האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה?

חקירת בן/בת זוג בחשד לבגידה באופן עצמאי עלולה להפוך לחוויה סוחטת וקשה מבחינה רגשית. לא רק שהחקירה עלולה להוביל ללחץ, במיוחד כאשר מנסים לשמור אותה בסוד, אלא שקשה לחקור מישהו בצורה ניטרלית כאשר יש רגשות חזקים מעורבים.

חוקר פרטי מקצועי בעל ניסיון בחקירות בגידות יכול לבצע את עבודת החקירה שלכם במהירות, כמו גם בגבולות החוק. אם מתברר שבן/בת זוג אכן בוגדים, חוקר פרטי יכול להשיג את הראיות הנדרשות אפילו לתיקים משפטיים.

 

תחושות בטן מדאיגות

אחת התחושות המטרידות ביותר היא כשמאמינים שבן/בת הזוג בוגד. אף פעם לא קל להודות שמישהו שאוהבים בוגד, אך שכירת חוקר פרטי היא הצעד הראשון והנכון להתמודדות עם המצב, כשחייבים לקבל את התשובות החד משמעיות. חשוב להסתמך על האינטואיציה האישית, כי למרבה הצער, ברוב המקרים היא צצה בצדק.

בני זוג רבים בוגדים בשלב מסוים במערכת היחסים שלהם, הוכחות וחשיפת מקרים יכולים לעזור לזוג לעבור יחדיו את התקרית ולתקן את הקשר, או לחילופים להעניק את הביטחון לבן/בת הזוג להתעמת עם הזוג השני ולהמשיך עם גירושין או פרידה.

 

סיבות לשכור חוקר פרטי

אדם פרטי לא יכול להשקיע את כל הזמן והמאמץ הנדרשים כדי לאסוף מידע.

אם אתם אנשים עובדים, ויש לכם משפחה לדאוג לה, לא יהיה לכם את הזמן הנדרש לפעילויות מעקב. לבזבז שעות ארוכות בהתחקות אחר בני הזוג, לשאול מסביב מבלי להיחשף והכל תוך כדי שמירה על חזות רגילה ושגרתית. לנסות להוכיח בגידה זה לא משהו של מה בכך, זה דורש הרבה זמן ופניות שפשוט לא זמינים לרוב האנשים. לפחות מבלי לעלות את חשד בני הזוג הבוגדים.

 

לחוקרים פרטיים יש את הכישורים והכלים הדרושים

בטח, צפיתם בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות המפרטות את השיטות בהן השתמשו החוקרים והן נראות פשוטות יחסית. זה פשוט לעקוב אחר אדם ולחלץ כמה תמונות בזמן שיושבים באוטו ושותים קפה לא? אז לא. כדאי לדעת שלחוקר פרטי יש סט מסוים של כלים וטכניקות, ניסיון ושנים של הכשרה מתחת לחגורה.

חוקרים פרטיים משתמשים בשפע של שיטות, כלים טכנולוגים וטכניקות מיוחדות מאוד כדי לעקוב, לחקור ולקבל הוכחות למעשי בגידה. זה יכול להיות כרוך בחקירות פיננסיות, סיקור תמונות ווידאו ולפעמים אפילו כניסה להיסטוריית אינטרנט פרטית של האדם הנחקר.

 

ראיות קבילות ומותרת בבית המשפט

אם אתם מתכננים להתגרש מבן הזוג הבוגד שלכם, הראיות שסופקו על ידי חוקר פרטי יכולות לשמש כתחמושת חוקית על ידי עורך הדין שלכם. זה יחזק את המקרה שלכם ויעזור לכם לקבל פרידה נקייה ואולי את העסקה הטובה ביותר עבורכם. זאת ועוד, שעל פי חוק לחוקר פרטי יש הרבה יותר הרשאות. הם יכולים לבצע מעקביים על פי חוק – לעומת אזרח רגיל שיכול להיענש בגין הטרדה.

 

דרך מקצועית להתמודד עם מצבים סבוכים

אם אתם מוצאים את עצמכם חושדים בבן או בת הזוג שלכם בגין בגידה אתם כנראה עוברים סערה נפשית לא קטנה. במקרים בהם הרגש גואה ולא נותן מרגוע מאבדים בקלות אובייקטיביות. לא קל להשיג ראיות מוצקות כאשר מצויים במצב נפשי שכזה. עדיף לשכור חוקר פרטי שיוכל לספק הוכחות או לבטל את הספקות שלכם לפני עימות והמצב המבולגן שיבוא בעקבותיו.

 

יד תומכת ומלווה

מקרים של בגידות בין בני זוג הם כואבים וקשים. טבעי להרגיש לבד במצבים כאלו, הן מהמבוכה והן מהתחושה הנוראית של הבגידה. חוקר פרטי הוא האדם איתו אתם יכולים לחשוף הכל, לבטוח בו ולהיות בטוחים שהוא בצד שלכם. אין מה להתבייש, חוקרים פרטיים כבר ראו את הכול והם האחרונים שישפטו. חשוב לדעת שיש מישהו שעוזר לכם להשיג את האמת לה אתם ראויים.

 

דיסקרטיות מובטחת

בגידות פוגעות בתא הכי אינטימי שאפשר לדמיין, הן יכולות לערב את האנשים הקרובים אליכם מכל ופתאום כבר לא ברור מי בצד של מי. חקירות כאלו חייבות להתנהל בשיא הדיסקרטיות עם כמה שפחות גורמים מעורבים, רק כך הבוגד ימשיך בפעילותיו וחשיפת מעשיו תהיינה אפשרית. חוקר פרטי מבטיח לכם דיסקרטיות מלאה, שתאפשר לכם לבטוח בו ובתהליך.

 

מחיר משתלם

יש תחומים בחיים שאין מקום להתקמצן בהם, אם רוצים לקבל תשובות חותכות לגבי עתידכם הרומנטי, הזוגי והמשפחתי זה הזמן לפנות למקצוענים גם אם השירות עולה כסף. לא זאת בלבד, שבסוף יוצא יותר משתלם בטווח הארוך לשלם את הכמה מאות שקלים ולהשיג ראיות חותכות שעלולות להוביל לרווח של כספים רבים בעת הסכמי גירושין.

 

לסיכום

אמון בנישואין ובקשר זוגי זה בעל חשיבות עליונה. אם חושדים שבני הזוג בוגדים, עליכם תחילה לוודא את כל העובדות במקום רק לשער ולהניח. לדעת בוודאות אם בן הזוג לא נאמן, יכול להרים עומס רגשי מהכתפיים ולתת את האומץ הדרוש לנקוט בפעולות המשך. שכירת חוקר פרטי זו כנראה ההחלטה הנבונה ביותר שאדם יכול לקחת כאשר הוא מצוי במצב טריקי ועמוס רגשית שכזה.

עוד בנושא:
יחס חוקר ללקוח

חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ללקוחות במקרים וברגעים הכי חשובים, אינטימיים ולחוצים בחייהם. חקירות יכולות להיות מאוד טעונות רגשית או לחוצות וטבעי שלקוח ירצה לדעת שהוא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.