חקירה פרטית בהליכי גירושין

גירושין הם לרוב חוויה מאוד לא נעימה, שבה בני זוג שהיו פעם אינטימיים הם כיום יריבים. בדינמיקה כזו, בני זוג עשויים להתחיל להסתיר מידע או לקחת חלק בפעילויות שעלולות לאיים על רווחת המשפחה. לעיתים נקראים חוקרים פרטיים לסייע בתיקי גירושין ממספר סיבות.

 

לְהִתְגַרֵשׁ

גירושין כרוכים לרוב בסוגיות ואירועים פרטיים – כמו ניאוף, אלימות במשפחה והונאה. חוקרים פרטיים הם בדרך כלל אנשים מיומנים שהוכשרו לחקור מגוון רחב של פריטים, כולל נושאים פיננסיים וארגוניים מורכבים שיכולים להיות רלוונטיים מאוד במקרים מסוימים של גירושין. הסדרי גירושין הם לרוב קטלניים לעתיד המעורבים, ולכן חשוב שהאמת והיושר יהיו עמוד התווך של ההליך.

 

 

הליכי גירושין

o שלב 1: הגשת תביעת גירושין

הליך הגירושין מתחיל בבקשת גירושין. בין אם שני הצדדים מסכימים לגירושין ובין אם לאו, על אחד מבני הזוג – העותרת – להגיש עתירה משפטית המבקשת מבית המשפט לסיים את הנישואין.

 

o שלב 2: הגשת בקשה לצווי בית משפט זמניים

ניתן לבקש מבית המשפט צווים זמניים לגבי משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות בני זוג בעת הגשת תביעת גירושין. עד שיהיה הדיוק העיקרי בבית המשפט, זה יכול לקחת חודשים רבים.

 

o שלב 3: משא ומתן להסדר

אלא אם כן אתה ובן זוגך לשעבר הגיעו להסכמה בנושאים כמו משמורת, מזונות וחלוקת רכוש, יהיה עליך לנהל משא ומתן להסדר. בית המשפט רשאי לקבוע ועידת פשרה שבה אתה, בן זוגך ועורכי הדין שלך נפגשים כדי לדון בתיק. לפעמים בית המשפט מארגן גישור עם צד שלישי ניטרלי שיכול לסייע בפתרון כל הבעיות שנותרו.

 

o שלב 4: במידת הצורך, אז ניסיון

אם המשא ומתן נכשל, על בית המשפט להתערב, כלומר משפט גירושין. לרוב מתקיים משפט בפני שופט, אך לעיתים חלקים ממנו נמצאים בפני בית דין רבני. בכל מקרה, שני הצדדים מציגים ראיות ומזמינים עדים לתמיכה בטענותיהם לגבי משמורת ילדים, תמיכה כספית, חלוקת רכוש ועניינים נוספים הקשורים לגירושין.

 

 

שלב ההוכחות וההוכחות

השלב בו מוצגים פרטי המקרה בפני בית המשפט הוא הקריטי ביותר עבור זוג העומד בפני גירושין. אם שלב הגישור לא הצליח, כנראה יש מתח ותככים שצריך לפתור. איך לבוא חמושים, מוכנים למאבק כזה. על מנת להציג את הצד שלך בצורה האמיתית והטובה ביותר, ולקבל את מה שמגיע לך והכי הוגן. כדי להצליח בכך, חוקר פרטי ייתן לכם שירות מצוין ויספק לכם את הראיות הדרושות לכם מבחינה משפטית.

 

 

ראיות חותכות וביקורתיות

חוקרים טובים ימצאו הכל: הטוב, הרע והמכוער. אבל לראיות, כפי שכבר הבנת, יש משמעות מכרעת על תוצאות המשפט. להלן הסיבות מדוע חקירות פרטיות חשובות בהליכי גירושין:

 

 

הוכחה חיונית

עורכי דין יודעים שתיק טוב נשען על ראיות מוצקות. יכולות להיות סיבות רבות מדוע אתם מתגרשים. לדוגמה, חוסר התאמה, חוסר תשוקה במערכת היחסים, בגידה, או במקרים קיצוניים, בן זוג מתעלל, בעיות התמכרות, חמות לא נעימות וכו'. אבל כדי להוכיח שכל אחת מהנקודות שלך נכונה בבית המשפט, תצטרך עֵדוּת. חוקר פרטי יכול לעזור לך לתמוך בתיק שלך הודות לראיות שהוא אוסף.

