכלכלי. חקירות בתחום הכלכלי יכולות להביא  לשיקוף ולמיפוי המצב הכלכלי של האדם אותו בודקים בחקירה. כחלק מהחקירה הפרטית מסוג זה ייבדקו נתונים כמו מהו מקום העבודה של האדם, מהו היקף המשרה שבה הוא עובד, כמה חשבונות בנק נמצאים ברשותו, באיזה רכוש הוא מחזיק – רכוש כולל נדל"ן, רכבים, נכסים בעלי ערך ועוד.

בנוסף, חקירות בתחום הכלכלי יוכלו לחשוף זכויות כספיות העומדות לזכות האדם הנבדק, דברים כמו קופות גמל שהוא צבר, קופות חיסכון, תגמולים, תיקים של ניירות ערך וכוד. בנוסף, כדי לקבל את התמונה המלאה אודות האדם, תתבצע גם סריקה משפטית שבה יאותרו תיקים משפטיים הקשורים לאדם הנבדק, תיקים בהוצאה לפועל שקשורים אל הנבדק – תיקים לחובתו ותיקים לזכותו וכד'.

 

מתי כדאי לבצע חקירות בתחום הכלכלי?

חקירות בתחום הכלכלי לא מתאימות לכל סוג חקירה, והן מתאימות במיוחד במקרים שנפרט כאן כעת. חקירה במהלך גירושין יכולה להשתייך לחקירות בתחום הכלכלי. בחקירה שכזו ייבדקו הנכסים של האדם הנבדק, גובה הכנסתו שיכול להשפיע גם על כל נושא תשלומי המזונות ועוד.

 

סכסוך על רקע אישי או סכסוך על רקע עסקי

כאשר מתקיימים סכסוך על רקע אישי או סכסוך על רקע עסקי, יכולה להתבצע חקירה כלכלית. חקירות התחום הכלכלי שנעשות על רקע אישי או על רקע עסקי יוכלו לחשוף נתונים חשובים כמו הנכסים והכספים שנמצאים בבעלות האדם הנבדק ויוכלו לסייע בצמצום הנזק במקרים כמו פשיטת רגל, פירוק שותפות, הונאה כלכלית ועוד.

 

לפני התקשרויות עסקיות

כאשר מתקיימת התקשרות עסקית עם צד שלישי – בין אם חברה ובין אם אדם פרטי, יכולות להתבצע חקירות בתחום הכלכלי אל מולם וזאת על מנת לבדוק את הרקע האישי, היציבות הכלכלית, המידע המשפטי והאמינות של הצד השלישי. החקירה יכולה לחשוף נתונים שיוכלו לסייע בקבלת ההחלטה לגבי ההתקשרות העסקית, ויכולה למנוע יחסית בקלות מצב של הסתבכות כלכלית.

עד כאן מאמר בנושא חקירות בתחום הכלכלי, מקווים שעזרנו ומאחלים לכם שלעולם לא תצטרכו להסתייע בשירותי חקירות מכל סוג שהוא.

 

עוד בנושא:
יחס חוקר ללקוח

חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ללקוחות במקרים וברגעים הכי חשובים, אינטימיים ולחוצים בחייהם. חקירות יכולות להיות מאוד טעונות רגשית או לחוצות וטבעי שלקוח ירצה לדעת שהוא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.