 

 

להציל אותך ממלכודות מיותרות

דברים יכולים להפוך לקודרים במהירות במקרים כאלה. אולי אתה לא מאמין בכלל שבן הזוג שלך מעלה נגדך האשמות שווא. הם יכולים להעלות פתאום ריב שקרה לפני שנים, הכל במטרה לצבוע את התמונה שלך בשחור כדי שבהתנחלויות הם יקבלו יותר. אם יש לך חוקר פרטי לצידך, תוכל להראות את חפותך ולהציג את הסיפור האמיתי.

 

 

חפש נכסים נסתרים

אחד התחומים המכריעים בהם תרומתו של חוקר פרטי יכולה להועיל באמת במהלך גירושין הוא באיתור נכסים . במהלך גירושין, בן זוגך עלול לנסות להעלים נכסים שלא כדין כדי להסתיר את חלוקתם.

 

 

משמורת ילדים ומזונות ילדים

בעוד שהמאבק המרכזי בין זוגות מתגרשים פונה למי יזכה במשמורת על הילדים, מרכיב המזונות (ברוב המקרים על ידי הבעל) עלול למרר את העניינים. הסכום שנקבע תמיד בסימן שאלה והצדדים נאבקים לקבל יותר או לחילופין לשלם פחות. חוקר פרטי עוזר לך להוכיח מה מגיע לך באמצעות מעקב, וגישה למאגרי מידע.

 

 

נלחם באיומים ובמעשים פליליים

היו מספר מקרים בהם צד אחד יכול להיות ממש תוקפני כלפי השני במהלך הליכי גירושין. מלבד איומי מוות, היו אפילו כמה גירושים שהסתיימו ברציחות. חוקר פרטי יכול לעזור לך לא רק לקבל הגנה משטרתית אלא גם לנצח בתיק.

 

 

לסיכום

לא מומלץ לאסוף ראיות ללא הנחיית חוקר, שכן הדבר עלול להעמיד את אחד מבני הזוג במצב מסוכן בפני החוק. השיטות בהן משתמש בן זוג לא מיומן עשויות להשפיע על תוצאות המשפט, הן פועלות לרוב מתוך רגש.

החוקרים הפרטיים רגילים להתמודד עם הסכנות הכרוכות בחקירות מסוג זה, הם יודעים להתנהל כשיש תקלות, כשהחקירה דורשת את מיטב הכלים והמשאבים. והכי חשוב – חוקרים פרטיים מנהלים את החקירה כחוק תוך הקפדה על הכללים המתאימים.

עוד בנושא:
חקירות ידועים בציבור

זוגות ידועים בציבור הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר נפוצים במדינת ישראל. אלו הם הזוגות שחיים חיי נישואין ללא טקס הנישואין היהודי המסורתי בכפוף לחוק האורתודוקסי.

קרא עוד »
חקירת אלימות במשפחה

אלימות במשפחה היא מגיפה שיש לגדוע, זו תופעה חוצה גבולות המשפיעה על קהילות שלמות. מקרי אלימות במשפחה מתרחשים מדי יום, הדיווחים המדאיגים מראים כי אחת

קרא עוד »
חקירה פרטית לפני חתונה

עד כמה שאנחנו רוצים לחשוב שהאדם שאנחנו מתחתנים איתו הוא מושלם, פעמים רבות, מציאות החיים מוכיחה אחרת. לפעמים, אדם מהימן משקר לגבי עברו ואף משקר

קרא עוד »
חקירות גירושין

אנשים כיום נעזרים יותר ויתר בחוקרים פרטיים כחלק מהליך הגירושין שלהם. בתקופה לחוצה ומורטת עצבים שכזאת העזרה והסיוע הנלווה, עושים קצת סדר. חוקרים פרטיים לא

קרא עוד »
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם חוקר פרטי, אשמח לקבל פרטים.